Εκπαίδευση
«Πουθενά δεν προβλέπεται η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας ως συντονιστών/συντονιστριών εκπαιδευτικού έργου»

Να βαθμολογήσουν με άριστα όλα τα πεδία της «αυτοαξιολόγησης» των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους καλεί τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου του 2ουβΠΕΚΕΣ Αττικής ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου.

Ο Σύλλογος το ζητά αυτό για να συμβάλλουν με τον τρόπο αυτό στη μη κατηγοριοποίηση των σχολείων της χώρας και στον αγώνα που δίνει ο κλάδος των εκπαιδευτικών Π.Ε.

«Η απαίτησή μας αυτή βασίζεται στη νομιμότητα του πλαισίου του νόμου 4547 με τον οποίο επιλεγήκατε ως συντονιστές/συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου με βάση το οποίο πουθενά δεν προβλέπεται η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας ως συντονιστών/συντονιστριών εκπαιδευτικού έργου» επισημαίνει σε επιστολή του ο Σύλλογος.

«Σας καλούμε να μην δεχθείτε να γίνετε ιμάντες και διεκπεραιωτές της πλέον βάναυσης – αντιεκπαιδευτικής – αντιλαϊκής και αντιεπιστημονικής εκπαιδευτικής πολιτικής που γνώρισε ο τόπος μας από το 1974 ως τώρα, προστατεύοντας τους εαυτούς σας και την επιστημονική – παιδαγωγική σας ιδιότητα και οντότητα, βαθμολογώντας με άριστα όλα τα πεδία της αυτοαξιολόγησης όλων των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς σας» προσθέτει.

Τέλος, καλεί τις σχολικές μονάδες (Δημοτικά Σχολεία & Νηπιαγωγεία) της περιοχής ευθύνης του σωματείου να ελέγξουν τη βαθμολογία που θα λάβουν από τις/τους συντονίστριες/συντονιστές εκπαιδευτικού έργου και εφόσον δεν λάβουν το άριστα σε όλα τα πεδία της «αυτοαξιολόγησής» τους να απευθύνονται στο σωματείο προκειμένου, με την κάλυψή του και με απόφασή των συλλόγων διδασκόντων τους, να χρησιμοποιήσουν ένδικα μέσα σε βάρος των αξιολογητών – βαθμολογητών τους

Η επιστολή

Αναλυτικά, η επιστολή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου στους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου του 2ουβΠΕΚΕΣ Αττικής:

«Επιστολή στις/στους συντονίστριες/συντονιστές εκπαιδευτικού έργου του 2ουΠΕΚΕΣ Αττικής αναφορικά με τη βαθμολόγηση της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους σχολικού έτους 2021 – 2022».

Κες/κοι Συντονίστριες/συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 2ουΠΕΚΕΣ Αττικής,

στο πλαίσιο του αγώνα που δίνει ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Π. Ε. ενάντια στην εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 & 4823/2021, ώστε να μην κατηγοριοποιηθούν οι σχολικές μονάδες της χώρας και σε συνέχεια των επαφών και της ενημέρωσής που λάβατε από το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου (Δεκέμβριος 2021) και ενόψει της επικείμενης βαθμολόγησης από την πλευρά σας, ως τις 20 – 7 – 2022, της αυτοαξιολόγησης που κατέθεσε η καθεμιά σχολική μονάδα της αρμοδιότητάς σας, ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ «ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΑΣ ανεξάρτητα από το ποιο είναι το περιεχόμενό τους, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην μη κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων της χώρας και στον αγώνα που δίνει ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Π. Ε. μέσω των συντεταγμένων συνδικαλιστικών του οργάνων.

Η απαίτησή μας αυτή βασίζεται στη νομιμότητα του πλαισίου του νόμου 4547 με τον οποίο επιλεγήκατε ως συντονιστές/συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου με βάση το οποίο πουθενά δεν προβλέπεται η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας ως συντονιστών/συντονιστριών εκπαιδευτικού έργου.

Επιπρόσθετα σας τονίζουμε ότι με βάση τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021 δεν υφίσταται πλέον ως θεσμός ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου και δεν υπάρχει καμία γραπτή κανονιστική διάταξη του ΥΠΑΙΘ ή του ΙΕΠ που να σας εκχωρεί τέτοιου είδους αρμοδιότητα ή να σας δίνει γραπτή οδηγία για τον τρόπο βαθμολόγησης της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς σας. Για άλλη μια φορά το ΥΠΑΙΘ της καςΚεραμέως και το ΙΕΠ του κου Αντωνίου επιχειρούν να μεταφέρουν τις ευθύνες της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών νόμων τους στις πλάτες όσων δεν ευθύνονται γι’ αυτό, εφόσον υπάρχει νομικό κενό.

Σας καλούμε να μην δεχθείτε να γίνετε ιμάντες και διεκπεραιωτές της πλέον βάναυσης – αντιεκπαιδευτικής – αντιλαϊκής και αντιεπιστημονικής εκπαιδευτικής πολιτικής που γνώρισε ο τόπος μας από το 1974 ως τώρα, προστατεύοντας τους εαυτούς σας και την επιστημονική – παιδαγωγική σας ιδιότητα και οντότητα, βαθμολογώντας με άριστα όλα τα πεδία της αυτοαξιολόγησης όλων των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς σας. 

Καλούμε τις σχολικές μονάδες (Δημοτικά Σχολεία & Νηπιαγωγεία) της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας να ελέγξουν τη βαθμολογία που θα λάβουν από τις/τους συντονίστριες/συντονιστές εκπαιδευτικού έργου και εφόσον δεν λάβουν το άριστα σε όλα τα πεδία της «αυτοαξιολόγησής» τους να απευθύνονται στο σωματείο προκειμένου, με την κάλυψή του και με απόφασή των συλλόγων διδασκόντων τους, να χρησιμοποιήσουν ένδικα μέσα σε βάρος των αξιολογητών – βαθμολογητών τους.

Καλούμε τους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προβούν σε λήψη ανάλογων αποφάσεων.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί του θέματος άμεσα.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4692/2020 & 4823/2021 ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
Εκφράσεις από τα Αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιούμε σήμερα
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
paidia glossa
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα λέξεις με ελληνική ρίζα, που κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές