Ειδική Αγωγή: «Αμέτρητες ανάγκες σε φιλολόγους - Υποστελέχωση των Τμημάτων Ένταξης»
«Η διαμαρτυρία των γονέων που επιβεβαιώνει τις αμέτρητες ανάγκες σε φιλολόγους Ειδικής Αγωγής και την υποστελέχωση των Τμημάτων Ένταξης», υπογραμμίζει Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής, με αφορμή με αφορμή τους 27 μαθητές και μία εκπαιδευτικό ΠΕ03 σε τμήμα στην Καβάλα

Τις «αμέτρητες ανάγκες» σε φιλολόγους Ειδικής Αγωγής και την υποστελέχωση των Τμημάτων Ένταξης επιβεβαιώνει η διαμαρτυρία των γονέων από την Καβάλα, όπου σε Τμήμα Ένταξης υπάρχουν 27 μαθητές με μία μόνο εκπαιδευτικό ΠΕ03, υπογραμμίζει η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής.

Υπενθυμίζεται ότι για το ζήτημα κατέθεσε αναφορά στη Βουλή η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Σουλτάνα Ελευθεριάδου.

«Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει έστω και στα μέσα Νοεμβρίου να αφουγκραστεί τα άγχη και την εύλογη αγωνία όλων αυτών των γονέων προβαίνοντας στη στελέχωση των υπαρχόντων αλλά και των νεοσύστατων Τμημάτων Ένταξης, αφενός, και στην πλήρη κάλυψη των αναγκών σε Παράλληλη Στήριξη, αφετέρου», αναφέρει χαρακτηριστικά η Πρωτοβουλία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής:

Η διαμαρτυρία των γονέων που επιβεβαιώνει τις αμέτρητες ανάγκες σε φιλολόγους Ειδικής Αγωγής και την υποστελέχωση των Τμημάτων Ένταξης.

Τις μεγάλες ελλείψεις φιλολόγων ΕΑΕ (ΠΕ02.05) σε ολόκληρη τη χώρα έρχεται να επιβεβαιώσει η επιστολή διαμαρτυρίας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου Καβάλας, μέσω της οποίας ζητά φιλόλογο ΕΑΕ για τη στελέχωση Τμήματος Ένταξης στο εν λόγω σχολείο προκειμένου 27 μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να λάβουν την αναγκαία στήριξη. Η έντονη αυτή διαμαρτυρία κατατέθηκε ως αναφορά στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και το ΥΠΑΙΘ στις 01/11/2022.

Με την επιστολή τους, οι ίδιοι οι γονείς εκφράζουν με τον πλέον γλαφυρό τρόπο την αγωνία και την αγανάκτησή τους, αφού, όπως επισημαίνουν, «…τα παιδιά στερούνται της εξειδικευμένης διδασκαλίας και παιδαγωγικής προσέγγισης που απαιτείται στα φιλολογικά μαθήματα με αποτέλεσμα να υπάρχει αρνητικός αντίκτυπος τόσο στη σχολική επίδοσή τους όσο και στην ψυχολογία τους» και ανησυχούν ότι «...οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος ένταξης αντιμετωπίζουν δυσκολία να συμβαδίσουν με τους ρυθμούς του τμήματος γενικής παιδείας». Αντίστοιχες αγωνίες και ανησυχίες βιώνουν εκατοντάδες γονείς, οι οποίοι έχουν απευθυνθεί πολλές φορές στην Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ εκφράζοντας την απόγνωσή τους. 

Χαρακτηριστικές, επίσης, είναι και οι μαρτυρίες πολλών συναδέλφων που έχουν ήδη προσληφθεί σε προηγούμενες φάσεις και αναγκάζονται να παρέχουν Παράλληλη Στήριξη σε πολλούς μαθητές ταυτόχρονα κόντρα στις γνωματεύσεις των αρμόδιων ΚΕΔΑΣΥ. Μάλιστα, οι συνάδελφοι αυτοί δηλώνουν περίτρανα την αδυναμία τους να παρέχουν μια ουσιαστική παρέμβαση στα παιδιά, δεδομένων των περιορισμένων ωρών, και, παράλληλα, την αμηχανία τους απέναντι στην διαχείριση της έκδηλης δυσαρέσκειας και ανησυχίας των γονέων, που απαιτούν περισσότερες προσλήψεις εκπαιδευτικών ούτως ώστε τα παιδιά τους να λαμβάνουν τις ώρες που δικαιούνται σύμφωνα πάντα με τις επίσημες γνωματεύσεις.

Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει έστω και στα μέσα Νοεμβρίου να αφουγκραστεί τα άγχη και την εύλογη αγωνία όλων αυτών των γονέων προβαίνοντας στη στελέχωση των υπαρχόντων αλλά και των νεοσύστατων Τμημάτων Ένταξης, αφενός, και στην πλήρη κάλυψη των αναγκών σε Παράλληλη Στήριξη, αφετέρου. Άλλωστε, ποιο το νόημα της ίδρυσης των νέων Τμημάτων Ένταξης όταν εκατοντάδες από τα ήδη υπάρχοντα παραμένουν συστηματικά χωρίς εκπαιδευτικούς και, επομένως, δεν λειτουργούν;

Ας αποτελέσει αυτή η διαμαρτυρία το έναυσμα, ώστε το Υπουργείο Παιδείας να θέσει επιτέλους ένα τέλος όχι μόνο στην αγωνία των συγκεκριμένων γονέων, αλλά και πολλών άλλων των οποίων η ανησυχία δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας. Εξάλλου, τα παιδιά πρέπει να χαίρουν μιας άνευ όρων προνομιούχας και ίσης αντιμετώπισης στην εκπαίδευση απολαμβάνοντας, ταυτόχρονα, το αυτονόητο δικαίωμα στην μάθηση.

Την ίδια στιγμή, η εν λόγω επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων έρχεται να επισφραγίσει την εγκυρότητα και αξιοπιστία του πίνακα με τα κενά που συγκέντρωσε και δημοσίευσε η Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ στις 10/11/2022. Στον πίνακα αυτόν αποτυπώνονται τα κενά όπως ακριβώς τα καταχώρησαν στον ΟΠΣΥΔ και μάς τα μετέφεραν οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας πριν τη Γ2 Φάση Ειδικής Αγωγής. Τα κενά, λοιπόν, υπερβαίνουν τα 600 και δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Και όπως πολλές φορές έχουμε επισημάνει, πίσω από κάθε αριθμό (κενό) βρίσκεται τουλάχιστον ένα ΠΑΙΔΙ!!!

κενα ειδική πίνακας

ΥΓ: Απουσιάζουν τα κενά των ΚΕΔΑΣΥ, των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Σβήστε αμέσως αυτές τις εφαρμογές από το κινητό σας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 4/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακησ
Αν όσα καταγγέλλουμε είναι ψευδή θα ζητήσουμε δημόσια συγγνώμη, αλλιώς μας την οφείλει ο υπουργός Παιδείας
Η θέση του ΔΣ της ΕΛΜΕ ΠΠΣ για την αξιολόγηση
Αν όσα καταγγέλλουμε είναι ψευδή θα ζητήσουμε δημόσια συγγνώμη, αλλιώς μας την οφείλει ο υπουργός Παιδείας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: «Στοπ» στις ψυχαγωγικές εκδηλώσεις χωρίς άδεια
Η ανακοίνωση της πρυτανείας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων για τη διοργάνωση ψυχαγωγικών εκδηλώσεων στις εγκαταστάσεις του
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: «Στοπ» στις ψυχαγωγικές εκδηλώσεις χωρίς άδεια