ekpaideytikos
Το κενό στο συγκεκριμένο σχολείο ήταν ακάλυπτο για μήνες, η παραπάνω διάθεση αποφασίστηκε μόνο όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης.

Αδιανόητες καταστάσεις εξιστορούν οι εκπαιδευτικοί, περιγράφοντας τις κωμικοτραγικές προσπάθειες του Υπουργείου Παιδείας και ορισμένων διευθυντών εκπαίδευσης να επιβάλουν την ατομική αξιολόγηση.

Επιχειρούν να αξιολογήσουν εκπαιδευτικό που δε μπορεί να γνωρίζει ούτε τους μαθητές του, αφού τοποθετείται επί τούτου σε σχολείο μόλις για...2 ώρες!

Οπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς -Ιθάκης, η απόγνωσή τους είναι τόση, ώστε η τοπική Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης (ΔΔΕ) Κεφαλονιάς – Ιθάκης δε δίστασε να διαθέσει εκπαιδευτικό στα μέσα της σχολικής χρονιάς, σε σχολείο μόνο για δύο ώρες, προκειμένου να αξιολογηθεί, ενώ από την αρχή της σχολικής χρονιάς είχε διατεθεί καθ΄ ολοκληρία στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Δ.Ε!

«Με την μεθόδευση αυτή, το συνδικαλιστικό μας επιχείρημα ότι «είναι αντιπαιδαγωγικό, παράδοξο και παράλογο ο αξιολογητής να μην γνωρίζει την σύνθεση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τάξης του εκπαιδευτικού που αξιολογείται», παίρνει εν τέλει κωμικοτραγική διάσταση, όταν, ούτε ο ίδιος ο καθηγητής, κατά την αξιολόγησή του, δεν γνωρίζει τους μαθητές της ίδιας του της τάξης», τονίζει η ΕΛΜΕ

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ -Κ.Ι

Σε μια ακόμη απαράδεκτη ενέργεια προχώρησε η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης (ΔΔΕ) Κεφαλονιάς – Ιθάκης, αποκαλύπτοντας τις πραγματικές προθέσεις της ίδιας και του Υπουργείου Παιδείας για το περιεχόμενο και τις στοχεύσεις της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης.

Δίνοντας ένα απτό παράδειγμα του πώς ακριβώς εννοούν την αξιολόγηση, προκειμένου να αξιολογηθεί συνάδελφος, έφθασαν στο σημείο με απόφαση του ΠΥΣΔΕ και την θετική ψήφο του ψευτοαιρετού της ΔΑΚΕ, να τη διαθέσουν στα μέσα της σχολικής χρονιάς, σε σχολείο μόνο για δύο ώρες, ενώ από την αρχή της σχολικής χρονιάς είχε διατεθεί καθ΄ ολοκληρία στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Δ.Ε.!!!

Αυτή η απόφαση του ΠΥΣΔΕ γίνεται ακόμη πιο προκλητική αν λάβει κανείς υπόψη του ότι, ενώ το κενό στο συγκεκριμένο σχολείο ήταν ακάλυπτο για μήνες, η παραπάνω διάθεση αποφασίστηκε μόνο όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης.

Η παραπάνω μεθόδευση αποδεικνύει τόσο την «ουσία» και το περιεχόμενο της αξιολόγησης, όσο και το καθεστώς και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες προωθείται αυτή, κάνοντας πιο καθαρούς σε όλους μας τους στόχους που επιδιώκει, δηλαδή ένα σχολειό κατηγοριοποιημένο και εμπορευματοποιημένο με τον εκπαιδευτικό σκυφτό.

Με την μεθόδευση αυτή, το συνδικαλιστικό μας επιχείρημα ότι «είναι αντιπαιδαγωγικό, παράδοξο και παράλογο ο αξιολογητής να μην γνωρίζει την σύνθεση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τάξης του εκπαιδευτικού που αξιολογείται», παίρνει εν τέλει κωμικοτραγική διάσταση, όταν, ούτε ο ίδιος ο καθηγητής, κατά την αξιολόγησή του, δεν γνωρίζει τους μαθητές της ίδιας του της τάξης !!!

Μπροστά σε αυτήν την παρακμή το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας για το συγκεκριμένο θέμα στην Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης, για να πάρει την απάντηση ότι αυτό έγινε για… «ανθρωπιστικούς λόγους» (!!!), ενώ ο Διευθυντής ψέλλισε ότι η δουλειά του είναι απλά οι διοικητικές πράξεις (!!!), μη δείχνοντας να κατανοεί ότι δεν υπάρχουν τέτοιες πράξεις χωρίς άμεσες εκπαιδευτικές και μορφωτικές επιπτώσεις.

Η «πρόθυμη» Δ.Δ.Ε. Κεφαλονιάς – Ιθάκης, δεν είναι η πρώτη φορά που επιδεικνύει ιδιαίτερη σπουδή στον αυταρχισμό και στο κτύπημα των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, αφού πρόσφατα όχι μόνο περιέκοψε τις αποδοχές των εκπαιδευτικών, που δεν συναίνεσαν στην απαράδεκτη διαδικασία του «WEBEX» στην διάρκεια μαθητικής κατάληψης, αλλά έπαιξε και το ρόλο του «αμερόληπτου» μέλους της εφορευτικής επιτροπής στις ψευτοεκλογές - παρωδία των υπηρεσιακών συμβουλίων, μη δίνοντας σε κανέναν αναφορά για την διαδικασία.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ την παραπάνω στάση της Δ.Δ.Ε. Κεφαλονιάς-Ιθάκης, απέναντι σε ένα κλάδο που αντιστέκεται για να διαφυλάξει το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου. Αυτή η στάση προσβάλλει όλους τους συναδέλφους και εκθέτει την ίδια αλλά και την κυβέρνηση. Καλούμε το υπουργείο παιδείας:

  • Να αποσύρει εδώ και τώρα την αντιδραστικό και αντιεκπαιδευτικό νόμο 4823/21 και την Υ.Α. 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 σχετικά με την ατομική αξιολόγηση.

  • Να ανακαλέσει την συγκεκριμένη μεθόδευση για την συγκεκριμένη συνάδελφο, που έχει όλο το δικαίωμα, σε άλλο χρόνο να χειριστεί, το θέμα όπως αυτή νομίζει.

  • Να ανακαλέσει την περικοπή μισθού των συναδέλφων που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή που είχε προκηρύξει η ΟΛΜΕ, για το «WEBEX».

ΟΛΟΙ μαζικά συμμετέχουμε στην απεργία – αποχή και στις στάσεις εργασίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Εκπαιδευτικοί Λακωνίας: Συνεχίζουν τον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας
Παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Π.Ε Λακωνίας για τα προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Λακωνίας: Συνεχίζουν τον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας