κ. Κεραμέως ακούς; Ένας καθηγητής για 120 φοιτητές μέσα σε αίθουσες στις οποίες βρίσκεται ο ένας πάνω στον άλλο!
120 φοιτητές, μέσα σε αίθουσες στις οποίες βρίσκεται ο ένας πάνω στον άλλο και μάλιστα στάζουν από το ταβάνι νερό!

Αντί να δοθούν χρήματα ώστε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των Πανεπιστημίων σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υποδομές, καλείται ένας εργαστηριακός καθηγητής να πραγματοποιήσει το εργαστήριο κοιτασματολογίας σε 120 φοιτητές, μέσα σε αίθουσες στις οποίες βρίσκεται ο ένας πάνω στον άλλο και μάλιστα στάζουν από το ταβάνι νερό!

Προφανώς μέσα σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν, υπονομεύεται η όποια γνώση καλείται ένας μηχανικός ορυκτών πόρων να λάβει καθώς δεν ανταποκρίνεται το εργαστήριο στις ανάγκες του γνωστικού αντικειμένου. Ο ίδιος ο καθηγητής που πραγματοποιεί το εργαστήριο ανέφερε πως οι διδακτικές ώρες του εργαστηρίου μειώθηκαν αφού είναι αδύνατον να ανταποκριθεί σε έναν τέτοιο φόρτο διαλέξεων!

Είναι αποκαλυπτικό πως η πρυτανεία του Πολυτεχνείου Κρήτης, την ίδια ώρα προχωρά σε παραχώρηση μιας τεράστιας έκτασης με τη μέθοδο ΣΔΙΤ σε ιδιώτη για να φτιαχτεί μέχρι και εμπορικό κέντρο!

Τα παραπάνω καταγγέλλουν με ανακοίνωσή τους φοιτητές της Πανσπουδαστικής

Η ανακοίνωση - Καταγγελία των εκλεγμένων με την Πανσπουδαστική Κ.Σ. στο ΜΗΧΟΠ

Στα 2 χρόνια από την έναρξη της πανδημίας τα διαχρονικά προβλήματα της εκπαίδευσης γιγαντώνονται. Τρανό παράδειγμα οι συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιείται το εργαστήριο της κοιτασματολογίας.

Με 2 έτη φοιτητών να παρακολουθούνε το εργαστήριο, αφού την περυσινή χρονιά δεν πραγματοποιήθηκε λόγω των αδυναμιών της τηλεκπαίδευσης να ανταποκριθεί σε ένα αντικείμενο όπως αυτό του μηχανικού, φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν δόθηκε ούτε μισό ευρώ για να γυρίσουμε στα έδρανά μας! Αντί να δοθούν χρήματα ώστε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες μας σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υποδομές, καλείται ένας εργαστηριακός καθηγητής να πραγματοποιήσει το εργαστήριο κοιτασματολογίας σε 120 φοιτητές, μέσα σε αίθουσες στις οποίες βρίσκεται ο ένας πάνω στον άλλο και μάλιστα στάζουν από το ταβάνι νερό!

274854168_912921256037666_5040303748230201307_n.jpg

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν, υπονομεύεται η όποια γνώση καλείται ένας μηχανικός ορυκτών πόρων να λάβει καθώς δεν ανταποκρίνεται το εργαστήριο στις ανάγκες του γνωστικού αντικειμένου. Ο ίδιος ο καθηγητής που πραγματοποιεί το εργαστήριο ανέφερε πως οι διδακτικές ώρες του εργαστηρίου μειώθηκαν αφού είναι αδύνατον να ανταποκριθεί σε έναν τέτοιο φόρτο διαλέξεων!

Βέβαια η ανυπαρξία οποιουδήποτε μέτρου στήριξης των μαθημάτων μας δεν μας κάνει καμία εντύπωση! Είναι αποκαλυπτικό πως η πρυτανεία του Πολυτεχνείου Κρήτης, την ίδια ώρα που εμείς βρισκόμασταν για 2 χρόνια εκτός των σχολών μας, συνέχιζε αδιάκοπα την λειτουργία της έρευνας, ξεκίνησε και συνεχίζει να λειτουργεί τμήματα ρομποτικής για παιδιά στις εγκαταστάσεις του ιδρύματος επί πληρωμή, τώρα προχωρά σε παραχώρηση μιας τεράστιας έκτασης με τη μέθοδο ΣΔΙΤ σε ιδιώτη για να φτιαχτεί μέχρι και εμπορικό κέντρο!

Όλα αυτά βέβαια με τις ευλογίες του υπουργείου, το οποίο χρηματοδότησε με 353.000 ευρώ το Πολυτεχνείο, για την προώθηση του λεγόμενου στρατηγικού σχεδιασμού των Ιδρυμάτων. Από τις μέχρι τώρα πράξεις τους, καταλαβαίνει μέχρι και ο πιο αφελής τι σημαίνει για το εκάστοτε ίδρυμα, υπουργείο αλλά και κυβέρνηση στρατηγικός σχεδιασμός ενός πανεπιστημίου...

amfitheatro_1.jpg

Αυτό είναι το πανεπιστήμιο της αγοράς και της αξιολόγησης που ευαγγελίζονται, ένα πανεπιστήμιο που αξιολογείται με 0 στην κάλυψη των αναγκών μας!

Καλούμε λοιπόν την πρυτανεία του Πολυτεχνείου και την κοσμητεία του ΜΗΧΟΠ εδώ και τώρα να δώσουν λύσεις στα πραγματικά προβλήματα των φοιτητών και να σταματήσουν την κοροϊδία! Τους πόρους που αναφέρουν πως δεν έχουν, θα τους βρουν στα δις τα οποία σκορπάει η κυβέρνηση σε ενίσχυση επιχειρηματικών ομίλων, πολεμικό εξοπλισμό που βρίσκεται στην υπηρεσία του ΝΑΤΟ, στα ερευνητικά προγράμματα των ιδρυμάτων!

Απαιτούμε:

  • Άμεσα να προσληφθεί καθηγητικό προσωπικό για να καλυφθούν οι ανάγκες του εργαστηρίου!
  • Να επισκευαστούν οι κτηριακές εγκαταστάσεις του Πολυτεχνείου!
  • Να γίνει επαναφορά των εργαστηριακών ωρών που χάνονται λόγω της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
Συγχώνευση σχολείων με το ζόρι: Οργή και αγωνία σε γονείς και εκπαιδευτικούς στην Καλαμαριά
Αντιδράσεις προκαλεί η σχεδιαζόμενη συγχώνευση σχολικών μονάδων στην Καλαμαριά – Ερώτηση στη Βουλή από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ
Συγχώνευση σχολείων με το ζόρι: Οργή και αγωνία σε γονείς και εκπαιδευτικούς στην Καλαμαριά
xatzigeorgiou emp
Πρύτανης ΕΜΠ: Τι δήλωσε o I.Χατζηγεωργίου για τις βιαιότητες στην Πολυτεχνειούπολη
«Η άποψή μου είναι να υπάρχει διαρκής κίνηση της αστυνομίας μέσα στα ιδρύματα, ώστε να μη μεσολαβεί χρόνος να μεταβεί η αστυνομία σε ένα συμβάν»
Πρύτανης ΕΜΠ: Τι δήλωσε o I.Χατζηγεωργίου για τις βιαιότητες στην Πολυτεχνειούπολη
bullying
ΙΕΠ-ΕΚΠΑ: Ξεκινά η τρίτη φάση επιμόρφωσης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού
Η επιμόρφωση θα πραγματοποιηθεί στις 15 και 22 Μαΐου 2025. Οι συμμετέχοντες/ουσες θα λάβουν αναλυτικές πληροφορίες με προσωπικό μήνυμα ηλεκτρονικού...
ΙΕΠ-ΕΚΠΑ: Ξεκινά η τρίτη φάση επιμόρφωσης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού