κ. Κόπτση ακούτε; Κενά εκπαιδευτικών ακόμη και στην εκπνοή του Α΄ Τετραμήνου!
Σχετικά με τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πάρου - Αντίπαρου

«Παρά τις απουσίες 2.300 εκπαιδευτικών, δεν χάθηκε ούτε ώρα μαθημάτων», δήλωσε σε τηλεοπτική συνέντευξη ο γγ του ΥΠΑΙΘ κ. Κόπτσης στις 11/01/2022, αναφερόμενος στους εκπαιδευτικούς που έλειψαν εξαιτίας της διασποράς του κορονοϊού!

Και γέλασαν και τα κάγκελα των σχολείων! Γιατί παρά τους ισχυρισμούς της Υπουργού Παιδείας κυρίας Ν. Κεραμέως και του Γενικού Διευθυντή Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κυρίου Α. Κόπτση, περί αναγκαιότητας της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων για ψυχολογικούς και κοινωνικούς λόγους, καθώς και της επιστροφής στην κανονικότητα, τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό παραμένουν προκλητικά αμείωτα!

Να τι αναφέρει η Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πάρου Αντίπαρου

     Η πρώτη εβδομάδα έναρξης των σχολείων, εκτός των ελλιπών υγειονομικών μέτρων παρά την έξαρση της πανδημίας, καθώς και του ανύπαρκτου σχεδιασμού κάλυψης των πολυάριθμων κενών εκπαιδευτικών που προκύπτουν καθημερινά ως απόρροια του υψηλού αριθμού εμφανιζόμενων κρουσμάτων, βρήκε τη σχολική κοινότητα με ακριβώς τα ίδια κενά που υπάρχουν εδώ και τέσσερις μήνες στα σχολεία των νησιών μας.  

Παρά τους ισχυρισμούς της Υπουργού Παιδείας κυρίας Ν. Κεραμέως και του Γενικού Διευθυντή Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κυρίου Α. Κόπτση, περί αναγκαιότητας της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων για ψυχολογικούς και κοινωνικούς λόγους, καθώς και της επιστροφής στην κανονικότητα, τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό παραμένουν προκλητικά αμείωτα!

«Παρά τις απουσίες 2.300 εκπαιδευτικών, δεν χάθηκε ούτε ώρα μαθημάτων», δήλωσε σε τηλεοπτική συνέντευξη ο κύριος Κόπτσης στις 11/01/2022, αναφερόμενος στους εκπαιδευτικούς που έλειψαν εξαιτίας της διασποράς του κορονοϊού! Καμία συζήτηση φυσικά για τις χαμένες ώρες μαθημάτων από την αρχή της χρονιάς που οφείλονται στην ολιγωρία του ΥΠΑΙΘ να προσλάβει –έστω και αργοπορημένα-  το απαραίτητο διδακτικό προσωπικό.

Εξαιτίας αυτών των κενών –πέρα των αυτονόητων μαθησιακών κενών που συσσωρεύονται- αυξάνεται επιπλέον ο συγχρωτισμός και η αναγκαστική συνεύρεση των μαθητών μεταξύ διαφορετικών τμημάτων, αφού δεν βρίσκονται στις τάξεις τους αλλά στους προαύλιους κοινόχρηστους χώρους των σχολείων.

Παράλληλα αναπτύσσονται αισθήματα ματαίωσης και εγκατάλειψης στους μαθητές, αφού το ΥΠΑΙΘ εμφανίζεται παντελώς αδιάφορο για την εκπαίδευσή τους, ενώ ταυτόχρονα διακηρύσσει ψευδώς στα ΜΜΕ ότι τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία είναι απόρροια των  αδειών και της συνταξιοδότησης αρκετών εκπαιδευτικών! Ίσως όμως έτσι ακριβώς εννοεί το Υπουργείο την «επιστροφή στην κανονικότητα»!!

Το πρόβλημα εμφανίζεται σχεδόν σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πάρου και της Αντιπάρου, αλλά ιδιαίτερα έντονα στο ΕΠΑ.Λ. Πάρου. Τρεις από τους έξι τομείς του σχολείου (Υγείας-Πρόνοιας, Δομικών, Οικονομίας-Διοίκησης) υπολειτουργούν εξαιτίας των πολυάριθμων μαθημάτων που δεν γίνονται από την αρχή της χρονιάς.

Aνησυχητικά ορατός είναι πλέον ο κίνδυνος για τους μαθητές της Γ΄Λυκείου ειδικότητας Ηλεκτρονικής να μην πάρουν καν πτυχίο, λόγω αδυναμίας κάλυψης των απαραίτητων διδακτικών ωρών για απόκτηση πτυχίου. Οι μαθητές της εν λόγω ειδικότητας διδάσκονται από την αρχή της χρονιάς μόνο 8 ώρες των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, από το σύνολο των 23 ωρών μαθημάτων της ειδικότητας που επέλεξαν να σπουδάσουν. Πότε και με ποιον τρόπο θα αναπληρωθούν αυτές οι ώρες που χάθηκαν, όταν ακόμη έως και σήμερα δεν έχει προσληφθεί εκπαιδευτικός αυτής της ειδικότητας;

Επιπλέον, καμία πρόνοια δεν έχει υπάρξει έως τώρα για την κάλυψη εκπαιδευτικών κενών Ειδικής Αγωγής, για στελέχωση τμημάτων Ένταξης ή για Παράλληλη Στήριξη, στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων των νησιών μας, όπως έχουμε ήδη ενημερώσει με έγγραφό μας (11/06-12-2021) τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου.

Απαιτούμε από την κυρία Υπουργό να επιληφθεί ΑΜΕΣΑ του θέματος και να προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες για την κάλυψη των αναγκών σε διδακτικό προσωπικό, φροντίζοντας παράλληλα την κάλυψη των διδακτικών κενών που προέκυψαν από αδιαφορία των αρμοδίων του Υ.ΠΑΙ.Θ!

Στη συνέχεια παρατίθεται πίνακας με τα εκπαιδευτικά κενά που υφίστανται αυτή τη στιγμή στα σχολεία των δήμων Πάρου και Αντιπάρου.

ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
(έως 17/01/2022)

 

ΕΠΑ.Λ. Πάρου

Ειδικότητες

Ώρες

2

1

Νοσηλευτικής

17

3

1

Ηλεκτρονικός

15

4

2

Ειδικής Αγωγής τμήματος Ένταξης (Μαθηματικός)

46

5

2

Ειδικής Αγωγής τμήματος Ένταξης (Φιλόλογος)

46

6

2

Ειδικής Αγωγής
Παράλληλης Στήριξης

46

7

1

Δομικών

12

8

1

Οικoνομολόγος

10

9

1

Θεολόγος

7

 

 

ΓΕ.Λ. Πάρου

Ειδικότητες

Ώρες

1

1

Γερμανικής Φιλολογίας

1

 

 

ΓΕ.Λ. Νάουσας

Ειδικότητες

Ώρες

1

1

Γαλλικής Φιλολογίας

2

2

1

Θεολόγος

6

 

 

ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Πάρου

Ειδικότητες

Ώρες

 

1

1

Φυσικής Αγωγής

17

 

 

 

Γυμνάσιο Πάρου

Ειδικότητες

Ώρες

 

1

1

Ειδικής Αγωγής τμήματος Ένταξης (Μαθηματικός)

23

 

2

1

Ειδικής Αγωγής τμήματος Ένταξης (Φιλόλογος)

23

 

3

1

Γερμανικής Φιλολογίας

2

 

4

1

Γαλλικής Φιλολογίας

2

         

 

 

Γυμνάσιο Νάουσας

Ειδικότητες

Ώρες

1

1

Μαθηματικός Τμήματος Ένταξης

23

 

 

Γυμνάσιο Αρχιλόχου

Ειδικότητες

Ώρες

1

1

Εικαστικός

6

2

1

Μουσικός

6

3

1

Τεχνολόγος

12

 

 

Γυμνάσιο Αντιπάρου

Ειδικότητες

Ώρες

1

1

Γερμανικής Φιλολογίας

8

2

1

Τεχνολόγος

3

3

1

Ειδικής Αγωγής
Παράλληλης Στήριξης

23

 

--

ΕΛΜΕ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tilekpaideusi
Έρευνα: Η τηλεκπαίδευση ενίσχυσε τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανισότητες
Έρευνα ΚΕΜΕΤΕ για την τηλεκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας - Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα»
Έρευνα: Η τηλεκπαίδευση ενίσχυσε τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανισότητες
21-03-1967-vouli-tanks.jpg
Αποκαλυπτική έρευνα: Το 18% των Ελλήνων πιστεύει ότι μια Χούντα «χρειάζεται» σε κάποιες περιπτώσεις
Έρευνα Prorata - Τρόμος: Το 18% των Ελλήνων έχει θετική γνώμη για τον Γεώργιο Παπαδόπουλο
Αποκαλυπτική έρευνα: Το 18% των Ελλήνων πιστεύει ότι μια Χούντα «χρειάζεται» σε κάποιες περιπτώσεις