Thumbnail
Απεργιακή Επιτροπή ΕΚΠΑ

Δελτίο Τύπου

Η απόφαση της ΓΣ του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού της Τρίτης, 26/11, προέβλεπε τη δημιουργία κλιμακίου του ΔΣ του Συλλόγου το οποίο θα συναντούσε την Τετάρτη 27/11 τον υπουργό Παιδείας προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα σημεία της πρότασης Αρβανιτόπουλου.

Καταγγέλλουμε τους όρους αυτής της διαπραγμάτευσης, όπως αυτή τελικά πραγματοποιήθηκε γιατί:

  • Δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ συνεδρίαση του ΔΣ του Συλλόγου προκειμένου να συγκροτηθεί το κλιμάκιο.
  • Αποκλείστηκε από το κλιμάκιο αυτό οποιοδήποτε μέλος του ΔΣ δεν ταυτιζόταν με την άποψη της πλειοψηφούσας σʼ αυτό παράταξης.
  • Σήμερα, Τετάρτη, 27/11, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μελών της Απεργιακής Επιτροπής και μελών του ΔΣ με τον Πρύτανη, στην οποία δηλώθηκε σαφώς ότι ΚΑΜΙΑ διαπραγμάτευση δεν μπορεί να έχει νομιμοποίηση μʼ αυτούς τους όρους.
  • Παρʼ όλα αυτά, η συνάντηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Πρύτανη, του νομικού συμβούλου του ΕΚΠΑ, του καθηγητή κ. Πανταζάκου και δύο μελών της πλειοψηφούσας παράταξης του ΔΣ.
  • Μέλος του ΔΣ, και ταυτόχρονα της Απεργιακής Επιτροπής, που μετέβη στο υπουργείο για να παρακολουθήσει τη συζήτηση, ενώ του επετράπη η είσοδος και έφτασε μέχρι το γραφείο του υπουργού, αποκλείστηκε από τη συνάντηση. Προφανώς, έπρεπε να γίνει αυτή μόνο με όσους ήταν έτοιμοι να συμφωνήσουν με την πρόταση του υπουργού.

Η «διαπραγμάτευση» με τον υπουργό, όπως αναφέρθηκε στα ΜΜΕ, κατέληξε στα εξής:

  •  650 από το σύνολο των διαθεσίμων από τα 8 ΑΕΙ θα μπουν σε κινητικότητα. Αυτό το γνωρίζαμε ήδη.
  • Ο υπουργός εύχεται να βρεθούν θέσεις και για τους υπόλοιπους. Δε δεσμεύεται.
  • Οι μη απογραφέντες που διώκονται για το φρόνημά τους, τιμωρούνται όχι πλέον με πειθαρχική δίωξη, την οποία θα μπορούσαν να αντιπαλέψουν στο πειθαρχικό, αλλά με ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΑΠΟΛΥΣΗ. Αυτό είναι το μόνο νέο από τη συνάντηση με τον υπουργό, κατά δημοσιογραφικές πηγές πάντα.

Ο στόχος της διαπραγμάτευσης ήταν να υπάρξουν γραπτές δεσμεύσεις και νομοθετική πρόβλεψη γιʼ αυτές. ΚΑΜΙΑ εξέλιξη δεν υπάρχει ως προς αυτό.

Ο στόχος της διαπραγμάτευσης ήταν να μην υπάρξει ΚΑΜΙΑ δίωξη εναντίον των μη απογραφέντων. Η μόνη εξέλιξη ως προς αυτό είναι η επιδείνωση των όρων δίωξής τους.

Για όλους τους παραπάνω λόγους καταγγέλλουμε το Προεδρείο του Δ.Σ. που έσπευσε να ανακοινώσει στα ΜΜΕ την αποδοχή των προτάσεων Αρβανιτόπουλου χαρακτηρίζοντάς τες ως «θετικές».

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"