diethnes_panepistimio
Ποιοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης και ποιοι όχι - Η διαδικασία - Τα κριτήρια αξιολογησης και η μοριοδότηση

Ξεκίνησε χθες και θα συνεχιστεί έως και την Τετάρτη 18-06-2025 (και ώρα 13:00) η προθεσμία για τους μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (των κλάδων/ειδικοτήτων του Παραρτήματος Ι-δείτε την πρόσκληση)  να υποβάλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για διδασκαλία μαθημάτων του Προγράμματος για το Δίπλωμα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate Diploma Programme – IB DP) στα δεκατρία (13) δημόσια Λύκεια  στα οποία ιδρύονται από το σχολικό έτος 2026- 2027 Τμήματα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate - Ι.Β.) και για τη σχετική επιμόρφωσή τους.

Σύμφωνα με τη σχετική πρόσκληση της Σοφίας Ζαχαράκη, οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home.

Ακολούθως το alfavita.gr ετοίμασε οδηγό για τους ενδιαφερόμενους, με όλες τις πληροφορίες για τη διαδικασία συμμετοχής, τα κριτήρια και τη μοριοδότησή τους

Το Πλαίσιο

Από το σχολικό έτος 2026-2027 θα παρέχεται στους/στις μαθητές/τριες η δυνατότητα να παρακολουθήσουν Πρόγραμμα για το Δίπλωμα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate Diploma Programme – IB DP), το οποίο θα διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα, στις δεκατρείς (13) δημόσιες σχολικές μονάδες του Παραρτήματος ΙΙ. Πρόκειται για ένα διετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τελικές εξετάσεις, το οποίο πραγματοποιείται στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου και έχει ως στόχο να ενισχύσει τις ευκαιρίες μάθησης για τους/τις μαθητές/τριες και τις μαθήτριες, εστιάζοντας στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης, ερευνητικών δεξιοτήτων, αναστοχασμού και επικοινωνίας σε διεθνές περιβάλλον. Το πρόγραμμα παρέχει στους/στις μαθητές/τριες εργαλεία για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας. Με την επιτυχή ολοκλήρωσή του οι μαθητές/τριες αποκτούν το Δίπλωμα του ΙΒ, το οποίο είναι ισότιμο με το ελληνικό Απολυτήριο. Οι μαθητές/τριες του IB DP επιλέγουν ένα μάθημα από κάθε μία από τις ακόλουθες έξι θεματικές ομάδες (Εικόνα 1), αποκτώντας έτσι ένα ευρύ φάσμα γνώσεων:

Α. Γλώσσα και λογοτεχνία (studies in language and literature), Β. Δεύτερη ξένη γλώσσα (language acquisition), Γ. Άτομα και κοινωνίες (individuals and societies), Δ. Επιστήμες (sciences), Ε. Μαθηματικά (mathematics), ΣΤ. Τέχνες (the arts) (ή ένα επιπλέον μάθημα από τις ομάδες A-E)

Τα μαθήματα του ΙΒ DP μπορούν να διδαχθούν σε Ανώτερο Επίπεδο (Higher Level - HL) ή σε Βασικό Επίπεδο (Standard Level - SL). Τουλάχιστον τρία, και το πολύ τέσσερα, μαθήματα παρακολουθούνται από κάθε μαθητή/τρια σε επίπεδο HL (240 ώρες), ενώ τα υπόλοιπα σε επίπεδο SL (150 ώρες). Τα μαθήματα SL εξασφαλίζουν ότι οι μαθητές/τριες συμμετέχουν σε ένα ευρύ φάσμα γνωστικών αντικειμένων, ενώ τα μαθήματα HL τους επιτρέπουν να εμβαθύνουν σε τομείς που τους ενδιαφέρουν περισσότερο. Όλα τα μαθήματα του ΙΒDP, ανεξάρτητα από το αν είναι SL ή HL, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος. Εκτός από τα παραπάνω μαθήματα, το DP περιλαμβάνει τρία βασικά στοιχεία που εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών/τριών και τους/τις καλούν να εφαρμόσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους:

Α) Εκτεταμένο Δοκίμιο (Extended Essay - EE) Β) Θεωρία της Γνώσης (Theory of Knowledge - TOK) Γ) Πρόγραμμα Δημιουργικότητας, Δραστηριότητας, Κοινωνικής Προσφοράς (Creativity, Activity, Service - CAS)

Οι μαθητές/τριες εξετάζονται γραπτώς στο τέλος του προγράμματος, με τις εξετάσεις να βαθμολογούνται από εξωτερικούς αξιολογητές/τριες του ΙΒ. Επιπλέον, ολοκληρώνουν εργασίες αξιολόγησης στο σχολείο, οι οποίες είτε αρχικά βαθμολογούνται από τους/τις εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια ελέγχονται από εξωτερικούς/ές αξιολογητές/τριες είτε αποστέλλονται απευθείας σε εξωτερικούς/ές αξιολογήτες/τριες. Η βαθμολογία για κάθε μάθημα κυμαίνεται από 1 (χαμηλότερη) έως 7 (υψηλότερη). Επιπλέον, οι μαθητές/τριες μπορούν να λάβουν έως και τρεις (3) επιπλέον μονάδες για τα συνδυασμένα αποτελέσματα του γνωστικού αντικειμένου TOK και του EE. Το Δίπλωμα απονέμεται σε μαθητές/τριες που συγκεντρώνουν τουλάχιστον 24 μονάδες, υπό την προϋπόθεση ότι πληρούν ορισμένα ελάχιστα κριτήρια απόδοσης και έχουν επιτυχώς ολοκληρώσει το πρόγραμμα CAS. Η μέγιστη συνολική βαθμολογία που μπορεί να επιτευχθεί είναι 45 μονάδες (7 σε κάθε ένα από τα 6 μαθήματα και 3 μονάδες για τα EE, TOK, CAS).

Ποιοι έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης

  1. Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όλοι/ες οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που κατέχουν κλάδο/ειδικότητα  ακόμα και ως 2η ειδικότητα. Συγκεκριμένα:

π1
π2

Ποιοι δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης

Οσοι εκπαιδευτικοί:

  1. είναι στελέχη της εκπαίδευσης με θητεία που λήγει κανονικά ή με παράταση μετά τις 31.08.2025, πλην των εκπαιδευτικών των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων,

  2. έχουν αποσπαστεί με θητεία, που λήγει μετά τις 31.08.2025 σε θέσεις όπως Υπεύθυνων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, μέλη των παιδαγωγικών ομάδων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία κ.ά., πλην των εκπαιδευτικών των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων,

  3. είναι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5Α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) που δεν έχουν υπηρετήσει πέντε (5) έτη σε μονάδες Ε.Α.Ε. μετά τον διορισμό τους, εκ των οποίων τα δύο στην περιοχή διορισμού τους,

  4. είναι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5Α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) που έως τις 31.08.2025 δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από τον διορισμό τους,

  5. έχουν μεταταχθεί ή αποσπαστεί μέσω ΕΣΚ, δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς τους η εν λόγω απόσπαση/μετάταξη, χωρίς να έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α’ 224),

  6. αποχωρούν υποχρεωτικά από την υπηρεσία λόγω συνταξιοδότησης εντός τριών (3) ετών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

  7. Αιτήσεις που τυχόν υποβάλουν εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στην παράγραφο 2.2 δεν θα εξετάζονται.

  8. Η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής προϋποθέτει ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της παρούσας.

  9. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν μάθημα από αυτά που προβλέπονται στο πλαίσιο του Προγράμματος IB ως δεύτερη ανάθεση, επιλέγονται μόνο όταν εξαντληθεί η δυνατότητα του μαθήματος σε πρώτη ανάθεση, βάσει της παρ. 4.4.

Η διαδικασία συμμετοχής

Προϋποθέσεις

Απαραίτητες προϋποθέσεις για τους/τις εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να διδάξουν μαθήματα του IB DP και να συμμετέχουν στην υποχρεωτική σχετική επιμόρφωση σχετικά με τη διδασκαλία των μαθημάτων του IB DP στα Δημόσια Λύκεια του Παραρτήματος ΙΙ, αποτελούν τα παρακάτω:

    1. Η μελέτη του υλικού των ακόλουθων ιστοσελίδων, οι οποίες περιγράφουν αναλυτικά τη φιλοσοφία και την παιδαγωγική προσέγγιση του IB, καθώς και τις μεθόδους αξιολόγησης του DP. https://www.ibo.org/about-the-ib/mission/https://www.ibo.org/benefits/learner-profile/, https://www.ibo.org/programmes/diploma-programme/assessment-and-exams/
      1. Η μελέτη της Περίληψης Μαθήματος για το μάθημα ή τα μαθήματα που θα κληθούν να διδάξουν (ως α΄ ή β΄ ανάθεση σύμφωνα με την υπό στοιχεία 44225/ΓΔ4/23-04-2025 Υ.Α.), στον σύνδεσμο: https://www.ibo.org/programmes/diploma-programme/curriculum/

      2. Η δημιουργία/σύνταξη ενός σχεδίου μαθήματος στα αγγλικά (διδακτικής διάρκειας 50 λεπτών) σε μία θεματική ενότητα μαθήματος που άπτεται της ειδικότητάς τους ως α΄ ή β΄ ανάθεση, βασισμένο στην Περίληψη Μαθήματος του συγκεκριμένου μαθήματος. Η επιλογή του μαθήματος, προσδιορίζει και το μάθημα που επιθυμεί ο/η εκπαιδευτικός να διδάξει και ως εκ τούτου να επιμορφωθεί. Το σχέδιο μαθήματος πρέπει να ακολουθεί μια από τις παρακάτω προσεγγίσεις:

        1. Διερευνητική μάθηση (Inquiry-based learning) ή

        2. Εννοιολογική κατανόηση (Conceptual understanding).

      3. Η δημιουργία ενός σύντομου βίντεο (μέγιστης διάρκειας 5 λεπτών) στο οποίο θα εξηγούν στα αγγλικά:

        1. Τους διδακτικούς στόχους και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του σχεδίου μαθήματος,

        2. Τις πιθανές εργασίες, έργα (projects) ή αξιολογήσεις που θα μπορούσαν να αναλάβουν οι μαθητές/τριες με βάση αυτό το μάθημα.

      4. Η διδασκαλία των μαθημάτων του IB και η επικοινωνία με τον οργανισμό πραγματοποιείται κυρίως στα αγγλικά. Η επαρκής γνώση της αγγλικής γλώσσας θα αξιολογηθεί από τα 3.1.3. και 3.1.4.

Η διαδικασία υποβολής αίτησης

3.1.6.Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να διδάξουν στο IB, απαιτείται να έχουν παρακολουθήσει την επιμόρφωση που προσδιορίζεται στην παρούσα πρόσκληση και καλούνται να υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην πλατφόρμα https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home, ως εξής:

      1. Αναρτούν Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), τελευταίου τριμήνου, στο οποίο μεταξύ των άλλων βεβαιώνεται η μη ύπαρξη κωλυμάτων, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙΙ (που διατίθεται σε επεξεργάσιμη μορφή στην πλατφόρμα αιτήσεων).

      2. Αναρτούν Βιογραφικό Σημείωμα σύμφωνα με το Παράρτημα IV (που διατίθεται σε επεξεργάσιμη μορφή στην πλατφόρμα αιτήσεων).

      3. Αναρτούν το σχέδιο μαθήματος του 3.1.3.

      4. Αναρτούν το σύντομο βίντεο του 3.1.4.

      5. Δηλώνουν την προτίμησή τους όσον αφορά τη σχολική μονάδα της Περιφέρειας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να διδάξουν. Εν συνεχεία, εφόσον το επιθυμούν δηλώνουν και άλλες σχολικές μονάδες της ίδιας Περιφέρειας, τις οποίες προσδιορίζουν με σειρά προτίμησης.

      6. Δηλώνουν ότι μελέτησαν το υλικό σύμφωνα με το 3.1.1.

      7. Δηλώνουν ότι μελέτησαν την Περίληψη Μαθήματος σύμφωνα με το 3.1.2.

      8. Δηλώνουν υπεύθυνα στο σχετικό πεδίο της πλατφόρμας υποβολής της αίτησης ότι αποδέχονται ρητά και ανεπιφύλακτα τους όρους της παρούσας πρόσκλησης και ειδικότερα τους όρους της ενότητας 5.

Επιλογή εκπαιδευτικών

  1. Η αίτηση των ενδιαφερομένων αξιολογείται ως προς την πληρότητα ανάρτησης των 3.2.3. (το αρχείο να περιέχει σχέδιο μαθήματος) και 3.2.4. (το αρχείο να περιέχει βίντεο). Η μη σωστή ανάρτηση συνιστά λόγο απόρριψης της αίτησης.

  2. Εφόσον, η αίτηση δεν απορρίπτεται, αξιολογείται:

    1. το σχέδιο μαθήματος βάσει των κριτηρίων του Πίνακα 1 με μέγιστη μοριοδότηση 30 μόρια, και

    2. το βίντεο βάσει των κριτηρίων του Πίνακα 2 με μέγιστη μοριοδότηση 30 μόρια.

