Μέσα στην εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις των αναπληρωτών που θα καλύψουν τα κενά στην παράλληλη στήριξη, ανέφερε χθες Δευτέρα η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέττα Μακρή στη Βουλή.
Το παραπάνω δήλωσε η Ζ. Μακρή κατά τη διάρκεια συζήτησης της Επίκαιρης Ερώτησης του Ε’ Αντιπροέδρου της Βουλής και Βουλευτή Αρκαδίας του ΠΑΣΟΚ–Κινήματος Αλλαγής, Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, με θέμα: «Αδικαιολόγητη καθυστέρηση πλήρωσης θέσεως εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης στο Νηπιαγωγείο Τυρού και ελλείψεις καθηγητών στο Γυμνάσιο Τυρού».
Τα ίδια δήλωσε στο alfavita.gr ο Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ κ. Αλέξανδρος Κόπτσης, σύμφωνα με τον οποίο γίνεται προσπάθεια η ανακοίνωση των προσλήψεων αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών στην Ειδική Αγωγή να γίνει πριν από την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου.
Και Δ΄ φάση προσλήψεων Γενικής Εκπαίδευσης
Παράλληλα, η υφυπουργός Παιδείας Ζ. Μακρή δήλωσε πως μέσω των προσλήψεων θα καλυφθεί και η παράλληλη στήριξη για τον μαθητή του νηπιαγωγείου Τυρού, ενώ επισήμανε πως θα υπάρξει και άλλη Φάση προσλήψεων.
Να θυμίσουμε ότι την ίδια στιγμή (Τρίτη 1 Νοεμβρίου) που 2.253 αναπληρωτές Γ' φάσης προσλήφθηκαν, το Υπουργείο Παιδείας αντιμετώπισε νέο κύμα παραιτήσεων αναπληρωτών των προηγούμενων φάσεων, οι οποίοι δεν πήγαν να αναλάβουν υπηρεσία παρότι θα έχουν ποινή αποκλεισμού για 2 χρόνια...
Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει ο Νίκος Μάστορας στο alfavita.gr, αναρτήθηκαν συνολικά 201 ανακλήσεις προσλήψεων αναπληρωτών (που δεν ανέλαβαν υπηρεσία), ενώ το προηγούμενο διάστημα έχουν ανακοινωθεί συνολικά πάνω από 600 παραιτήσεις για τον ίδιο λόγο...
Οι κακές συνθήκες εργασίας, οι χαμηλοί μισθοί και η αδυναμία εύρεσης στέγης ειδικά στις τουριστικές περιοχές, προκαλούν καθημερινά παραιτήσεις, παρότι αντιμετωπίζουν ποινές αποκλεισμού για τα επόμενα 2 έτη.
Μείον 455 προσλήψεις λόγω "ελλείψεων"(;) αναπληρωτών στους πίνακες!
Το υπουργείο Παιδείας, για την Γ΄ Φάση προλήψεων είχε πάρει έγκριση πιστώσεων για την πρόσληψη 2.708 αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Ωστόσο όταν το ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου Παιδείας "έτρεξε" για να αναζητήσει από τους πίνακες τις αντίστοιχες ειδικότητες, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχαν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί.
Η έλλειψη υποψηφίων εκπαιδευτικών αφορούσε παραμεθόριες περιοχές και νησιωτικές περιοχές (εκεί που για να επιβιώσει στοιχειωδώς κανείς ενοικιάζοντας κατοικία χρειάζεται ενάμιση μισθός) και ειδικότητες κυρίως Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.
Γι αυτό το λόγο το υπουργείο στην Γ΄ φάση ανακοίνωσε 2.253 προσλήψεις εκπαιδευτικών και όχι 2.708, όπως προέβλεπε η αρχική έγκριση πιστώσεων.
Ψυχολόγοι - Οι 228 σχολικές μονάδες στις οποίες τοποθετούνται Ψυχολόγοι (ΦΕΚ)
Αναφορικά με τις προσλήψεις 400 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23, από το Πρόγραμμα “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”, αυτές θα συμπεριληφθούν στη Φάση προσλήψεων που αναμένεται και θα αφορούν συγκεκριμένα:
Σε 245 προσλήψεις Κοινωνικών και Λειτουργών (ΠΕ30) και Ψυχολόγων (ΠΕ23) σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (146 Ψυχολόγοι ΠΕ23 και 99 Κοινωνικοί Λειτουργοί ΠΕ30) και 155 προσλήψεις Κοινωνικών και Λειτουργών (ΠΕ30) και Ψυχολόγων (ΠΕ23) σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (95 Ψυχολόγοι ΠΕ23 και 60 Κοινωνικοί Λειτουργοί ΠΕ30).
Σύνολο 400 (241 Ψυχολόγοι ΠΕ23 και 159 Κοινωνικοί Λειτουργοί ΠΕ30). Υπενθυμίζουμε πως δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 5653/7-11-2022 η υπ. αριθμ. 0135190/ΓΔ4 Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή, με την οποία καθορίζονται οι ομάδες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, στις οποίες θα ασκούν καθήκοντα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) του κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2022-2023.
Η κάλυψη των 400 θέσεων αυτών θα πραγματοποιηθεί με πρόσληψη μελών Ε.Ε.Π. από τους πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ υποψηφίων μελών Ε.Ε.Π. του κλάδου ΠΕ23- Ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών.
Εκατοντάδες μαθητές σε αναμονή για Παράλληλη Στήριξη και Τμήματα Ένταξης στον κλάδο των Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής!
Σε μια μεγάλη λίστα αναμονής έχουν μπει εκατοντάδες παιδιά με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας μας…
Σύμφωνα με την Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής οι ανάγκες για την στελέχωση των Παράλληλων Στηρίξεων, σύμφωνα με τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ, και των Τμημάτων Ένταξης στον Κλάδο ΠΕ02.05 ανέρχονται σε πάνω από 561 - δεν συμπεριλαμβάνονται οι ανάγκες για την στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ, και τα κενά από τις ΔΔΕ Κυκλάδων και Δωδεκανήσων!
Προκειμένου να μην απαξιωθούν οι ανάγκες αυτές, διευκρινίζουμε ότι η καταγραφή αυτή αντικατοπτρίζει τις πραγματικές και επικαιροποιημένες ανάγκες για την στελέχωση των Π.Σ. και των Τ.Ε. που αφορούν τους φιλολόγους ειδικής αγωγής, όπως μάς τις εμπιστεύτηκαν οι ΔΔΕ όλης της χώρας, πλην των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων αλλά και των ΚΕΔΑΣΥ.
Η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής φρόντισε πριν να γίνει η Γ΄ Φάση Προσλήψεων Αναπληρωτών στα μέσα Νοέμβρη να «ενημερώσει» τον κατάλογο των παιδιών που περιμένουν εναγωνίως την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών τους αναγκών.
Οι τρέχουσες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό φιλολόγων ειδικής αγωγής είναι καταγεγραμμένες με απόλυτο σεβασμό, υπευθυνότητα και ενσυναίσθηση προς τους μαθητές μας και τους γονείς τους που ευελπιστούν μέρα με την μέρα να εισακουστούν οι εκκλήσεις τους από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και να ικανοποιηθεί το πάγιο αίτημά τους για το αναφαίρετο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην εκπαίδευση, την ισότιμη μεταχείριση και προσβασιμότητα.
Είναι μείζον το χρέος και η ευθύνη του ΥΠΑΙΘ απέναντι στα παιδιά με ΔΕΠ-Υ, αυτισμό, μαθησιακές δυσκολίες, συναισθηματικές διαταραχές, κινητικά προβλήματα, όρασης κ.α. Τα παιδιά αυτά πέραν της κάλυψης των εκπαιδευτικών τους αναγκών, έχουν πρωτίστως ανάγκη για κατανόηση, αποδοχή, αγάπη, σταθερότητα, ασφάλεια, διέξοδο στις καθημερινές τους δυσκολίες και απογοητεύσεις... Η στέρηση της κατάλληλης, εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης βιώνεται από τα παιδιά ως αποκλεισμός από τα σχολικά δρώμενα, και αργότερα από την κοινωνία.
Δεν αξίζει στα παιδιά αυτά και τις οικογένειές τους να πληρώνουν το αντίτιμο μιας πρόχειρης, επιφανειακής, ή ακόμη και ισοπεδωτικής, ερμηνείας και αντιμετώπισης των αναγκών αυτών από το ΥΠΑΙΘ.
Το ΥΠΑΙΘ υποχρεούται να προχωρήσει έστω και στα μέσα Νοέμβρη στις προσλήψεις που αναλογούν στο 100% των τρεχουσών αναγκών:
- με απόλυτη συνέπεια απέναντι στις γνωματεύσεις και αξιολογήσεις των ΚΕΔΑΣΥ, ώστε να μην περικόπτονται και επικαλύπτονται οι ώρες τοποθετώντας έναν εκπαιδευτικό για πάνω από 2 μαθητές στην Παράλληλη Στήριξη
- με την πλήρη στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης, τόσο των 40 νεοϊδρυθέντων όσο και των παλιών.
Ο μακρύς κατάλογος που ακολουθεί ας αφυπνίσει τις συνειδήσεις των ιθυνόντων του ΥΠΑΙΘ γιατί κάθε αριθμός κενού μετράει… Πίσω από κάθε αριθμό εξάλλου βρίσκεται τουλάχιστον ένα ΠΑΙΔΙ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη