ilektroplixia
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε καθηγητής καθώς υπέστη ηλεκτροπληξία μπροστά στα μάτια των παιδιών, την ώρα που πήγε να βάλει στην πρίζα έναν υπολογιστή για το μάθημα πληροφορικής.

Ηλεκτροπληξία υπέστη ένας καθηγητής στο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου την ώρα του μαθήματος μπροστά τους μαθητές του και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο. 

Σύμφωνα με πληροφορίες ο καθηγητής πήγε να βάλει στην πρίζα έναν υπολογιστή για το μάθημα πληροφορικής και τον «χτύπησε» το ηλεκτρικό ρεύμα. 

Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι το κτίριο είναι προπολεμικό και πως οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα είναι ετοιμόρροπα. Μιλούν για άθλιες συνθήκες του κτιρίου που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια όλων.

Ολα έγιναν μέσα σε λίγες στιγμές, όταν ο καθηγητής Πληροφορικής του Πειραματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου στην προσπάθειά του να βάλει στην πρίζα έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, χτυπήθηκε από ρεύμα.

Ο εκπαιδευτικός θα παραμείνει στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου για προληπτικούς λόγους. 

Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου για το ατύχημα εκπαιδευτικού στο Π.Γ. Ρεθύμνου – Παράσταση διαμαρτυρίας

 «Πάμε κι όπου βγει» στην Εκπαίδευση».

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου εκφράζει τη συμπαράστασή του στον συνάδελφό μας που υπέστη ηλεκτροπληξία εν ώρα μαθήματος και εύχεται ταχεία και πλήρη ανάρρωση. Εκφράζουμε επίσης τη συμπαράστασή μας στη σχολική κοινότητα του Πειραματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς που σοκαρισμένοι πληροφορήθηκαν την περιπέτεια του συναδέλφου. Στη θέση του θα μπορούσε να είναι ο καθένας.

Η εκπαιδευτική κοινότητα στο Ρέθυμνο είμαστε εξοργισμένοι. Είμαστε εξοργισμένοι με την «επίρριψη ευθυνών», δυστυχώς και με τη συνδρομή της ΔΔΕ Ρεθύμνου, στο «ελαττωματικό πολύμπριζο», σαν να μην υπάρχουν το 2024 αποτελεσματικά αντιηλεκτροπληξιακά συστήματα προστασίας, ακόμα και για τέτοιες περιπτώσεις.

Είμαστε εξοργισμένοι με τις κλειστές πόρτες που βρίσκουμε από τη δημοτική αρχή όταν θέλουμε να μιλήσουμε για τα προβλήματα των σχολείων μας. Όταν, δικαίως όπως δυστυχώς αποδεικνύεται, ανησυχούμε για τους ελλιπείς ελέγχους ασφαλείας, από την αντισεισμική προστασία μέχρι τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις.

Είμαστε εξοργισμένοι με την κυβέρνηση, που έχει μετατρέψει την Παιδεία σε επιχείρηση για λίγους και την ίδια στιγμή αφήνει τα δημόσια σχολεία στην τύχη τους, χωρίς να φροντίσει ούτε για τα στοιχειώδη. Αυτό που έγινε στο Ρέθυμνο δεν είναι το πρώτο – και φοβόμαστε ότι δεν θα είναι ούτε το τελευταίο – περιστατικό της λογικής «πάμε και όπου βγει» στα σχολεία μας.

Για το παρολίγον μοιραίο συμβάν υπάρχουν ευθύνες και θα αναζητηθούν.

Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 18/1/24, ώρα 12.00, στο Δημαρχείο Ρεθύμνου, πριν την έναρξη του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου. Για τη συμμετοχή στη συγκέντρωση ισχύει η στάση εργασίας που έχει προκηρυχτεί από το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΡ, 12.00-14.00.

Για το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΡ

Ο Πρόεδρος                                                                                     Η  Γ. Γραμματέας

Χρήστος Σουρουλής                                                                            Δέσποινα Νικολάου

ekpaideytikos

Το κείμενο του καθηγητή Κώστα Κοντάκου (Μαθηματικός του Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Κρήτης) για το περιστατικό:

«Να ζητήσω συγγνώμη από το αγαπητό κ. Μαρινάκη, τον κ. Γιωργαλή (τον τέως ), τον κ. Παπαδογιάννη (τον νυν), τον κ. Κεφαλογιάννη ή τον κ. Χνάρη, για την απογευματινή μου γκρίνια αλλά σήμερα στο σχολείο μας πήγαμε να χάσουμε έναν συνάδελφό μας, έναν πολύ καλό άνθρωπο και καλό φίλο. Και ξέρετε κύριοι πως; επειδή τον τίναξε το ρεύμα. Καθώς πήγαινε να βάλει στην πρίζα έναν υπολογιστή στο εργαστήριο πληροφορικής. Εν ώρα μαθήματος. Μπροστά στα παιδάκια. Και τινάχθηκε τρία μέτρα πίσω και προσγειώθηκε πάνω σε ένα θρανίο. Και πάρτο κάτω και το θρανίο, πάρτον κάτω και τον δάσκαλο. Και τα παιδάκια σε σοκ.

Και ευτυχώς, ήρθε άμεσα το ασθενοφόρο και τον πήγε στα επείγοντα. Και θα περάσει απόψε την νύχτα του μέσα ο δάσκαλος. Στο νοσοκομείο.

Και ξέρετε γιατί; Γιατί το κτίριο που μας δώσατε να κάνουμε το μάθημα είναι προπολεμικό. Οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα του κρέμονται από παντού, ετοιμόρροπα. Σε κάθε σημείο υπάρχει άμεσος κίνδυνος για τη ζωή των παιδιών, του προσωπικού, όλων μας. Όπως και τα ίδια είναι και στο διπλανό κτίριο, στο ΕΠΑΛ. Όπως και το παλιό ΤΕΙ κ. Παπαδογιάννη.

Βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι όλα αυτά θα λυθούν μόλις μας φτιάξετε το υπερσύγχρονο κτίριο στου Γάλλου. Ξέρω, ξέρω! Μα όταν θα γίνει αυτό, αν θα γίνει, εμείς θα έχουμε γεράσει κύριοι. Ή θα είμαστε πεθαμένοι. Και με όλους εμάς που σας ακούμε με υπομονή και σας πιστεύουμε τόσα χρόνια, οι επόμενοι θα γελάνε με τα χάλια μας. Ή θα κλαίνε καλύτερα; Τέλος πάντων..

Κοιτάξτε να έρθετε καμία βόλτα από το παλιό πανεπιστήμιο στα περιβόλια, να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται, διότι σήμερα από θαύμα δεν κλαίμε για τον φίλο μας Θοδωρή.

Καταλαβαίνω, κύριοι βουλευτές, ότι το φλέγον και σπουδαίο ζήτημα που σας απασχολεί αυτές τις μέρες είναι να μην επιτρέψουμε στους ομοφυλόφιλους να δημιουργούν τις οικογένειες τους νόμιμα, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πολύ σημαντικότερα ζητήματα πέρα από την ποιότητα της εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία, όπως η ενίσχυση της ιδιωτικής, αλλά αυτό... άμα βρείτε χρόνο κοιτάξτε και λίγο προς τα εμάς μπας και βγάλουμε καμία άκρη σε αυτό το κράτος».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2024: 12 μυστικά για την επιτυχία στις εξετάσεις

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies panelladikes
Πανελλαδικές: Τα μεταρρυθμιστικά ξόρκια του εξεταστικού φαντάσματος
Πριμοδοτείται και πάλι μια νέα αυταπάτη παρόμοια με αυτές των οποίων τα αποκαίδια μύρισαν γενιές και γενιές μαθητών
Πανελλαδικές: Τα μεταρρυθμιστικά ξόρκια του εξεταστικού φαντάσματος