kleista_sxoleia_thessalia_plimmires
«Με μια ανεπίγνωστη και ταυτόχρονα υποκριτική ενέργεια το ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκει να καλύψει την κυβέρνηση που αδυνατεί να διασφαλίσει συνθήκες ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία στη Θεσσαλία»

Σοβαρά προβλήματα εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι μαθητές στη Θεσσαλία, μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν και τα σχολεία της περιοχής.

Όπως αναφέρει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών, η απόφαση του ΥΠΑΙΘΑ για τηλεκπαίδευση στην περιοχή της Θεσσαλίας είναι «έξω από κάθε λογική, χωρίς ενσυναίσθηση και χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και της τραγικότητας που βιώνουν οι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς της περιοχής».

«Για το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. είναι σαφές πως εφόσον δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα σχολεία, για οποιοδήποτε λόγο, και η υπηρεσία δεν έχει παράσχει τις απαραίτητες συνθήκες και εξοπλισμό, ταυτόχρονα εξαιτίας της αδυναμίας των συναδέλφων και των μαθητών μας να ανταποκριθούν στις ελάχιστες δυνατές απαιτήσεις κανείς και καμία δεν υποχρεούται να κάνει τηλεκπαίδευση», αναφέρει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση

«Με μια ανεπίγνωστη και ταυτόχρονα υποκριτική ενέργεια το ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκει να καλύψει την κυβέρνηση που αδυνατεί να διασφαλίσει συνθήκες ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία στη Θεσσαλία. Δίνει την αδιανόητη οδηγία να ξεκινήσουν τηλεκπαίδευση από Δευτέρα τη στιγμή που αφενός χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες προσπαθούν να συνέλθουν από τις καταστροφικές πλημμύρες κι αφετέρου επίκειται νέο κύμα κακοκαιρίας τις επόμενες μέρες.

Οι καταστροφές στην εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσσαλίας, μετά τις πλημμύρες, είναι δραματικές. Πολλά σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουν μείνει χωρίς εξοπλισμό, χωρίς ίντερνετ,  χωρίς βιβλία ή ακόμα και χωρίς σπίτι, αλλά το ΥΠΑΙΘ αδιαφορεί και προτάσσει την γνωστή επικοινωνιακή φούσκα της τηλεκπαίδευσης για να επιδείξει μία δήθεν επαναφορά της «κανονικότητας». Ακόμη κι αν κάποιοι/ες εκπαιδευτικοί κατάφερναν να συνδεθούν είναι δεδομένο ότι αποκλείονται χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες.

Η αδιανόητη, παιδαγωγικά, αυτή απόφαση του ΥΠΑΙΘΑ είναι έξω από κάθε λογική, χωρίς ενσυναίσθηση και χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και της τραγικότητας που βιώνουν οι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς της περιοχής.

Για το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. είναι σαφές πως εφόσον δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα σχολεία, για οποιοδήποτε λόγο, και η υπηρεσία δεν έχει παράσχει τις απαραίτητες συνθήκες και εξοπλισμό, ταυτόχρονα εξαιτίας της αδυναμίας των συναδέλφων και των μαθητών μας να ανταποκριθούν στις ελάχιστες δυνατές απαιτήσεις κανείς και καμία δεν υποχρεούται να κάνει τηλεκπαίδευση.

Οι ζωές των πλημμυροπαθών συναδέλφων και μαθητών/τριών μας δεν θα γίνουν αντικείμενα επικοινωνιακής διαχείρισης.

Δεν υπάρχει καμία «κανονικότητα»! Το κράτος είναι απόν! Το ΥΠΑΙΘΑ είναι απόν!

Απαιτούμε να αποσυρθεί τώρα η απαράδεκτη απόφαση για τηλεκπαίδευση!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Απεργία
Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν – Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
Με 24ωρη απεργία στις 16 Δεκεμβρίου, οι εργαζόμενοι στους Δήμους διεκδικούν αξιοπρεπείς μισθούς, προσλήψεις και ενίσχυση των δημόσιων υπηρεσιών, ενώ...
Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν – Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
ΚΟΥΝΤΟΥΡΗΣ
Τηλέμαχος Κουντούρης: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις; Ένα παιδαγωγικό αδιέξοδο
Έχουμε οδηγηθεί σταδιακά σε μια εποχή «δικαιωματισμού», όπου κάθε σύσταση, παιδαγωγική παρατήρηση ή φυσική συνέπεια εκλαμβάνεται ως αυταρχική...
Τηλέμαχος Κουντούρης: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις; Ένα παιδαγωγικό αδιέξοδο
Παπαϊωάννου
Ν. Παπαϊωάννου (υφ. Παιδείας): Για τη χρόνια εκκρεμότητα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Μηχανικών ΤΕ
Παπαϊωάννου: «Είμαστε σε διαδικασία επεξεργασίας του τρόπου επίλυσής του μαζί με τα συναρμόδια Υπουργεία. Δεν είναι μόνον τα συναρμόδια Υπουργεία....
Ν. Παπαϊωάννου (υφ. Παιδείας): Για τη χρόνια εκκρεμότητα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Μηχανικών ΤΕ
αγροτες
Στα άκρα η σύγκρουση κυβέρνησης και αγροτών - Σκληρή καταστολή, βαριές κατηγορίες σε αγρότες στην Κρήτη – «Απλώνονται» τα μπλόκα σε όλη τη χώρα
Κρήτη στο επίκεντρο – Σκληρή καταστολή, βαριές κατηγορίες
Στα άκρα η σύγκρουση κυβέρνησης και αγροτών - Σκληρή καταστολή, βαριές κατηγορίες σε αγρότες στην Κρήτη – «Απλώνονται» τα μπλόκα σε όλη τη χώρα