Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Όχι στη φίμωση του Συλλόγου Διδασκόντων
" Καταργούνται στην πράξη οι σύλλογοι διδασκόντων, αφού άλλα ψηφίζουν και προτείνουν για το έργο της σχολικής μονάδας κι άλλα ανεβάζουν κάποιοι διευθυντές, αποθρασυνόμενοι, άλλοι γιατί θυμήθηκαν τα νιάτα τους σε χαλεπούς καιρούς, άλλοι φοβισμένοι σαν τα ποντίκια μη χάσουν τη θέση τους κι άλλοι απλά παίρνοντας εντολή απ’ την κομματική τους γραμμή"

Αν μη τι άλλο, τι μας έχει μείνει; 

Η ψευδαίσθηση ότι έχουμε άποψη, γνώμη για το έργο ημών αλλά και της σχολικής μονάδας που συμμετέχουμε κι ότι η πολιτεία, το κράτος, χρειάζεται τη συνέργεια μας για να παραχθεί το διδαχτικό και παιδευτικό έργο που παράγεται σ’ ένα σχολείο. 

Δυστυχώς διαλύθηκαν και οι τελευταίες ψευδαισθήσεις. Καταργούνται στην πράξη οι σύλλογοι διδασκόντων, αφού άλλα ψηφίζουν και προτείνουν για το έργο της σχολικής μονάδας κι άλλα ανεβάζουν κάποιοι διευθυντές, αποθρασυνόμενοι, άλλοι γιατί θυμήθηκαν τα νιάτα τους σε χαλεπούς καιρούς, άλλοι φοβισμένοι σαν τα ποντίκια μη χάσουν τη θέση τους κι άλλοι απλά παίρνοντας εντολή απ’ την κομματική τους γραμμή. Πώς μπορεί όμως να λειτουργήσει ένα σχολείο καταργώντας τις δημοκρατικές διαδικασίες μέσα στο σύλλογο διδασκόντων. Και τι δάσκαλος ταπεινωμένος και υποταγμένος είναι αυτός που θα μπει μέσα στην τάξη, θυμωμένος απ´ την καταστολή των δικαιωμάτων του και την καταρράκωση της αξιοπρέπειας του. Κατάπιαμε τα μνημόνια, κατάπιαμε τους μισθούς που εξανεμίστηκαν, τα εφάπαξ, χρήματα δικά μας που έκαναν φύλλα και φτερά στις τσέπες κάποιων, να καταπιούμε τώρα  και τον αυταρχισμό, μαζί με την απαξίωση του Υπουργείου; Μια απεργία του 95%, εναντίωση στο σχολείο της κατηγοριοποίησης και της ιδιωτικής χρηματοδότησης, όπως  ετοιμάζονται να το μετατρέψουν, δυστυχώς με τη σύμπραξη διευθυντών σε μια καταρράκωση ενός κλάδου, που το μεγάλο λάθος του είναι η μέχρι τώρα Υποταγή του. 

Φτάνει πια!!! 

Η ΟΡΓΗ θα γεννήσει ΕΛΠΙΔΑ.

Προχώρημα είναι και το να βλέπεις ξεκάθαρα το μασκαρεμένο μέχρι τώρα πρόσωπο του εχθρού. Την επικείμενη κατάργηση του Δημόσιου σχολείου, το τελευταίο ανεκπλήρωτο μνημόνιο, μαζί με τη δημόσια περίθαλψη. 

Προχώρημα είναι και οι χιλιάδες νέοι συνάδελφοι, που αγωνίζονται για ένα ελεύθερο δημοκρατικό σχολείο. 

Καιρός να βγούμε μπροστά!!!!

Αγάπη Καλομοίρη, εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia