ΚΕΡΑΜΕΩΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τα παρακάτω περιστατικά αποδεικνύουν περίτρανα, πέραν πάσης αμφιβολίας τι εστί αξιολόγηση και ποιοι κλήθηκαν να την φέρουν εις πέρας. Αδιανόητα εξευτελιστικές καταστάσεις…

Απίστευτο και όμως αληθινό. Το αποκαλύπτει σε ανακοίνωσή του ο δραστήριος Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου.

Σχολικοί σύμβουλοι-«φαντάσματα» καλούνται να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς παρότι δε μπορούν ούτε καν να υπογράψουν τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες!

Το κωμικοτραγικό αυτό στοιχείο που καταδεικνύει και την προχειρότητα της κυβέρνησης, προέκυψε μετά από συνάντηση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου με τις/τους σχολικούς συμβούλους εκπ/σης των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας στην έδρα του 2ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Αθηνών.

Οπως αναφέρει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών, σε ερώτησή προς τις/τους σχολικούς συμβούλους γιατί τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες δεν τα υπογράφουν οι ίδιοι λάβαμε την εξής τραγελαφική απάντηση:

Επειδή δεν πρόλαβε το Υπουργείο Παιδείας να εκδώσει την διαπιστωτική πράξη κατάργησης των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚ.Ε.Σ) ώστε να συσταθούν οι νέες διοικητικές δομές που αφορούν τις/τους σχολικούς συμβούλους ώστε να έχουν δικαίωμα υπογραφής εγγράφων οι ίδιοι και η διαπιστωτική πράξη αυτή λόγω προεκλογικής περιόδου αναμένεται να εκδοθεί μετά το τέλος των βουλευτικών εκλογών και τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, προς το παρόν υφίσταται ακόμα το 2ο ΠΕΚΕΣ ως υπηρεσία και όποιο έγγραφο θέλουν να στείλουν οι σχολικοί σύμβουλοι στα σχολεία το στέλνουν με την υπογραφή του Διευθυντή Εκπ/σης Π. Ε. Β΄ Αθήνας μέχρι να αποκατασταθεί η διοικητική αυτή δυσλειτουργία.

Δηλαδή με άλλα λόγια οι σχολικοί σύμβουλοι εκπαίδευσης αυτή την στιγμή δεν υφίστανται διοικητικά αφού δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής διοικητικών πράξεων. Παρ΄όλα αυτά όμως καλούνται να «αξιολογήσουν» τις/ τους εκπαιδευτικούς! Μιλάμε για αξιολογητές ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ!

Έτσι έχουμε νέα επεισόδια στην παρωδία της ατομικής αξιολόγησης που έχει ξεκινήσει: Άλλοι σαν  τους κλέφτες εν κρυπτώ προετοιμάζουν συναντήσεις προσυνεννόησης, τηλεφωνούν απογεύματα και Κυριακές, καλούν τάχα για γνωριμία  τους εκπαιδευτικούς και όχι για αξιολόγηση, δίνουν ραντεβού έξω από το σχολείο σε καφετέριες, εκτός νόμου και εκτός νομού, σε ακατάλληλες ώρες (ακόμα και 11 τη νύχτα!). 

Άλλοι παριστάνουν τους γονείς, για να μπουν στα σχολεία, άλλοι προσπαθούν να κλείσουν «ραντεβού» νύχτα σα να ήταν ζευγαράκια με τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, άλλοι τους απειλούν ευθέως αγνοώντας την απεργία-αποχή στην οποία οι εκπαιδευτικοι συμμετέχουν...

Άλλοι κινούνται εν κρυπτώ από τους συλλόγους διδασκόντων, από τα θεσμικά συνδικαλιστικά όργανα, από τους διδάσκοντες της ειδικότητάς τους.

Άλλοι έρχονται στα σχολεία από τα άγρια χαράματα προκειμένου να αποφύγουν τις αντιδράσεις των εκπιδευτικών που συντάσσονται με την κατά συντριπτική πλειοψηφία εκφρασμένη θέση του κλάδου τους ενάντια στην κίβδηλη, αντιεπιστημονική και αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση».

Παράλληλα Σύμβουλοι Γενικής «αξιολογούν» καθηγητές Ειδικής Αγωγής ή άλλων ειδικοτήτων από τη δική τους. Και όλο αυτό ονομάζεται «αξιολόγηση με σκοπό τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου»…

Οπως καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ των Ανω Λιοσίων-Φυλής-Ζεφυρίου, συγκεκριμένος αξιολογητής ήθελε να διεξάγει τις πρώτες συναντήσεις με νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς για τη σύναψη συμβολαίου αξιολόγησης μέσω Webex!

«Θα παρακάμπτει δηλαδή τον φυσικό χώρο εργασίας των εκπαιδευτικών και κατ’ επέκταση το αυτονόητο δικαίωμα των συλλόγων διδασκόντων να γνωρίζουν αν και πότε προγραμματίζονται αξιολογικές διαδικασίες στο σχολείο τους και να εκφράζουν έμπρακτα την αντίθεσή τους σε αυτές», τονίζει ο ΣΕΠΕ.

Με μια παράγραφο λίγων λέξεων στην τροπολογία που κατέθεσε πριν λίγες εβδομάδες στο νομοσχέδιο για τη βία στα σχολεία, η κ. Κεραμέως μετέτρεψε τους Σύμβουλους Εκπαίδευσης σε ...περιφερόμενους αξιολογητές. Από Νομό σε Νομό…

Οπως αναφέρει η σχετική διάταξη (4ο άρθρο της τροπολογίας) , στο άρθρο 10 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί των Συμβούλων Εκπαίδευσης, προστίθεται παρ. 10, ως εξής:

 «10. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μετακινούνται για την άσκηση των καθηκόντων τους σε άλλες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους, εκτός Διεύθυνσης Εκπαίδευσης όπου έχουν την έδρα τους, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία εδρεύουν.».

Τα παραπάνω περιστατικά αποδεικνύουν περίτρανα, πέραν πάσης αμφιβολίας τι εστί αξιολόγηση και ποιοι κλήθηκαν να την φέρουν εις πέρας. Αδιανόητα εξευτελιστικές καταστάσεις…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τν ιεπ
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση: «Sold out» μέσα σε 4 ώρες οι 750 θέσεις για τις ημερίδες του ΙΕΠ! - Θα μεταδοθούν ζωντανά
Η πρώτη ημερίδα θα μεταδοθεί ζωντανά σήμερα το απόγευμα και ώρα 17:00-19:00
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση: «Sold out» μέσα σε 4 ώρες οι 750 θέσεις για τις ημερίδες του ΙΕΠ! - Θα μεταδοθούν ζωντανά