Η αξιολόγηση γίνεται από τριμελή επιτροπή που ορίζεται από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και καταρτίζεται Πίνακας εκπαιδευτικών προς επιλογή για επιμόρφωση.

Η ελάχιστη μοριοδότηση για την ένταξη των αιτούντων/ούσων στον Πίνακα Κατάταξης επιλέξιμων εκπαιδευτικών για επιμόρφωση είναι τα 20 μόρια σε καθένα από τα 4.2.1 και 4.2.2.

Πίνακας 1. Κριτήρια αξιολόγησης σχεδίου μαθήματος

 

Κριτήριο

Περιγραφή

Μοριοδότηση

1.

Σαφήνεια Διδακτικών Στόχων

Οι στόχοι είναι σαφείς, μετρήσιμοι

και συνδέονται με τις απαιτήσεις του DP.

Έως 5

2.

Σύνδεση με Inquiry-Based Learning ή Conceptual Understanding

Το σχέδιο μαθήματος εστιάζει ξεκάθαρα σε μία από τις δύο προσεγγίσεις.

Έως 5

3.

Δομή και Ροή του Μαθήματος

Το σχέδιο έχει λογική αλληλουχία και περιλαμβάνει εισαγωγή, κύριο

μέρος και ανακεφαλαίωση.

Έως 5

4.

Στρατηγικές Διδασκαλίας & Δραστηριότητες

Περιλαμβάνει κατάλληλες και ποικίλες δραστηριότητες που

προωθούν την ενεργή συμμετοχή.

Έως 5

5.

Αξιολόγηση της Μάθησης

Περιλαμβάνει μεθόδους αξιολόγησης (διαμορφωτική/τελική) για να

διαπιστωθεί η κατανόηση.

Έως 5

6.

Σύνδεση με IB Φιλοσοφία &

Προφίλ Μαθητή

Ευθυγραμμίζεται με τις αξίες και τις

δεξιότητες που προωθεί το IB.

Έως 5

Πίνακας 2. Κριτήρια αξιολόγησης βίντεο

 

Κριτήριο

Περιγραφή

Μοριοδότηση

1.

Γλωσσική Επάρκεια & Κατανόηση (στα Αγγλικά)

Χρήση σωστής γραμματικής, πλούσιο λεξιλόγιο, δομημένες

προτάσεις, καθαρή προφορά.

Έως 20

2.

Σαφήνεια Παρουσίασης

Οι διδακτικοί στόχοι και οι

δραστηριότητες περιγράφονται με σαφήνεια και οργανωμένο τρόπο.

Έως 5

3.

Δομή και Οργάνωση

Το βίντεο έχει λογική ροή,

περιλαμβάνει εισαγωγή, κύριο μέρος και κατακλείδα.

Έως 5

    1. Μετά την αξιολόγηση των αιτήσεων και τη διαμόρφωση του Πίνακα Κατάταξης των επιλέξιμων εκπαιδευτικών για επιμόρφωση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις παρ. 4.1 και 4.2 της παρούσας, προτεραιότητα για συμμετοχή στην επιμόρφωση δίνεται:

      1. στους/στις εκπαιδευτικούς που δήλωσαν ενδιαφέρον για να διδάξουν στο συγκεκριμένο Λύκειο και διδάσκουν ήδη σε αυτό και είναι τοποθετημένοι με θητεία (όχι απόσπαση), ή με οριστική τοποθέτηση (οργανική θέση) και με φθίνουσα σειρά ως προς τη μοριοδότησή τους,

      2. στους/στις εκπαιδευτικούς άλλων Λυκείων στα οποία προσφέρεται το Πρόγραμμα ΙΒ, που δήλωσαν ενδιαφέρον για να διδάξουν στο συγκεκριμένο Λύκειο, και με φθίνουσα σειρά ως προς τη μοριοδότησή τους,

      3. στους/στις εκπαιδευτικούς άλλων σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Εκπαίδευσης που ανήκει το συγκεκριμένο Λύκειο, και με φθίνουσα σειρά ως προς τη μοριοδότησή τους.

      4. στους/στις εκπαιδευτικούς άλλων σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας και με φθίνουσα σειρά ως προς τη μοριοδότησή τους.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας εντός των παραπάνω περιπτώσεων γίνεται δημόσια κλήρωση από την αρμόδια τριμελή επιτροπή που ορίζεται από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (παρ. 4.2).

    1. Βάσει των δηλώσεων των σχολείων όσον αφορά τα μαθήματα ΙΒ, προσδιορίζεται κατά προσέγγιση ο αριθμός των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και σχολείο, οι οποίοι/ες υποχρεούνται να συμμετάσχουν σε επιμόρφωση σχετικά με το Πρόγραμμα του Διεθνούς Απολυτηρίου και επιλέγονται από τον παραπάνω Πίνακα Κατάταξης με βάση την προτεραιότητα που περιγράφηκε στην παρ. 4.3. Ο αριθμός των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών θα καθοριστεί από το Ι.Ε.Π., με τρόπο που να διασφαλίζεται η διαθεσιμότητα επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία των μαθημάτων.

    2. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης, οι εκπαιδευτικοί που επιλέγονται για ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων ΙΒ και ανήκουν στη σχολική μονάδα, συνεχίζουν να ανήκουν στη σχολική μονάδα και διδάσκουν μέρος των ωρών διδασκαλίας τους στο τμήμα IB της Β΄ ή/και Γ΄ Λυκείου και τις υπόλοιπες ώρες (μέχρι πλήρους κάλυψης του ωραρίου τους) σε άλλα τμήματα της σχολικής μονάδας ή σχολικών μονάδων εφόσον δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους σε αυτήν, σύμφωνα με τον ν. 4692/2020 (άρθρ. 19), τον ν. 1566/1985 (άρθρ.14) και ν. 3149/2013 (άρθρ. 13).

    3. Οι εκπαιδευτικοί που επιλέγονται και δεν ανήκουν στη σχολική μονάδα, συνεχίζουν να ανήκουν στη σχολική μονάδα που ανήκαν οργανικά ή με θητεία ή παραμένουν στη διάθεση του οικείου ΠΥΣΔΕ (όπου αυτό ισχύει) και διατίθενται στη σχολική μονάδα στην οποία προσφέρεται το πρόγραμμα IB για τις ώρες που απαιτούνται και τις υπόλοιπες ώρες (μέχρι πλήρους κάλυψης του ωραρίου τους) στη σχολική μονάδα ή στις σχολικές μονάδες που ανήκουν ή θα διατεθούν.

    4. Για όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τμήματα IB, ισχύουν όσα ορίζονται για τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολικές μονάδες στο άρθρο 14 του ν. 1566/1985, στο άρθρο 13 του ν. 3149/2013, και στο άρθρο 19 του ν. 4692/2020 , εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.

Υποχρεώσεις

  1. Οι εκπαιδευτικοί που θα ενταχθούν στον Πίνακα Κατάταξης εκπαιδευτικών προς επιλογή για επιμόρφωση υποχρεούνται να τηρούν τις διαδικασίες που ορίζονται από το IB και το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. σχετικά με:

    1. Την υποχρεωτική επιμόρφωση και πιστοποίηση στις μεθοδολογίες και πρακτικές του IB Diploma Programme (DP).

    2. Την τήρηση του επίσημου προγράμματος σπουδών του IB και των σχετικών διδακτικών υλικών.

    3. Την ακριβή εφαρμογή των κριτηρίων αξιολόγησης και των προτύπων βαθμολόγησης του IB.

  2. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις παιδαγωγικές αρχές του IB, συμπεριλαμβανομένων της:

    1. διερευνητικής μάθησης (Inquiry-based learning).

    2. εννοιολογικής κατανόησης (Conceptual understanding).

    3. διαθεματικής και διερευνητικής διδασκαλίας.

  3. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να συμμετέχουν ενεργά στις επιμορφώσεις του IB στις οποίες θα κληθούν και στις επαγγελματικές κοινότητες μάθησης, ώστε να διατηρούν την ιδιότητα του/της εκπαιδευτικού IB.

  4. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να τηρούν τις αρχές δεοντολογίας και τις πολιτικές του IB, διασφαλίζοντας την ακαδημαϊκή ακεραιότητα κατά τις εξετάσεις και παρέχοντας κατάλληλη υποστήριξη στους/στις μαθητές/τριες στο πλαίσιο των EE, TOK και του CAS.

  5. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν για την επιμόρφωση και στη συνέχεια για διδασκαλία στο Πρόγραμμα IB διατίθενται να υλοποιήσουν το ανατεθέν έργο για δύο (2) τουλάχιστον συναπτά σχολικά έτη.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι (Σύμφωνα με την υπό στοιχεία 44225/ΓΔ4/23-04-2025 Υ.Α. - Β΄ 2053)

 

 

Α/Α

 

Μάθημα

 

Πρώτη Ανάθεση

Δεύτερη Ανάθεση (εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμος/η

εκπαιδευτικός με πρώτη ανάθεση)

 

1

Modern Greek Literature Νέα Ελληνική

Λογοτεχνία

 

ΠΕ02

 

2

English Αγγλικά

ΠΕ06

 

 

3

Business Management Διοίκηση Επιχειρήσεων

ΠΕ80 (με

προτεραιότητα πρώην ΠΕ09 και ΠΕ18.02)

 

ΠΕ78

4

Digital Society Ψηφιακή Κοινωνία

ΠΕ86

 

 

5

Economics Οικονομικά

ΠΕ80 (με

προτεραιότητα πρώην ΠΕ09)

 

ΠΕ78

6

Geography Γεωγραφία

ΠΕ04 (03, 05)

ΠΕ04 (01, 02, 04)

7

Global Politics Παγκόσμια Πολιτική

ΠΕ78

ΠΕ80 (με προτεραιότητα πρώην ΠΕ09)

8

History Ιστορία

ΠΕ02

 

9

Philosophy Φιλοσοφία

ΠΕ02, ΠΕ33

ΠΕ01, ΠΕ78

 

 

10

Social and cultural anthropology Κοινωνική και Πολιτισμική

Ανθρωπολογία

 

 

ΠΕ78

 

 

ΠΕ80 (με προτεραιότητα πρώην ΠΕ09)

11

Biology Βιολογία

ΠΕ04 (04, 03)

ΠΕ04 (01, 02, 05), ΠΕ88.01, ΠΕ87.01

 

12

Chemistry Χημεία

ΠΕ04.02, ΠΕ85 (με

πτυχίο Χημικών Μηχανικών)

 

ΠΕ04 (01, 03, 04, 05)

13

Computer Science Πληροφορική

ΠΕ86

 

 

 

14

Environmental Systems and Societies

Περιβαλλοντικά Συστήματα και Κοινωνίες

 

 

ΠΕ04 (01, 02, 03, 04, 05)

 

 

ΠΕ88.05

15

Physics Φυσική

ΠΕ04.01

ΠΕ04 (02, 03, 04, 05)

 

 

16

Sports Exercise and Health Science Επιστήμη του

Αθλητισμού, της Άσκησης και της Υγείας

 

 

ΠΕ11

 

17

Mathematics Μαθηματικά

ΠΕ03

 

 

18

Music Μουσική

ΠΕ79.01 (με

προτεραιότητα πρώην ΠΕ16.01)

 

ΤΕ16

19

Theatre Θέατρο

ΠΕ91.01, ΠΕ91.02

 

20

Visual Arts Εικαστικές τέχνες

ΠΕ08

 

Υπόδειγμα για το βιογραφικό σημείωμα

β1
β2

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 30/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελληνιες ΕΚΘΕΣΗ
Αγαπητοί βαθμολογητές. Είναι εντός ή εκτός ύλης, οι απαντήσεις μου στην Έκθεση;
Η δημιουργικότητα και το ανήσυχο πνεύμα που το  σχολείο και η πολιτεία τα αντιμάχεται συστηματικά - (έκθεση στις Πανελλήνιες 2025)
Αγαπητοί βαθμολογητές. Είναι εντός ή εκτός ύλης, οι απαντήσεις μου στην Έκθεση;
ματι
Προσοχή στους φακούς επαφής: Τι πρέπει να αποφεύγετε για υγιή μάτια

Η όραση είναι μια από τις πιο πολύτιμες αισθήσεις που διαθέτει ο άνθρωπος, γι’ αυτό και απαιτεί προσεκτική φροντίδα. Οι φακοί επαφής αποτελούν μια...

Προσοχή στους φακούς επαφής: Τι πρέπει να αποφεύγετε για υγιή μάτια
kairos-zesti-570.jpg
Καιρός: Πώς θα κάνουμε τριήμερο του Αγίου Πνεύματος - Η εξέλιξη την εβδομάδα που έρχεται
Σε ρυθμούς καλοκαιριού μπαίνει ο καιρός από την Κυριακή, καθώς αρχίζουν και διαφαίνονται πιο καθαρά και τα πρώτα στοιχεία για το πώς θα είναι ο...
Καιρός: Πώς θα κάνουμε τριήμερο του Αγίου Πνεύματος - Η εξέλιξη την εβδομάδα που έρχεται