Πολλά λάθη, αστοχίες, παραβλέψεις και λανθασμένες μοριοδοτήσεις στο μητρώο αναπληρωτών εκπαιδευτικών της ΔΥΠΑ καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί για τα αποτελέσματα του ελέγχου της μοριοδότησής τους από επιτροπές της ΔΥΠΑ.
Οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής της Δ.ΥΠ.Α. καταχώρησαν τα πτυχία και όλα τα πιστοποιητικά τους, στην πλατφόρμα του Μητρώου της Δ.ΥΠ.Α μέχρι τις 19 Αυγούστου.
«Η διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α., πλέον δεν δίνει σε κανέναν μας, ούτε αριθμό πρωτοκόλλου για τις αιτήσεις θεραπείας που αποστέλλουμε με email και δεν προβαίνει σε καμία απολύτως διόρθωση ή εξήγηση, γιατί συμβαίνουν όλα αυτά. Οι σχολές δεν έχουν προσλάβει εκπαιδευτικό προσωπικό, ενώ η εκπαιδευτική χρονιά έχει ήδη καθυστερήσει την έναρξή της» επισημαίνει σε επιστολή του την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr ο εκπαιδευτικός, Γιώργος Καραβοκύρης.
Τέλος, οι εκπαιδευτικοί ζητούν να δοθούν εξηγήσεις, απαντήσεις και να γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθώσεις στις αιτήσεις, ώστε να μπορέσουν να ανοίξουν οι σχολές.
Η επιστολή-καταγγελία του εκπαιδευτικού
Μικρή εισαγωγή στην αρχή, για να γίνουν κατανοητά τα όσα ζούμε οι εκπαιδευτικοί το τελευταίο διάστημα, σε ένα παιχνίδι στο οποίο κληθήκαμε να παίξουμε, τελικά με αδιαφανείς όρους.
Πλέον, οι εκπαιδευτικοί της Δ.ΥΠ.Α. καλούνται να καταχωρούν τα πτυχία και όλα τα πιστοποιητικά τους, στην πλατφόρμα του Μητρώου της Δ.ΥΠ.Α. Στο συγκεκριμένο μητρώο καταθέσαμε όλα μας τα έγγραφα από 8 έως 19 Αυγούστου 2024 με βάση την αντίστοιχη πρόσκληση https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A3%CE%9B%CE%A14691%CE%A92-9%CE%A8%CE%95. Τις συγκεκριμένες αιτήσεις κλήθηκαν έπειτα, να ελέγξουν επιτροπές από το διοικητικό προσωπικό της Δ.ΥΠ.Α., χωρίς να γνωρίζει κανείς, ποιες είναι ακριβώς και αν είχαν τις αντίστοιχες και απαραίτητες οδηγίες, για να αξιολογήσουν όλα τα σχετικά έγγραφά μας, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος.
Τις τελευταίες ημέρες, βγήκαν τα αποτελέσματα και βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πολλά λάθη, αστοχίες, παραβλέψεις και ατελείωτες και λανθασμένες μοριοδοτήσεις στο μητρώο αναπληρωτών εκπαιδευτικών, κατά τον έλεγχο της μοριοδότησής μας. Η πρώτη εικόνα διαμορφώθηκε, όταν δημοσιεύθηκε επίσημα στις 23 Σεπτέμβρη 2024, το Μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. και αυτό συμβαίνει μέχρι αυτή τη στιγμή που σας κοινοποιώ την παρούσα επιστολή. Για παράδειγμα, ποιοί είναι αυτοί που μοριοδότησαν ή όχι την επαγγελματική προϋπηρεσία όλων όσων εργαζόμασταν χρόνια στον ιδιωτικό τομέα Ειδικής Αγωγής και ενώ τόσα χρόνια την προσμετρούσαν, ξαφνικά κάποιοι μοριοδοτηθήκαμε και κάποιοι όχι. Γιατί, ενώ αναφερόταν ξεκάθαρα στην πρόσκληση η προϋπόθεση εξειδίκευσης στις σχολές ΑμεΑ ή η μοριοδότηση εκπαίδευσης ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ, δεν συνέβη τίποτα από τα δύο στην πράξη. Η διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α., πλέον δεν δίνει σε κανέναν μας, ούτε αριθμό πρωτοκόλλου για τις αιτήσεις θεραπείας που αποστέλλουμε με email και δεν προβαίνει σε καμία απολύτως διόρθωση ή εξήγηση, γιατί συμβαίνουν όλα αυτά. Οι σχολές δεν έχουν προσλάβει εκπαιδευτικό προσωπικό, ενώ η εκπαιδευτική χρονιά έχει ήδη καθυστερήσει την έναρξή της. Αυτά και πολλά άλλα, είναι λίγα από τα οποία μπορώ να καταθέσω σε ένα κείμενο.
Οι σχολές ΑμεΑ, χρειάζονται προσωπικό με εξειδίκευση, εμπειρία στην Ειδική Αγωγή και ανθρώπους οι οποίοι επιλέγουμε συνειδητά να ασκούμε αυτό το επάγγελμα.
Βρισκόμαστε σε αδιέξοδο, λόγω ενεργειών και αποφάσεων οι οποίες κινούνται κεκλησμένων των θηρών.
Παρακαλούμε να δοθούν εξηγήσεις, απαντήσεις και να γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθώσεις στις αιτήσεις μας ΣΗΜΕΡΑ, ώστε να μπορέσουν να ανοίξουν οι σχολές ΑΥΡΙΟ!
Με εκτίμηση
Ένας εκπαιδευτικός από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος πέρυσι παράτησε μια μόνιμη θέση στον ιδιωτικό τομέα Ειδικής Αγωγής, για να εξασκήσει το επάγγελμά του, στον δημόσιο οργανισμό της Δ.ΥΠ.Α. και φέτος, είναι και θα είναι άνεργος, επειδή η προϋπηρεσία του και οι σπουδές του παίχτηκαν κορώνα-γράμματα.
Γιώργος Καραβοκύρης
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Έκτακτου Προσωπικού (Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών) Ε.Κ.Ε.Κ. ΑμεΑ Θεσσαλονίκης Δ.ΥΠ.Α.
Το Ε.Κ.Ε.Κ. ΑμεΑ Θεσσαλονίκης της Δ.ΥΠ.Α. λειτουργεί από το 1985 και εξής, αποτελώντας τη μία από τις δύο συνολικά δομές που διαθέτει η Δ.ΥΠ.Α με αποστολή την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση εφήβων και ενηλίκων με αναπηρίες, καλύπτοντας το κενό που υφίσταται στο χώρο της μεταδευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης για ΑμεΑ. Πολλοί/πολλές από τους/τις εκπαιδευτικούς του Ε.Κ.Ε.Κ. ΑμεΑ Θεσσαλονίκης εργάζονται σε αυτό επί πολλά συναπτά έτη έχοντας αποκτήσει αξιόλογη διδακτική εμπειρία στην επαγγελματική κατάρτιση ατόμων με αναπηρία.
Το νέο νομοσχέδιο 5078 (ΦΕΚ 211/Α΄/20-12-2023, στις διατάξεις των άρθρων 160, 162 και 169 του) όπως και η Απόφαση -Πρόσκληση υπ’αριθμ. 880015/08-08/2024, εξήγγειλαν τη δημιουργία ενός μητρώου προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για όλες τις σχολές της Δ.ΥΠ.Α.
Αρχές Αυγούστου οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί κληθήκαμε να καταθέσουμε τα έγγραφα και πιστοποιητικά μας σ` αυτό το κοινό μητρώο εκπαιδευτικών της Δ.ΥΠ.Α.
