ptychia agglikon

Ο Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής Αγωγής (ΣΥΚΑΓΕ) εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τη μη σύσταση νέων οργανικών θέσεων για τον κλάδο ΠΕ06, καταγγέλλοντας τη συνεχιζόμενη εργασιακή επισφάλεια των εκπαιδευτικών αγγλικής.

Παρά τις εκατοντάδες προσλήψεις αναπληρωτών που κάθε χρόνο καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας αρνείται να προχωρήσει σε μόνιμες θέσεις, στερώντας από τον κλάδο θεσμική αναγνώριση και σταθερότητα.

Ο ΣΥΚΑΓΕ ζητά άμεση δημιουργία όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων, τονίζοντας ότι το μάθημα των αγγλικών αποτελεί κρίσιμο πυλώνα για την εκπαίδευση και τη μελλοντική επαγγελματική πορεία των μαθητών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής Αγωγής (ΣΥ.Κ.Α.Γ.Ε) εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία και αγανάκτησή του για το γεγονός ότι, για ακόμη μία σχολική χρονιά, το αρμόδιο υπουργείο δεν προχώρησε στη σύσταση νέων οργανικών θέσεων για τον κλάδο ΠΕ06, παρά τις αυξημένες και πάγιες ανάγκες που υπάρχουν σε σχολικές μονάδες όλης της χώρας.

Οι ανάγκες αυτές αποτυπώνονται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο κάθε Σεπτέμβριο, με τις προσλήψεις αναπληρωτών από την Α' φάση να καλύπτουν εκατοντάδες κενά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα, για το 2024-25, στην α' φάση στην Πρωτοβάθμια Γενικής Εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκαν 584 προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους ωραρίου και στη Δευτεροβάθμια Γενικής Εκπαίδευσης προσελήφθησαν 58 αναπληρωτές πλήρους απασχόλησης. Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο Παιδείας επιμένει να διατηρεί τον κλάδο μας σε καθεστώς εργασιακής επισφάλειας, με εκατοντάδες συναδέλφους να καλύπτουν διαρκώς «λειτουργικά κενά» που ουδέποτε μετατρέπονται σε οργανικά.

Πέρυσι, σε μια προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, πραγματοποιήθηκε η σύσταση ελάχιστων οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, που σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στο μέγεθος των πραγματικών αναγκών. Η Δευτεροβάθμια, ωστόσο, αγνοήθηκε παντελώς, συνεχίζοντας να στερείται βασικών δομών μονιμότητας για τους εκπαιδευτικούς αγγλικών.

Η απαξίωση αυτή δεν είναι πλέον σύμπτωμα αμέλειας ή παράβλεψης – είναι συνειδητή επιλογή. Επιλογή που πλήττει τόσο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς όσο και τη σταθερότητα και ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι αναπληρωτές ΠΕ06 καλύπτουν πάγιες ανάγκες κάθε χρόνο, χωρίς να τους αναγνωρίζεται θεσμικά η συμβολή τους με την αυτονόητη δημιουργία οργανικών θέσεων.

Απαιτούμε να γίνει άμεση σύσταση όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων ΠΕ06 σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να επιτευχθεί η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

Η ανάγκη για ουσιαστικές λύσεις πλέον καθίσταται επιτακτική. Ο κλάδος ΠΕ06 απαιτεί ισότιμη μεταχείριση, θεσμική αναγνώριση και επαγγελματική αξιοπρέπεια. Το μάθημα των αγγλικών αποτελεί κλειδί για την ολοκληρωμένη μόρφωση των μαθητών και μαθητριών και την επαγγελματική τους αποκατάσταση στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και ως τέτοιο, το υπουργείο χρειάζεται να προχωρήσει στις δέουσες ενέργειες για την αποτελεσματική κάλυψη των κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς, ώστε η διδασκαλία του να γίνεται χωρίς κενά και ελλείψεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οδήγηση τέλος για ηλικιωμένους: Ποιοι χάνουν το δίπλωμα στα 65 και ποιοι στα 67

Voucher ΔΥΠΑ 750 ευρώ: - Πότε οι πληρώνεστε και που ξεκινάτε πρώτοι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μπουλινγκ
Σοκαριστική επίθεση στον Αλμυρό: Ανήλικοι έριξαν 18χρονο από παράθυρο - Του έστησαν παγίδα με ψεύτικο ραντεβού
Αιμόφυρτος μετά από πτώση σε εγκαταλελειμμένο κτίριο - Συνελήφθησαν οι δράστες, σχηματίζεται δικογραφία
Σοκαριστική επίθεση στον Αλμυρό: Ανήλικοι έριξαν 18χρονο από παράθυρο - Του έστησαν παγίδα με ψεύτικο ραντεβού
Χριστίνα Σαρρή
Χριστίνα Σαρρή: Η τυφλή ψυχολόγος που γκρέμισε τα στερεότυπα – Σπούδασε, ταξιδεύει μόνη, αγαπά και γράφει
Από το “δεν θα πας ποτέ σε κανονικό σχολείο” στο πτυχίο με άριστα – Η Χριστίνα Σαρρή νίκησε τις προβλέψεις και μοιράζεται την ιστορία της
Χριστίνα Σαρρή: Η τυφλή ψυχολόγος που γκρέμισε τα στερεότυπα – Σπούδασε, ταξιδεύει μόνη, αγαπά και γράφει
opsyd
Ειδική Αγωγή: Αντιδράσεις για τη μοριοδότηση τέκνων στις προκηρύξεις ΑΣΕΠ – Αίτημα επανεξέτασης στο Υπουργείο Παιδείας
Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ασάφειες και άνιση μεταχείριση – Κινδυνεύουν με αποκλεισμό από τους πίνακες των προκηρύξεων 1ΕΑ/2025, 2ΕΑ/2025 και 3ΕΑ/2025
Ειδική Αγωγή: Αντιδράσεις για τη μοριοδότηση τέκνων στις προκηρύξεις ΑΣΕΠ – Αίτημα επανεξέτασης στο Υπουργείο Παιδείας