taksi-mathites-sxoleia-ekpaideusi
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Σχολεία Καβάλας: Καταργούνται τμήματα στο 2ο Λύκειο Καβάλας, στο 4ο Γυμνάσιο, στο 5ο Γυμνάσιο, στο Γυμνάσιο Κρηνίδων και στο Λύκειο Λιμένα Θάσου, με αποτέλεσμα οι μαθητές (και αυτοί που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής φροντίδας) να στοιβάζονται σε τμήματα των 26 και 27 ατόμων...

Για  "υγειονομικά επικίνδυνη, παιδαγωγικά απαράδεκτη και ηθικά ανάλγητη" πολιτική, κάνει λόγο η ΕΛΜΕ σχετικά με τις συγχωνεύσεις τμημάτων στο νομό. Όπως αναφέρει, το ΥΠΑΙΘ και η Υπουργός Κεραμέως υπονομεύουν την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων, αποσυντονίζουν τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, προκαλούν τεράστια εμπόδια στη μόρφωση των παιδιών και θυσιάζουν την υγεία της εκπαιδευτικής κοινότητας στο βωμό της αυθαιρεσίας και του κέρδους

Η ανακοίνωση

Ενάμισυ μήνα μετά την έναρξη των σχολείων, το Υπουργείο Παιδείας προχωρά σε αθρόες συμπτύξεις τμημάτων προκειμένου να εξαφανίσει τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν και τις χιλιάδες διδακτικές ώρες που χάνονται καθημερινά, αντί να προχωρήσει σε άμεση πρόσληψη των απαιτούμενων εκπαιδευτικών.

Εφαρμόζοντας το «μεταρρυθμιστικό» του έργο για την «αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών» καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης πανελλαδικά να καταργήσουν σχολικά τμήματα, να υποβαθμίσουν σχολικές μονάδες, να μετακινήσουν εκπαιδευτικούς και να αλλάξουν το σχολικό περιβάλλον των μαθητών.

Στο νομό Καβάλας καταργούνται τμήματα στο 2ο Λύκειο Καβάλας, στο 4ο Γυμνάσιο, στο 5ο Γυμνάσιο, στο Γυμνάσιο Κρηνίδων και στο Λύκειο Λιμένα Θάσου, με αποτέλεσμα οι μαθητές (και αυτοί που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής φροντίδας) να στοιβάζονται σε τμήματα των 26 και 27 ατόμων (σε λιγότερα από τα προβλεπόμενα τετραγωνικά μέτρα) και οι καθηγητές με προφορικές εντολές να μετακινούνται σε διαφορετικά σχολεία από αυτά που τοποθετήθηκαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς.

Αυτά συμβαίνουν

  • ενώ επιβάλλεται η τήρηση αποστάσεων και η αραίωση των μαθητών στις τάξεις, καθώς ο Νομός μας εδώ και ένα μήνα βρίσκεται στο «κόκκινο» του επιδημιολογικού χάρτη,

  • και ενώ παραβιάζονται οι προδιαγραφές που το ίδιο το κράτος έχει θεσπίσει για την αναλογία τετραγωνικών ανά μαθητή.

Το ΥΠΑΙΘ και η Υπουργός Κεραμέως υπονομεύουν την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων, αποσυντονίζουν τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, προκαλούν τεράστια εμπόδια στη μόρφωση των παιδιών και θυσιάζουν την υγεία της εκπαιδευτικής κοινότητας στο βωμό της αυθαιρεσίας και του κέρδους.

Η πολιτική αυτή είναι υγειονομικά επικίνδυνη, παιδαγωγικά απαράδεκτη και ηθικά ανάλγητη.

Απαιτούμε το Υπουργείο Παιδείας και οι κατά τόπους Διευθύνσεις:

  • να διατηρήσουν τον αριθμό των τμημάτων ως είχε -και όπως τον ενέκριναν- κατά την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους

  • να προχωρήσουν στην άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών στα σχολεία του Νομού.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

malama
Κ.Μάλαμα: Να ακυρωθεί το απαράδεκτο σχέδιο μετατροπής της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης σε τιμωρητικό μηχανισμό
Η ίδρυση σχολείων με «τιμωρητική λογική» για παιδιά που θεωρούνται παραβατικά, δημιουργεί ένα πλαίσιο αποκλεισμού και στιγματισμού, που όχι μόνο δεν...
Κ.Μάλαμα: Να ακυρωθεί το απαράδεκτο σχέδιο μετατροπής της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης σε τιμωρητικό μηχανισμό
πυροσβέστης
Μεγάλη φωτιά στη Ριτσώνα – Επιχειρούν επίγειες και εναέριες δυνάμεις
Για προληπτικούς λόγους, στάλθηκε μήνυμα από το 112 στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, προκειμένου να είναι σε επιφυλακή
Μεγάλη φωτιά στη Ριτσώνα – Επιχειρούν επίγειες και εναέριες δυνάμεις
βιβλιοπαρουσίαση
Συζήτηση με τον ιστορικό Μενέλαο Χαραλαμπίδη με αφορμή το νέο του βιβλίο «ΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ»
Συζήτηση με τον ιστορικό Μενέλαο Χαραλαμπίδη με αφορμή το νέο του βιβλίο «ΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ»
Συζήτηση με τον ιστορικό Μενέλαο Χαραλαμπίδη με αφορμή το νέο του βιβλίο «ΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ»
ΓΕΛ Κορυδαλλού
Γνωριμία των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου με το 3ο Γενικό Λύκειο Κορυδαλλού-«Μελίνα Μερκούρη»
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το 3ο Γενικό Λύκειο Κορυδαλλού – «Μελίνα Μερκούρη» ανέλαβε με επιτυχία την πρωτοβουλία ενημέρωσης των μαθητών της Γ’...
Γνωριμία των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου με το 3ο Γενικό Λύκειο Κορυδαλλού-«Μελίνα Μερκούρη»