Τις τελευταίες μέρες αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα στο μητρώο και δυστυχώς βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια σειρά από λάθη, παραλείψεις, παραβλέψεις διατάξεων και αμφίβολη διαφάνεια. Συγκεκριμένα:
- η Διοίκηση δεν μερίμνησε ως όφειλε, σε διαχωρισμό ή ομαδοποίηση κατά προτεραιότητα, των όσων κατέχουμε εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, (άρθρο 8, παράγραφος 4 της σχετικής πρόσκλησης) λαμβάνοντας υπόψιν την ιδιαιτερότητα των σχολών Ειδικής Αγωγής.
- σε πολλούς από μας δεν αναγνωρίστηκε και δεν μοριοδοτήθηκε η εργασιακή εμπειρία πολλών χρόνων στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, σε ιδιωτικούς φορείς, με αντικείμενο την εκπαίδευση και κατάρτιση ΑμεΑ, η ίδια προϋπηρεσία που μέχρι πρότινος αναγνωριζόταν από την ίδια Διοίκηση και αποτελούσε κριτήριο για την πρόσληψη μας.
- φαίνεται εκ του αποτελέσματος πως οι επιτροπές που κλήθηκαν να ελέγξουν τα πιστοποιητικά μας, διοικητικοί υπάλληλοι της Δ.ΥΠ.Α., δεν είχαν τις απαραίτητες οδηγίες, για να αξιολογήσουν όλα τα σχετικά έγγραφά μας. Η κατανόηση κατά το δοκούν, θεωρούμε πως ευθύνεται για τις αστοχίες στην προσμέτρηση επαγγελματικών προσόντων.
- δεν μοριοδοτήθηκε η πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., όπως αναγράφεται και στο άρθρο 8, παράγραφος 4 & Επισημάνσεις παράγραφος Γ. και στο άρθρο 9 Κριτήρια επιλογής Προσωρινών Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών για τις ΕΠΑ.Σ/Π.ΕΠΑΣ/ΣΑΕΚ/ΚΔΒΜ/ Σχολή Επαγ/κής Κατάρτισης ΑμεΑ (Αθήνας) και Ε.Κ.Ε.Κ. ΑμεΑ Θεσ/νίκης της Δ.ΥΠ.Α. - Α/Α 32. της σχετικής πρόσκλησης.
- κληθήκαμε να αποκωδικοποιήσουμε πίνακες στους οποίους, με πρόσχημα το απόρρητο, οι υποψήφιοι/ες δεν ταξινομούνται ονομαστικά, αλλά με κωδικό αίτησης, θέτοντας κρίσιμα ζητήματα για τη διασφάλιση της διαφάνειας και της εγκυρότητας των αποτελεσμάτων.
- η πρόσκληση υπ’αριθμ. 880015/08-08/2024 δεν μας δίνει τη δυνατοτητα ενστάσεων. Τηλεφωνικά μας προέτρεψαν υπάλληλοι, να προβούμε σε αίτηση θεραπείας, όμως κανείς μας δεν γνωρίζει αν και πότε και από ποιον θα αξιολογηθούν. Μέχρι σήμερα δεν μας δίνουν αριθμό πρωτοκόλλου και δεν προβαίνουν σε καμία απολύτως διόρθωση ή εξήγηση.
- Κάποιοι άνθρωποι που δούλευαν μέχρι χθες στο ΕΚΕΚ ΑμεΑ Θεσσαλονίκης, θα βρεθούν άνεργοι ως αποτέλεσμα όλων αυτών.
- Οι σχολές ΑμεΑ, χρειάζονται προσωπικό με εξειδίκευση, εμπειρία στην Ειδική Αγωγή και ανθρώπους οι οποίοι επιλέγουμε συνειδητά να ασκούμε αυτό το επάγγελμα. Βρισκόμαστε σε αδιέξοδο, λόγω ενεργειών και αποφάσεων οι οποίες κινούνται κεκλεισμένων των θυρών.
- Παρακαλούμε να δοθούν εξηγήσεις, απαντήσεις και να γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθώσεις στις αιτήσεις μας ΣΗΜΕΡΑ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη