ΚΕΡΑΜΕΩΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τα παρακάτω περιστατικά αποδεικνύουν περίτρανα, πέραν πάσης αμφιβολίας τι εστί αξιολόγηση και ποιοι κλήθηκαν να την φέρουν εις πέρας. Αδιανόητα εξευτελιστικές καταστάσεις…

Απίστευτο και όμως αληθινό. Το αποκαλύπτει σε ανακοίνωσή του ο δραστήριος Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου.

Σχολικοί σύμβουλοι-«φαντάσματα» καλούνται να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς παρότι δε μπορούν ούτε καν να υπογράψουν τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες!

Το κωμικοτραγικό αυτό στοιχείο που καταδεικνύει και την προχειρότητα της κυβέρνησης, προέκυψε μετά από συνάντηση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου με τις/τους σχολικούς συμβούλους εκπ/σης των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας στην έδρα του 2ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Αθηνών.

Οπως αναφέρει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών, σε ερώτησή προς τις/τους σχολικούς συμβούλους γιατί τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες δεν τα υπογράφουν οι ίδιοι λάβαμε την εξής τραγελαφική απάντηση:

Επειδή δεν πρόλαβε το Υπουργείο Παιδείας να εκδώσει την διαπιστωτική πράξη κατάργησης των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚ.Ε.Σ) ώστε να συσταθούν οι νέες διοικητικές δομές που αφορούν τις/τους σχολικούς συμβούλους ώστε να έχουν δικαίωμα υπογραφής εγγράφων οι ίδιοι και η διαπιστωτική πράξη αυτή λόγω προεκλογικής περιόδου αναμένεται να εκδοθεί μετά το τέλος των βουλευτικών εκλογών και τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, προς το παρόν υφίσταται ακόμα το 2ο ΠΕΚΕΣ ως υπηρεσία και όποιο έγγραφο θέλουν να στείλουν οι σχολικοί σύμβουλοι στα σχολεία το στέλνουν με την υπογραφή του Διευθυντή Εκπ/σης Π. Ε. Β΄ Αθήνας μέχρι να αποκατασταθεί η διοικητική αυτή δυσλειτουργία.

Δηλαδή με άλλα λόγια οι σχολικοί σύμβουλοι εκπαίδευσης αυτή την στιγμή δεν υφίστανται διοικητικά αφού δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής διοικητικών πράξεων. Παρ΄όλα αυτά όμως καλούνται να «αξιολογήσουν» τις/ τους εκπαιδευτικούς! Μιλάμε για αξιολογητές ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ!

Έτσι έχουμε νέα επεισόδια στην παρωδία της ατομικής αξιολόγησης που έχει ξεκινήσει: Άλλοι σαν  τους κλέφτες εν κρυπτώ προετοιμάζουν συναντήσεις προσυνεννόησης, τηλεφωνούν απογεύματα και Κυριακές, καλούν τάχα για γνωριμία  τους εκπαιδευτικούς και όχι για αξιολόγηση, δίνουν ραντεβού έξω από το σχολείο σε καφετέριες, εκτός νόμου και εκτός νομού, σε ακατάλληλες ώρες (ακόμα και 11 τη νύχτα!). 

Άλλοι παριστάνουν τους γονείς, για να μπουν στα σχολεία, άλλοι προσπαθούν να κλείσουν «ραντεβού» νύχτα σα να ήταν ζευγαράκια με τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, άλλοι τους απειλούν ευθέως αγνοώντας την απεργία-αποχή στην οποία οι εκπαιδευτικοι συμμετέχουν...

Άλλοι κινούνται εν κρυπτώ από τους συλλόγους διδασκόντων, από τα θεσμικά συνδικαλιστικά όργανα, από τους διδάσκοντες της ειδικότητάς τους.

Άλλοι έρχονται στα σχολεία από τα άγρια χαράματα προκειμένου να αποφύγουν τις αντιδράσεις των εκπιδευτικών που συντάσσονται με την κατά συντριπτική πλειοψηφία εκφρασμένη θέση του κλάδου τους ενάντια στην κίβδηλη, αντιεπιστημονική και αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση».

Παράλληλα Σύμβουλοι Γενικής «αξιολογούν» καθηγητές Ειδικής Αγωγής ή άλλων ειδικοτήτων από τη δική τους. Και όλο αυτό ονομάζεται «αξιολόγηση με σκοπό τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου»…

Οπως καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ των Ανω Λιοσίων-Φυλής-Ζεφυρίου, συγκεκριμένος αξιολογητής ήθελε να διεξάγει τις πρώτες συναντήσεις με νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς για τη σύναψη συμβολαίου αξιολόγησης μέσω Webex!

«Θα παρακάμπτει δηλαδή τον φυσικό χώρο εργασίας των εκπαιδευτικών και κατ’ επέκταση το αυτονόητο δικαίωμα των συλλόγων διδασκόντων να γνωρίζουν αν και πότε προγραμματίζονται αξιολογικές διαδικασίες στο σχολείο τους και να εκφράζουν έμπρακτα την αντίθεσή τους σε αυτές», τονίζει ο ΣΕΠΕ.

Με μια παράγραφο λίγων λέξεων στην τροπολογία που κατέθεσε πριν λίγες εβδομάδες στο νομοσχέδιο για τη βία στα σχολεία, η κ. Κεραμέως μετέτρεψε τους Σύμβουλους Εκπαίδευσης σε ...περιφερόμενους αξιολογητές. Από Νομό σε Νομό…

Οπως αναφέρει η σχετική διάταξη (4ο άρθρο της τροπολογίας) , στο άρθρο 10 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί των Συμβούλων Εκπαίδευσης, προστίθεται παρ. 10, ως εξής:

 «10. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μετακινούνται για την άσκηση των καθηκόντων τους σε άλλες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους, εκτός Διεύθυνσης Εκπαίδευσης όπου έχουν την έδρα τους, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία εδρεύουν.».

Τα παραπάνω περιστατικά αποδεικνύουν περίτρανα, πέραν πάσης αμφιβολίας τι εστί αξιολόγηση και ποιοι κλήθηκαν να την φέρουν εις πέρας. Αδιανόητα εξευτελιστικές καταστάσεις…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νέα μέτρα - ταξίδια
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Ψηφιακά σύνορα, τουριστικοί φόροι και περιορισμοί στον μαζικό τουρισμό αλλάζουν τον ταξιδιωτικό χάρτη της Ευρώπης
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Τζέκου Δροσής
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
Η πρόωρη απώλειά της συγκλονίζει. Η μνήμη της θα παραμείνει ζωντανή μέσα από το έργο της, τα παιδιά που στήριξε και τις αξίες που υπηρέτησε με...
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
mavri_tripa
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο
Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως οι υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες δεν καταπίνουν μόνο ύλη, αλλά εκτοξεύουν ισχυρούς ανέμους που επηρεάζουν το φως και τη δομή...
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο
φοιτητες
Συγκλονιστική επιστολή φοιτητή: Θέλω απλά να με αφήσετε να ολοκληρώσω τις σπουδές μου!
Το ερώτημα που θέτει ο φοιτητής προς την κυβέρνηση δεν αφορά μόνο τον ίδιο: τι θεωρεί τελικά «εγκληματική πράξη» η εκπαιδευτική πολιτική; Την...
Συγκλονιστική επιστολή φοιτητή: Θέλω απλά να με αφήσετε να ολοκληρώσω τις σπουδές μου!