ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ενημέρωση για τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ και τις διαδικασίες αποσπάσεων

Την Τρίτη 3 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), όπου συζητήθηκαν εκτενώς οι τρέχουσες διαδικασίες αποσπάσεων και ο προγραμματισμός των λειτουργικών κενών. Στην ενημέρωση δόθηκαν αναλυτικά στοιχεία για τις αποφάσεις σχετικά με αιτήματα θεραπείας, αποσπάσεις σε ειδικούς φορείς και άδειες για ιδιωτικό έργο.

Χρονοδιάγραμμα και στάδια αποσπάσεων

Κατά τη συνεδρίαση παρουσιάστηκε ένα ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα που περιγράφει τις φάσεις υλοποίησης των αποσπάσεων, καθώς και τον προσδιορισμό των λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες. Συγκεκριμένα:

  • Οι αποσπάσεις σε φορείς προβλέπεται να ολοκληρωθούν και να ανακοινωθούν έως το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.

  • Η εγκύκλιος για τον προσδιορισμό των λειτουργικών κενών αναμένεται να εκδοθεί και να διανεμηθεί στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στα τέλη της τρέχουσας ή αρχές της επόμενης εβδομάδας, ώστε να δηλωθούν τα κενά.

  • Η επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ έχει προγραμματιστεί για τις 16 και 17 Ιουνίου, με κύρια θέματα τις αποσπάσεις, τις αμφισβητούμενες περιπτώσεις και την αξιολόγηση ειδικών κατηγοριών.

  • Ο τελικός στόχος είναι η ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών έως τις 30 Ιουνίου, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή προετοιμασία για τη νέα σχολική χρονιά.

Ζητήματα εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας και αιτήματα αναμόρφωσης

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς Μουσικής Παιδείας. Υπήρξε κριτική στις τρέχουσες ερμηνείες της σχετικής εγκυκλίου, ενώ εκφράστηκε αίτημα για ριζική αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τον κλάδο αυτόν. Ο αιρετός τόνισε τη σημασία να αντιμετωπίζονται τα ζητήματα αυτά με διαφάνεια, ισονομία και με σεβασμό στην έγκαιρη ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Αναλυτική ενημέρωση ανά ειδικό θέμα

Στη συνεδρίαση εξετάστηκαν μεταξύ άλλων:

  • Μία αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού της Ειδικής Αγωγής (κλάδος ΠΕ03) που αφορούσε μεταθέσεις στην ΕΑΕ, για την οποία το Συμβούλιο αποφάσισε θετικά.

  • Επισημάνθηκε η ανάγκη τα κενά των Τεχνικών Ειδικοτήτων (ΤΕ), στα Μουσικά και Διαπολιτισμικά Σχολεία, να καταγράφονται εξαρχής ως κενά ΕΑΕ από τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ, ώστε να μην παρατηρούνται λάθη στη δήλωσή τους.

  • Είκοσι έξι (26) αιτήσεις επανεξέτασης-θεραπείας από εκπαιδευτικούς Μουσικής Παιδείας σχετικά με τις μεταθέσεις τους, οι οποίες απορρίφθηκαν μετά από εισήγηση της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας.

Επιπλέον, το ΚΥΣΔΕ έλαβε αποφάσεις για αποσπάσεις σε ειδικούς φορείς, ερευνητικά κέντρα, και για άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε στελέχη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Θέσεις καθηγητών σε μεγάλο εξ αποστάσεως Εκπαιδευτικό Project! Απαραίτητη η 3ετής εμπειρία σε σχολείο

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 6/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η υπουργός παιδείας σοφία ζαχαράκη συναντιέται με μέλη της ΟΙΕΛΕ
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση της Σοφίας Ζαχαράκη με την ΟΙΕΛΕ
Πραγματοποιήθηκε σήμερα σε θετικό κλίμα συνάντηση ανάμεσα στο ΔΣ της ΟΙΕΛΕ - Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας και στην Υπουργό...
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση της Σοφίας Ζαχαράκη με την ΟΙΕΛΕ
panellinies
«Τι δεν καταλαβαίνεις, αγόρι μου;»: Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά σε μαθητή με δυσλεξία σε ΕΠΑΛ
Καταγγελία-σοκ για λεκτική βία και ειρωνεία από εξεταστική επιτροπή σε προφορική εξέταση μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες
«Τι δεν καταλαβαίνεις, αγόρι μου;»: Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά σε μαθητή με δυσλεξία σε ΕΠΑΛ
γραπτό στις Πανελλήνιες
Πανελλήνιες 2025: «Δύσκολο το θέμα στην Έκθεση» – Τι δείχνουν τα στατιστικά και οι εκτιμήσεις των καθηγητών
Όπως αναφέρουν φιλόλογοι, το φετινό θέμα δεν ευνοεί την επίτευξη άριστων βαθμολογιών. Οι περισσότεροι μαθητές φαίνεται να κινούνται στη βαθμολογική...
Πανελλήνιες 2025: «Δύσκολο το θέμα στην Έκθεση» – Τι δείχνουν τα στατιστικά και οι εκτιμήσεις των καθηγητών
tzanneio
Τζάνειο: Έκαναν μετάγγιση αίματος σε λάθος ασθενή - Υπέστη πολλαπλά εγκεφαλικά η 62χρονη
Ασθενής στο Τζάνειο υπεβλήθη από λάθος σε μετάγγιση αίματος και υπέστη πολλαπλά εγκεφαλικά επεισόδια.
Τζάνειο: Έκαναν μετάγγιση αίματος σε λάθος ασθενή - Υπέστη πολλαπλά εγκεφαλικά η 62χρονη