εκπαιδευτικοί
Στο πλαίσιο της ατομικής αξιολόγησης Σύμβουλοι καλούν εί σε βραδινές συναντήσεις (για την οργάνωση της διδασκαλίας - παρουσίασης) τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς σε Κρήτη , Αιγαίο και Πελοπόννησο

«Πληρωμένη» απάντηση σε σύμβουλο εκπαίδευσης που θέλει να τον αξιολογήσει ...νύχτα με μόλις 14 χρόνια καθυστέρηση (!) έδωσε εκπαιδευτικός. 

Παράλληλα, πληθαίνουν οι καταγγελίες για αστείες, αλλά και προσβλητικές τακτικές διαφόρων Συμβούλων, οι οποίοι στην προσπάθειά τους να εφαρμόσουν την αξιολόγηση λειτουργούν σαν «γενίτσαροι» της κυβέρνησης και της κ.κεραμέως, χρησιμοποιώντας ανορθόδοξες μεθόδους: αλλοι παριστάνουν τους...γονείς για να μπουν στα σχολεία, άλλοι προσπαθούν να κλείσουν «ραντεβού» νύχτα σα να ήταν ζευγαράκια με τους νεοδιόριστους, άλλοι επιχειρούν να εκμεταλευτούν τον λιγοστό ελεύθερο χρόνο των εκπαιδευτικών, άλλοι τους απειλούν ευθέως αγνοώντας την απεργία-αποχή στην οποία οι εκπαιδευτικοι συμμετέχουν...

Για παράδειγμα, στο πλαίσιο της ατομικής αξιολόγησης που προσπαθεί να περάσει η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, Σύμβουλοι Εκπ/κών καλούν σε βραδινές συναντήσεις (για την οργάνωση της διδασκαλίας - παρουσίασης) τους Νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς σε Κρήτη , Αιγαίο και Πελοπόννησο, αφού μόνο εκεί έχουν οριστεί Σύμβουλοι, θέτοντάς τους το δίλημμα "αξιολόγηση και διορισμός ή παραμονή σε καθεστώς δόκιμου"! 

Είναι τουλάχιστον θλιβερά τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες στο Ηράκλειο, όπως και σε άλλες περιοχές που έχει ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση. Οι επιθεωρητές ξαφνικά έγιναν κολλητοί φίλοι των νεοδιόριστων συναδέλφων. Με τηλέφωνα μέσα στη νύχτα -συνήθως μετά τις 9 για να έχει τελειώσει η επιμόρφωση- με προσωπικά mail, αλλά και επιδιώκοντας συναντήσεις εκτός (!) σχολείου… για καφεδάκι! Το απόγευμα! Με στόχο πάντα, να εξασφαλίσουν το ποθητό ραντεβού. Ναι, ραντεβού ονομάζεται πλέον η υπηρεσιακή πράξη της αξιολόγησης!

Δε σεβάστηκαν ούτε το πένθος

Αρκετές ΔΔΕ σε όλη τη χώρα και αρκετοί νέοι Σύμβουλοι - επίδοξοι "αξιολογητές" - επιθεωρητές, δε σεβάστηκαν ούτε το τριήμερο πένθος για τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών και άρχισαν να στέλνουν μηνύματα στους νεοδιόριστους συναδέλφους του 2020 και 2021 για να ξεκινήσουν τη λεγόμενη "αξιολόγηση" για τη μονιμοποίησή τους. Οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι μας ενημέρωσαν ότι τα παραπάνω συμβαίνουν και στο ν.Έβρου. 

Συνεπώς, τονίζει η Β' ΕΛΜΕ Έβρου, τα συνδικαλιστικά σωματεία μας μεταβαίνουν σε κατάσταση "συναγερμού", για να αντιμετωπίσουμε ενωμένα και οργανωμένα, με αγώνα διαρκείας, τις νέες προκλήσεις και να μην επιτρέψουμε στην Κεραμέως και την κυβέρνηση να ολοκληρώσει το καταστροφικό έργο ενάντια στο δημόσιο σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Να τους φράξουμε το δρόμο! Η "αξιολόγηση" δεν θα περάσει!

Η επιστολή: Απάντηση σε συνάντηση με Σύμβουλο που άργησε 14 χρόνια!

Καλημέρα κ. Σύμβουλε / Αξιολογητή

Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ που ζητήσατε να συναντηθείτε μαζί μου. Μου είναι, βέβαια, πάρα πολύ δύσκολο να παρευρεθώ στη συνάντηση, λόγω του ότι εργάζομαι σε Εσπερινό αλλά και του ότι είναι εκτός σχολικού ωραρίου και εκτός ...Νομού!

Επιπλέον, σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε σε επαφή μαζί μου γιατί μετά από δώδεκα χρόνια ως αναπληρωτής και σχεδόν δύο χρόνια ως δόκιμος, θα έχω την τιμή να γνωρίσω από κοντά και να συνομιλήσω με ένα Σύμβουλο!

Θα με χαροποιούσε, βέβαια, αν αυτή η συνάντηση αφορούσε στα προβλήματα και στις παρεμβάσεις Παιδαγωγικών Θεμάτων, όπως για παράδειγμα σε θέματα στήριξης, σε ελλείψεις τεχνολογικού εξοπλισμού, σε διαχείριση τάξης με αριθμό μαθητών άνω των είκοσι στριμωγμένους σε μικρή αίθουσα. Επίσης, θα με χαροποιούσε, αν αυτή η συνάντηση αφορούσε στα προβλήματα των αναπληρωτών, όπως για παράδειγμα σε θέματα μετακίνησης και στέγασης ανά την Ελλάδα, που τόσα χρονιά καλύπτουμε τις ανάγκες και κλείνουμε τρύπες κρινόμενοι ως ικανοί, επαρκείς και άξιοι, είτε σε θέματα αδειών που δεν έχουμε δικαίωμα να αρρωστήσουμε, να γεννήσουμε ή να βρούμε θέσεις σε βρεφονηπιακούς σταθμούς για τα παιδιά μας, γενικά να είμαστε άνθρωποι!

Αντιθέτως, θέλετε να με συναντήσετε για να κρίνετε αν μετά από 14 χρόνια είμαι ικανός εκπαιδευτικός -και όχι τεμπέλης-, αν μετά από την αξιολόγηση, τις σχολές, τα πτυχία, την Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ, τα μεταπτυχιακά, τους ΑΣΕΠ, τα προσοντολόγια, είμαστε επαρκείς μπροστά στην «Αριστεία» που θα κρίνει μέσα σε 45 λεπτά το ποιοτικό (;) αποτέλεσμα της Παιδαγωγικής πράξης χωρίς να λαμβάνει υπόψη την αφετηρία του κάθε μαθητή, τις αίθουσες, τον εξοπλισμό και τις συνθήκες που αυτή πραγματοποιείται. Θα κρίνει, αν είμαστε ικανοί να στελεχώσουμε το Δημόσιο Σχολειό που χρόνια τώρα αγαπάμε και στηρίζουμε. Αυτό το σχολείο που οι προϊστάμενοι που σας διόρισαν, το αφήνουν χωρίς ρεύμα, χωρίς υποδομές, να γκρεμίζεται γιατί η συντήρηση κοστίζει! Αυτό το σχολείο που αφήνουν την Ειδική Αγωγή με κενά μέχρι σήμερα, που χορηγούν webex δια πάσα νόσο, που φυλακίζουν μαθητές επειδή κάνουν καταλήψεις και εξεγείρονται για όσα ζούνε. Είναι οι μαθητές και οι καθηγητές που έμειναν κλεισμένοι σε καραντίνα τόσο καιρό για να επιστρέψουν στα σχολεία -χωρίς μέτρα ασφαλείας- και να συναντήσουν αυτούς που θέλουν να επιβάλλουν την ταξική κατηγοριοποίηση, αυτούς που απειλούν χιλιάδες νεοδιόριστους ότι ή θα αξιολογηθούμε ή θα μείνουμε για πάντα δόκιμοι.

Σε αυτούς που μας χρησιμοποιούν σαν πολιορκητικό κριό για την διάλυση του Δημόσιου Σχολείου θέλω να απαντήσω: φτάνει πια!

Βαρέθηκα να σωπαίνω! Βαρέθηκα να φοβάμαι!

Συμμετέχω στην Απεργία, από την ατομική αξιολόγησή σας, που προκήρυξε το συνδικαλιστικό μας όργανο (χωρίς να έχει βγει ακόμα παράνομη) και ως εκ τούτου δε θα κάνω τίποτα από όσα ορίζονται.

Αν παρόλα αυτά θέλετε να κανονίσουμε μια συνάντηση, ως Σύμβουλος και όχι ως Αξιολογητής, σας περιμένω με χαρά εκεί που είμαι πάντα, στα σχολεία μας!

Με εκτίμηση

Αλέξανδρος Κ. ΠΕ82

Νεοδόκιμος 2021

Και περιφερόμενοι αξιολογητές

Στο μεταξύ, με μια παράγραφο λίγων λέξεων στην τροπολογία που κατέθεσε προ ημερών στο νομοσχέδιο για τη βία στα σχολεία, η κ.Κεραμέως μετατρέπει και τους Σύμβουλους Εκπαίδευσης σε ...περιφερόμενους εκπαιδευτικούς.

Οπως αναφέρει η σχετική διάταξη (4ο άρθρο της τροπολογίας) , στο άρθρο 10 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί των Συμβούλων Εκπαίδευσης, προστίθεται παρ. 10, ως εξής:

«10. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μετακινούνται για την άσκηση των καθηκόντων τους σε άλλες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους, εκτός Διεύθυνσης Εκπαίδευσης όπου έχουν την έδρα τους, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία εδρεύουν.».

Με απλά λόγια, και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα μετακινούνται ανά τη χώρα (κάπως σαν τους αναπληρωτές...) αν υπάρχει ανάγκη, όπως πχ να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Mitsotakis
Μητσοτάκης: Αναλαμβάνουμε τα έξοδα στέγασης φοιτητών σε ξενοδοχεία - Σε ποιες περιοχές θα ισχύει
Πότε θα αναλαμβάνει το κράτος τα έξοδα στέγασης φοιτητών σε ξενοδοχεία - Ποιου πανεπιστημίου τίτλοι σπουδών είναι διαθέσιμα μέσω gov. gr
Μητσοτάκης: Αναλαμβάνουμε τα έξοδα στέγασης φοιτητών σε ξενοδοχεία - Σε ποιες περιοχές θα ισχύει
peripoliko.jpg
Νέα στοιχεία για τη φονική συμπλοκή στη Φλώρινα: Ερωτική αντιζηλία πίσω από τη δολοφονία
Ο 32χρονος πλησίασε τον νεαρό από πίσω σε γνωστό καφέ της πόλης και τον μαχαίρωσε πολλές φορές ενώ τραυμάτισε σοβαρά τον φίλο του
Νέα στοιχεία για τη φονική συμπλοκή στη Φλώρινα: Ερωτική αντιζηλία πίσω από τη δολοφονία
EKPA
Διεθνής διάκριση για το ΕΚΠΑ: Η Google χρηματοδοτεί σύστημα Πολιτικής Προστασίας με AI
Σύστημα Πολιτικής προστασίας με AI που «βλέπει» και προβλέπει - Αν και η αρχική ανάπτυξη του συστήματος πολιτικής προστασίας ΔΡΥΑΔΕΣ πραγματοποιήθηκε...
Διεθνής διάκριση για το ΕΚΠΑ: Η Google χρηματοδοτεί σύστημα Πολιτικής Προστασίας με AI