Παιδικός Σταθμός
Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά: «Κενή παραμένει και η θέση του φυσικοθεραπευτή με αποτέλεσμα τα παιδιά με κινητικές αναπηρίες να μένουν χωρίς βασική υποστήριξη»

Σοβαρά προβλήματα και ελλείψεις καταγγέλλουν οι γονείς των μαθητών Δ’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά για το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά.

«Από τα μέσα Φεβρουαρίου παραμένει κενή η θέση νηπιαγωγού σε ένα από τα τρία τμήματα, λόγω άδειας εγκυμοσύνης της εκπαιδευτικού, η οποία δεν αναπληρώθηκε ποτέ» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δ’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά.

Μάλιστα,  υποστηρίζει πως «είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο στο μοναδικό Ειδικό Νηπιαγωγείο του Πειραιά, ένα ολόκληρο τμήμα να μένει χωρίς δασκάλα».

«Κενή παραμένει και η θέση του φυσικοθεραπευτή, επίσης λόγω άδειας, με αποτέλεσμα τα παιδιά με κινητικές αναπηρίες να μένουν χωρίς βασική υποστήριξη» συμπληρώνει.

«Οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και υποδομές βάζουν σοβαρά εμπόδια στην εκπαίδευση και στις αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις, όπως η φυσικοθεραπεία, που είναι αναντικατάστατη για την ολοκληρωμένη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες» καταλήγουν οι γονείς και ζητούν από το υπουργείο Παιδείας και την αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης να λύσουν τώρα το πρόβλημα.

Η ανακοίνωση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δ’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά για το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά

Για άλλη μια φορά μέσα στη σχολική χρονιά, οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και κυρίως οι μικροί μαθητές του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά είναι αντιμέτωποι με σοβαρά προβλήματα και ελλείψεις, ακόμα και στα πιο στοιχειώδη!

Από τα μέσα Φεβρουαρίου παραμένει κενή η θέση νηπιαγωγού σε ένα από τα τρία τμήματα, λόγω άδειας εγκυμοσύνης της εκπαιδευτικού, η οποία δεν αναπληρώθηκε ποτέ.

Ετσι, το νηπιαγωγείο καλείται να διαχειριστεί το πρόβλημα με το υπάρχον προσωπικό, που επιβαρύνεται ακόμα περισσότερο, με συνέπειες για την εκπαίδευση, ακόμα και για την ασφάλεια των μικρών μαθητών.

Είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο στο μοναδικό Ειδικό Νηπιαγωγείο του Πειραιά, ένα ολόκληρο τμήμα να μένει χωρίς δασκάλα.

Το πρόβλημα επηρεάζει τη λειτουργία όλου του σχολείου και δυσχεραίνει συνολικά το έργο και την παρέμβαση των εκπαιδευτικών στα υπόλοιπα παιδιά.

Κενή παραμένει και η θέση του φυσικοθεραπευτή, επίσης λόγω άδειας, με αποτέλεσμα τα παιδιά με κινητικές αναπηρίες να μένουν χωρίς βασική υποστήριξη.

Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, στο νηπιαγωγείο τοποθετήθηκε μόνο μία εργαζόμενη ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για τη φροντίδα 19 νηπίων, εκ των οποίων τα 12 είναι με πάνα.

Τοποθετήθηκε επίσης λογοθεραπευτής μόνο για δύο ημέρες την εβδομάδα, ενώ δεν υπήρχε καθόλου φυσικοθεραπευτής.

Μόνο μετά τη δυναμική διαμαρτυρία των γονέων και τις παρεμβάσεις των εκπαιδευτικών, στις αρχές Νοεμβρίου έγινε η πρόσληψη δεύτερου ΕΒΠ, φυσικοθεραπευτή για τρεις ημέρες την εβδομάδα, και επιπλέον λογοθεραπευτή για δύο ακόμη ημέρες, δίνοντας μια μικρή ανάσα σε γονείς, παιδιά και νηπιαγωγούς.

Οπως αποδείχτηκε όμως, ακόμα κι αυτό ήταν προσωρινό. Λίγους μήνες μετά, είμαστε στο μια από τα ίδια.

Οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και υποδομές βάζουν σοβαρά εμπόδια στην εκπαίδευση και στις αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις, όπως η φυσικοθεραπεία, που είναι αναντικατάστατη για την ολοκληρωμένη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες.

Ρωτάμε λοιπόν: Ως πότε η κατάσταση στην εκπαίδευση και ειδικά στα ειδικά σχολεία θα ταλαιπωρεί γονείς εκπαιδευτικούς και παιδιά; Ως πότε θα πρέπει ο γονιός να γίνεται λάστιχο ακόμα και για τα πιο αυτονόητα, για όσα δηλαδή αφορούν στην εκπαίδευση και στην ασφάλεια του παιδιού του;

Είναι αδιανόητο στη σημερινή εποχή, ενώ υπάρχουν όλα τα επιστημονικά και άλλα μέσα για να έχουν όλα τα παιδιά και ειδικά τα παιδιά με αναπηρία καλύτερη ποιότητα ζωής και σύγχρονες συνθήκες εκπαίδευσης, να ζει ο γονιός τον εφιάλτη αν η τάξη θα έχει δασκάλα και ο δάσκαλος αν θα μπορεί να κάνει τη δουλειά του.

Το υπουργείο και η διεύθυνση να λύσουν τώρα το πρόβλημα με το ειδικό νηπιαγωγείο. Είναι απαράδεκτο να συνεχίζουν τις διώξεις σε βάρος των εκπαιδευτικών που αναδεικνύουν τα προβλήματα και διεκδικούν λύσεις, αντί να αντιμετωπίζονται άμεσα τέτοια σοβαρά προβλήματα στα σχολεία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias kai thriskeymaton
Αιρετοί Υπηρεσιακών Συμβουλίων: Αντιδράσεις για την κάλυψη οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης – Επιστολή στην Υπουργό Παιδείας
«Τα εναπομείναντα οργανικά κενά, μετά τις τοποθετήσεις των εν διαθέσει εκπαιδευτικών και τις μεταθέσεις, θα δοθούν σε νεοδιόριστους. Πόσο ηθικό και...
Αιρετοί Υπηρεσιακών Συμβουλίων: Αντιδράσεις για την κάλυψη οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης – Επιστολή στην Υπουργό Παιδείας
Χάρτες της Τουρκίας
Η Τουρκία ανακοίνωσε θαλάσσια πάρκα σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο – Αποκλείει το Καστελλόριζο (χάρτες)
«Απαράδεκτη, μονομερής και παράνομη ενέργεια» σημειώνει το Υπουργείο Εξωτερικών για τα τουρκικά θαλάσσια πάρκα
Η Τουρκία ανακοίνωσε θαλάσσια πάρκα σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο – Αποκλείει το Καστελλόριζο (χάρτες)