Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε τα ονόματα των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται με τριετή απόσπαση στην Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.).
Η απόσπαση ξεκινά την 1η Σεπτεμβρίου 2026 και λήγει την 31η Αυγούστου 2029.
Θυμίζουμε ότι η πρόσκληση απευθυνόταν σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Δικαίωμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και υποβολής αίτησης προς απόσπαση είχαν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πρόσωπο των οποίων συντρέχουν σωρευτικά οι προαπαιτούμενες προϋποθέσεις και εφόσον η αίτησή τους δεν αντίκειται σε απαγορευτική διάταξη νόμου.
Αναλυτικά η απόφαση για την απόσπαση εκπαιδευτικών στην ΑΔΙΠΠΔΕ