tsanta
Σε κινητοποιήσεις για το ζήτημα της παιδαγωγικής επάρκειας, ζητώντας την κατάργηση του προσοντολογίου, καλούν αναπληρωτές ΠΕ23 - Δημοσίευση επιστολής από το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

Στο πλευρό των αναπληρωτών ΠΕ23 με αφορμή το ζήτημα της παιδαγωγικής επάρκειας στέκεται το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών.

Οι αναπληρωτές ζητούν άμεση σύγκληση της ομάδας εργασίας ψυχολόγων του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, όπως είχε συμφωνηθεί στη διαδικτυακή συνάντηση, καθώς και διεξαγωγή συνελεύσεων και κινητοποιήσεων σε όλους τους ΣΕΕΠΕΑ.

«Συνεχίζουμε το συλλογικό αγώνα για κατάργηση του προσοντολογίου των απολύσεων και των αποκλεισμών! Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Στελέχωση όλων των σχολείων με όλες τις ειδικότητες», σημειώνει το Συντονιστικό.

Η ανακοίνωση του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών:

Αναδημοσιεύουμε την επιστολή αναπληρωτ(ρι)ών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα δημόσια σχολεία της χώρας. Δηλώνουμε τη στήριξή μας στα δίκαια αιτήματα τους!

Συνεχίζουμε το συλλογικό αγώνα για κατάργηση του προσοντολογίου των απολύσεων και των αποκλεισμών! Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Στελέχωση όλων των σχολείων με όλες τις ειδικότητες. 

Συνάδελφοι,

Καταθέτουμε παρακάτω κάποιες σκέψεις και προτάσεις ως εργαζόμενοι ΠΕ23 με αφορμή το ζήτημα της παιδαγωγικής επάρκειας. Χαιρόμαστε που υπάρχει συνυπογραφή και από συνάδελφο κοινωνική λειτουργό:

Ζώντας καθημερινά την πραγματικότητα της εκπαίδευσης, γνωρίζουμε τις τεράστιες και πολυσύνθετες ανάγκες όλων των συντελεστών της, αφού προσπαθούμε σε αντίξοες συνθήκες να ανταποκριθούμε σε αυτές.

Παίρνουμε πρωτοβουλία να καταθέσουμε κάποιες θεμελιώδεις σκέψεις και προτάσεις κάποιοι/ες ψυχολόγοι με αφορμή την απαράδεκτη (επιστημονικά και εργασιακά) απόφαση του ΥΠΑΙΘ να εισαγάγει την παιδαγωγική επάρκεια ως κριτήριο πρόταξης, δημιουργώντας έτσι τέσσερις ταχύτητες στη δική μας ειδικότητα.

Άλλες ειδικότητες ΕΕΠ είχαν ήδη αυτό το βαρίδι. Η λογική που ανοίγουμε τη συζήτηση είναι ακριβώς να δούμε συλλογικά όσα μας ενώνουν ως εργαζόμενους και συνεργαζόμενες ειδικότητες. Άρα θεωρούμε ότι είναι ζητούμενο όλες οι ειδικότητες να συζητήσουμε επί του θέματος - και όλων των άλλων.

Αυτήν τη χρονιά φαίνεται ότι περισσότεροι/ες συνάδελφοι μπαίνουν στη διαδικασία κατάταξης στους πίνακες, δεδομένου ότι τα τρία προηγούμενα χρόνια υπήρξε αύξηση του αριθμού εργαζομένων ΠΕ23. Μπορούμε πλέον να διεκδικήσουμε με μαζικότερους όρους να αλλάξει το τοπίο της εργασιακής μας υποβάθμισης.

Η παιδαγωγική επάρκεια είναι ένα ακόμα παράλογο προσόν που ζητείται από το ΥΠΑΙΘ στα πλαίσια της βιομηχανίας προσόντων που έχει στηθεί στις πλάτες μας ως εργαζομένων στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια. Δεν υπάρχει κανένα επιστημονικό κριτήριο ως βάση αυτής της απαίτησης καθώς το ΕΕΠ δεν καλείται να διδάξει αλλά να λειτουργήσει υποστηρικτικά και συμβουλευτικά προς εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Μόνο περαιτέρω σύγχυση και υποβάθμιση του ρόλου μας στα σχολεία θα προκαλέσει η εν λόγω διάταξη. Αυτό που έχουμε πραγματικά ανάγκη ως ΕΕΠ είναι η εποπτεία και υποστήριξη στο ρόλο μας από διαπιστευμένους φορείς και, φυσικά, η διασφάλιση ενός σταθερού πλαισίου εργασίας που θα μας διευκόλυνε να σχεδιάσουμε μακρόπνοες παρεμβάσεις στη σχολική κοινότητα έχοντας πρώτα χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τα μέλη της.

Για τους παραπάνω λόγους προτείνουμε να συζητήσουμε και να διεκδικήσουμε συλλογικά στη βάση των κοινών μας συμφερόντων ως εργαζομένων αλλά και στη βάση των πραγματικών και τεράστιων αναγκών της εκπαιδευτικής κοινότητας για ολόπλευρη ψυχοκοινωνική υποστήριξη:

Μαζικούς και μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ, με βάση τις ανάγκες των σχολείων.

Κατάργηση του προσοντολογίου.

Κατάργηση της διάταξης περί παιδαγωγικής επάρκειας στο ΕΕΠ.

Ψυχοκοινωνική υπηρεσία σε κάθε σχολείο στελεχωμένη από όλες τις ειδικότητες.

Παροχή σταθερής εποπτείας στους επαγγελματίες.

Στη βάση των παραπάνω προτείνουμε:

1) Άμεση σύγκληση της ομάδας εργασίας ψυχολόγων του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, όπως είχε συμφωνηθεί στη διαδικτυακή συνάντηση.

2) Συνελεύσεις και κινητοποιήσεις σε όλους τους ΣΕΕΠΕΑ

Κοινοποιούμε και στο Συντονιστικό Αναπληρωτών-Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, για κοινή δράση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
Εκφράσεις από τα Αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιούμε σήμερα
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
paidia glossa
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα λέξεις με ελληνική ρίζα, που κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές