Thumbnail
«Αποδεικνύεται έτσι η πολιτική στοχοθεσία και κατεύθυνση του υπουργείου παιδείας και της κυβέρνησης η οποία με ζήλο εφαρμόζεται από τις κατά τόπους διευθύνσεις και οδηγεί στη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών σε κάθε τους βήμα στο σχολείο»

Ψήφισμα συμπαράστασης στη Νηπιαγωγό που παραπέμθηκε στο πειθαρχικό επειδή ...ζητούσε τη δημιουργία επιπλέον τμήματος στο σχολείο της, εξέδωσε η Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

«Ούτε σκέψη για δυνητική αργία στην προϊσταμένη του 2ου Ν/Γ Παιανίας. Ζήτησε δημιουργία νέου τμήματος στο Νηπιαγωγείο, πήρε κλήση σε πειθαρχικό. Να σταματήσει ΤΩΡΑ η άδικη δίωξη», τονίζει η ΕΛΜΕ και σημειώνει ότι προκαλεί εντύπωση το ότι εγκαλείται μια προϊσταμένη Νηπιαγωγείου για παραπτώματα γραφειοκρατικής λειτουργίας, την ώρα που όλα τα σχολεία και ειδικά τα νηπιαγωγεία έχουν επιβαρυνθεί με έναν πρωτοφανή  γραφειοκρατικό όγκο και διοικητικές εργασίες που απαιτούν δεκάδες ώρες εργασίας εβδομαδιαίως, ενώ οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγχρόνως έχουν και την ευθύνη των τάξεων τους!

«Αποδεικνύεται έτσι η πολιτική στοχοθεσία και κατεύθυνση του υπουργείου παιδείας και της κυβέρνησης η οποία με ζήλο εφαρμόζεται από τις κατά τόπους διευθύνσεις και οδηγεί στη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών σε κάθε τους βήμα στο σχολείο», καταλήγει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ

Το ΔΣ της Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης εκφράζει τη συμπαράστασή του στη συναδέλφισσα Ευαγγελία Τριανταφύλλου – προϊσταμένη του 2ου Ν/Γ Παιανίας η οποία καλείται την Παρασκευή 23 Μαΐου στις 10.30πμ στο πειθαρχικό συμβούλιο για ακρόαση με το ερώτημα της δυνητικής αργίας. 

Καταγγέλλει τη ΔΙΠΕ Αν. Αττικής και το ΥΠΑΙΘΑ για τη σωρεία πειθαρχικών που αποτελεί ουσιαστική αδυναμία στήριξης του εκπαιδευτικού έργου και παράλληλα αναδεικνύει τη σαφή πολιτική επιλογή να ασκεί διώξεις «επί παντός επιστητού» αποδεικνύοντας ότι το δόγμα «νόμος και τάξη»,  οι απειλές και ο εκφοβισμός είναι ο μόνος τρόπος άσκησης διοίκησης που γνωρίζει.  

Χωρίς να υπάρχει καμία καταγγελία ούτε από γονέα, ούτε από άλλη αρχή, με πρωτοβουλία της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής η εκπαιδευτικός παραπέμφθηκε σε πειθαρχικό.

Η πειθαρχική διαδικασία μάλιστα προέκυψε σε χρόνο, όπου η συνάδελφος προϊσταμένη ζητούσε τη δημιουργία επιπλέον τμήματος στο σχολείο της, αίτημα για το οποίο υπήρχαν αντικειμενικοί λόγοι και προϋποθέσεις. Ωστόσο αντί για την ικανοποίηση ενός αιτήματος που θα βελτίωνε την παιδαγωγική διαδικασία στο σχολείο, δέχθηκε αιφνιδιαστική επίσκεψη και έλεγχο όλων των βιβλίων από τον διευθυντή εκπαίδευσης και τον προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων.

Κατόπιν αυτού έλαβε παραπομπή στο πειθαρχικό για παραπτώματα που αφορούν ζητήματα γραφειοκρατικής λειτουργίας, που δεν εμπεριέχουν τον παραμικρό δόλο και φυσικά ποτέ δεν οδηγούν-μέχρι τώρα- τους εκπαιδευτικούς σε πειθαρχικές διαδικασίες. Το κύριο παράπτωμα δε που εμπεριέχεται στο κατηγορητήριο αφορά την παραβίαση υποχρέωσης εχεμύθειας για έγγραφα με στοιχεία μαθητών παρά το ότι η εκπαιδευτικός προχώρησε σε ψευδωνυμοποίηση τους. Παρόλα αυτά ακριβώς αυτό το ελεγχόμενο παράπτωμα συνδέεται και με την ποινή της αργίας, με αποτέλεσμα μια εκπαιδευτικός με πολυσχιδή παιδαγωγική δράση και προσφορά ετών να βρίσκεται ξαφνικά, αναίτια στο μάτι του κυκλώνα, αντιμέτωπη με εξωφρενικές πιθανές ποινές. Τέλος ανάμεσα στις κατηγορίες η προϊσταμένη συνάδελφος εγκαλείται ακόμα και για «απείθεια»(!) με αφορμή ότι επανήλθε σε αίτημα που αφορούσε τη δημιουργία νέου τμήματος στο σχολείο!

Προκαλεί εντύπωση το ότι εγκαλείται μια προϊσταμένη Νηπιαγωγείου για παραπτώματα γραφειοκρατικής λειτουργίας, την ώρα που όλα τα σχολεία και ειδικά τα νηπιαγωγεία έχουν επιβαρυνθεί με έναν πρωτοφανή  γραφειοκρατικό όγκο και διοικητικές εργασίες που απαιτούν δεκάδες ώρες εργασίας εβδομαδιαίως, ενώ οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγχρόνως έχουν και την ευθύνη των τάξεων τους!

Αποδεικνύεται έτσι η πολιτική στοχοθεσία και κατεύθυνση του υπουργείου παιδείας και της κυβέρνησης η οποία με ζήλο εφαρμόζεται από τις κατά τόπους διευθύνσεις και οδηγεί στη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών σε κάθε τους βήμα στο σχολείο.

Κάτω τα χέρια από τη συνάδελφο.

Να μη σκεφτούν καν  το ενδεχόμενο δυνητικής αργίας. Αποτελεί αιτία πολέμου για όλο τον κλάδο.

Να σταματήσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ η δίωξη.

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι/ες στη δασκάλα του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών.

Στηρίζουμε την Παράσταση Διαμαρτυρίας, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής την Παρασκευή 23 Μαΐου 2025 και ώρα 10 πμ ημέρα κλήσης σε ακρόαση στο Β΄ Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παρενόχληση
Σεξουαλική παρενόχληση: Το συγκλονιστικό βίντεο του 5ου ΓΕΛ Κορυδαλλού
«Είσαι μέρος της λύσης»: Βίντεο ευαισθητοποίησης από το 5ο ΓΕΛ Κορυδαλλού για τη σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος γυναικών
Σεξουαλική παρενόχληση: Το συγκλονιστικό βίντεο του 5ου ΓΕΛ Κορυδαλλού
athlitismos.jpg
Σχολικοί Αγώνες: Τους ακυρώνουν στην Πρέβεζα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης – Η ερώτηση στη Βουλή
Ακύρωση Σχολικών Αγώνων στην Πρέβεζα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης - Τι καταγγέλλει βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σε ερώτηση στη Βουλή
Σχολικοί Αγώνες: Τους ακυρώνουν στην Πρέβεζα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης – Η ερώτηση στη Βουλή
μαθητικη εφημεριδα
Το ΓΕΛ Άστρους διακρίνεται πανελλαδικά με την εφημερίδα του στον διαγωνισμό «Το Βήμα των Μαθητών»
Ανάμεσα σε 133 σχολεία από κάθε γωνιά της Ελλάδας και της Κύπρου, η εφημερίδα μας κατόρθωσε να ξεχωρίσει και να καταλάβει μία από τις τρεις πρώτες...
Το ΓΕΛ Άστρους διακρίνεται πανελλαδικά με την εφημερίδα του στον διαγωνισμό «Το Βήμα των Μαθητών»