φορητός υπολογιστής βιβλία, τετράδια, τηλεκπαίδευση
ΔΟΕ: Η αδιανόητη, παιδαγωγικά, αυτή απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. είναι έξω από κάθε λογική, χωρίς ενσυναίσθηση και αίσθηση της πραγματικότητας και της τραγικότητας που βιώνουν μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς στη Θεσσαλία.

Για παιδαγωγικά αδιανόητη και επικοινωνιακή απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. σχετικά με την τηλεκπαίδευση στα σχολεία της Θεσσαλίας, κάνει λόγο η διδασκαλική Ομοσπονδία (ΔΟΕ) σε ανακοίνωσή της με την οποία καλεί την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αποσύρει, έστω και τώρα, τις οδηγίες για την «τηλεκπαίδευση», η οποία, ούτως ή άλλως, είναι αδύνατο, λόγω των συνθηκών, να έχει ενιαία εφαρμογή και φυσικά «υποχρεωτικό» χαρακτήρα.

«Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια επικοινωνιακή διαχείριση της κατάστασης μακριά από τις πραγματικές ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας όπου η «τηλεκπαίδευση» για μια ακόμη φορά «πλασάρεται» ως πανάκεια για χάρη της λαϊκής κατανάλωσης. Πρόκειται, όμως απλά, για παρωδία», τονίζει η ΔΟΕ

Η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Με μια ανακοίνωση που αγνοεί κατάφωρα τις ιδιαίτερες συνθήκες στις οποίες έχουν περιέλθει οι κάτοικοι της Θεσσαλίας οι οποίοι μετά την πρόσφατη κακοκαιρία, προσπαθούν να συνέλθουν από τις καταστροφικές πλημμύρες με ένα νέο κύμα κακοκαιρίας προ των πυλών, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. «από κοινού με την Τοπική Αυτοδιοίκηση» !!! (όπως μας πληροφορούν οι σχετικές δημοσιεύσεις) αποφάσισε την πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης από τη Δευτέρα 25/9/2023 έως και την Τετάρτη 27/9/2023 σε όλες τις σχολικές μονάδες της Θεσσαλίας, με εξαίρεση εκείνες «όπου οι συνθήκες δεν συμβάλλουν, προς το παρόν, στην ψηφιακή επικοινωνία μαθητών και εκπαιδευτικών» (όπως αναφέρει και η ανακοίνωση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.), τις περιοχές, δηλαδή, που βρίσκονται σε πραγματικά τραγική κατάσταση.

Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια επικοινωνιακή διαχείριση της κατάστασης μακριά από τις πραγματικές ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας όπου η «τηλεκπαίδευση» για μια ακόμη φορά «πλασάρεται» ως πανάκεια για χάρη της λαϊκής κατανάλωσης. Πρόκειται, όμως απλά, για παρωδία.

Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προσπαθεί με οδηγίες της τελευταίας στιγμής να υπερβεί την πραγματικότητα. Αυτή των καταστροφών και των επικίνδυνων καιρικών φαινομένων και κυρίως τη σχολική πραγματικότητα. Αυτήν όπου εξ αιτίας του γεγονότος ότι τα σχολεία δεν έκαναν αγιασμό έναρξης στις 11 Σεπτεμβρίου, δεν έχει ανακοινωθεί η κατανομή των τμημάτων, οι μαθητές/τριες δεν έχουν γνωρίσει τους εκπαιδευτικούς τους (πάρα πολλά παιδιά έχουν καινούριο δάσκαλο), έχουν να δουν εκπαιδευτικούς και συμμαθητές τρεις μήνες ή/και δεν έχουν καν γνωρίσει τους/τις συμμαθητές/τριές τους (προνήπιο, Α΄ τάξη…) ενώ κανένα σχολείο, όπως είναι φυσικό, δεν έχει έτοιμο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης και πολλά παιδιά, αδυνατώντας να συνδεθούν θα νιώσουν απομονωμένα. Αλλά και αυτήν της ασφάλειας των εκπαιδευτικών που η μετακίνηση τους στις σχολικές μονάδες για την πραγματοποίηση της τηλεκπαίδευσης, ιδιαίτερα για όσους θα πρέπει να διανύσουν αρκετά χιλιόμετρα, με τις πλημμύρες που αναμένονται τα επόμενα εικοσιτετράωρα, θα είναι άκρως επικίνδυνη. Αυτοί απλά οφείλουν…Ψιλά γράμματα…

Η αδιανόητη, παιδαγωγικά, αυτή απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. είναι έξω από κάθε λογική, χωρίς ενσυναίσθηση και αίσθηση της πραγματικότητας και της τραγικότητας που βιώνουν μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς στη Θεσσαλία. Μια Θεσσαλία όπου οι κάτοικοι συνεχίζουν να μετρούν τις πληγές τους.

Η εκπαιδευτική κοινότητα δεν έχει ανάγκη από τεχνάσματα. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον. Όλοι μαζί θα διεκδικήσουμε την αποκατάσταση των ζημιών και, φυσικά, την ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας προς όφελος των μαθητών μας. Το ίδιο πράξαμε και στην πανδημία για την οποία να θυμίσουμε ότι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έκανε καμία αποτίμηση εκπαιδευτικών επιπτώσεων και δεν προχώρησε στις απαραίτητες προσαρμογές, όπως επέμενε η Δ.Ο.Ε. ότι έπρεπε να πράξει.

Οι μαθητές έχουν ανάγκη από τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, αμέσως μόλις καταστεί δυνατή, που θα τους εμψυχώσει και θα επουλώσει, στο μέτρο του δυνατού, τα τραύματα που έχει επιφέρει η πρόσφατη κακοκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αποσύρει, έστω και τώρα, τις οδηγίες για την «τηλεκπαίδευση», η οποία, ούτως ή άλλως, είναι αδύνατο, λόγω των συνθηκών, να έχει ενιαία εφαρμογή και φυσικά «υποχρεωτικό» χαρακτήρα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία
Πάτρα: Παρέμβαση Εισαγγελέα για τη διακίνηση ναρκωτικών από σπείρα σε σχολεία
Διέταξε προκαταρκτική εξέταση για ενδεχόμενη παράβαση καθήκοντος των διευθυντών και του σχολικού φύλακα
Πάτρα: Παρέμβαση Εισαγγελέα για τη διακίνηση ναρκωτικών από σπείρα σε σχολεία
panepistimio-thessalias.jpg
Τι λένε οι Πανεπιστημιακοί για το νέο ποινολόγιο του υπουργείου Παιδείας
Παιδαγωγικό τμήμα Παν. Θεσσαλίας: Το νέο ποινολόγιο των μαθητών αγνοεί τις πραγματικές αιτίες του προβλήματος
Τι λένε οι Πανεπιστημιακοί για το νέο ποινολόγιο του υπουργείου Παιδείας