kleista_sxoleia_thessalia_plimmires
«Με μια ανεπίγνωστη και ταυτόχρονα υποκριτική ενέργεια το ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκει να καλύψει την κυβέρνηση που αδυνατεί να διασφαλίσει συνθήκες ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία στη Θεσσαλία»

Σοβαρά προβλήματα εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι μαθητές στη Θεσσαλία, μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν και τα σχολεία της περιοχής.

Όπως αναφέρει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών, η απόφαση του ΥΠΑΙΘΑ για τηλεκπαίδευση στην περιοχή της Θεσσαλίας είναι «έξω από κάθε λογική, χωρίς ενσυναίσθηση και χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και της τραγικότητας που βιώνουν οι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς της περιοχής».

«Για το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. είναι σαφές πως εφόσον δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα σχολεία, για οποιοδήποτε λόγο, και η υπηρεσία δεν έχει παράσχει τις απαραίτητες συνθήκες και εξοπλισμό, ταυτόχρονα εξαιτίας της αδυναμίας των συναδέλφων και των μαθητών μας να ανταποκριθούν στις ελάχιστες δυνατές απαιτήσεις κανείς και καμία δεν υποχρεούται να κάνει τηλεκπαίδευση», αναφέρει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση

«Με μια ανεπίγνωστη και ταυτόχρονα υποκριτική ενέργεια το ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκει να καλύψει την κυβέρνηση που αδυνατεί να διασφαλίσει συνθήκες ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία στη Θεσσαλία. Δίνει την αδιανόητη οδηγία να ξεκινήσουν τηλεκπαίδευση από Δευτέρα τη στιγμή που αφενός χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες προσπαθούν να συνέλθουν από τις καταστροφικές πλημμύρες κι αφετέρου επίκειται νέο κύμα κακοκαιρίας τις επόμενες μέρες.

Οι καταστροφές στην εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσσαλίας, μετά τις πλημμύρες, είναι δραματικές. Πολλά σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουν μείνει χωρίς εξοπλισμό, χωρίς ίντερνετ,  χωρίς βιβλία ή ακόμα και χωρίς σπίτι, αλλά το ΥΠΑΙΘ αδιαφορεί και προτάσσει την γνωστή επικοινωνιακή φούσκα της τηλεκπαίδευσης για να επιδείξει μία δήθεν επαναφορά της «κανονικότητας». Ακόμη κι αν κάποιοι/ες εκπαιδευτικοί κατάφερναν να συνδεθούν είναι δεδομένο ότι αποκλείονται χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες.

Η αδιανόητη, παιδαγωγικά, αυτή απόφαση του ΥΠΑΙΘΑ είναι έξω από κάθε λογική, χωρίς ενσυναίσθηση και χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και της τραγικότητας που βιώνουν οι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς της περιοχής.

Για το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. είναι σαφές πως εφόσον δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα σχολεία, για οποιοδήποτε λόγο, και η υπηρεσία δεν έχει παράσχει τις απαραίτητες συνθήκες και εξοπλισμό, ταυτόχρονα εξαιτίας της αδυναμίας των συναδέλφων και των μαθητών μας να ανταποκριθούν στις ελάχιστες δυνατές απαιτήσεις κανείς και καμία δεν υποχρεούται να κάνει τηλεκπαίδευση.

Οι ζωές των πλημμυροπαθών συναδέλφων και μαθητών/τριών μας δεν θα γίνουν αντικείμενα επικοινωνιακής διαχείρισης.

Δεν υπάρχει καμία «κανονικότητα»! Το κράτος είναι απόν! Το ΥΠΑΙΘΑ είναι απόν!

Απαιτούμε να αποσυρθεί τώρα η απαράδεκτη απόφαση για τηλεκπαίδευση!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»