ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Σχολείο με αξίες και ίσες ευκαιρίες, όχι επιχείρηση με χορηγούς και μάνατζερ
Το σχολείο που θέλουμε οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές είναι ένα σχολείο που μαθαίνει αξίες, γνώση και ανθρωπιά. Το σχολείο που οραματίζεται και νομοθετεί η κυβέρνηση είναι μια επιχείρηση με την λογική της προσφοράς και της ζήτησης, των μάνατζερ και των χορηγών

Είναι πολλές φορές που σκέπτομαι αν αυτοί που νομοθετούν, αυτοί που ψηφίζουν στο κοινοβούλιο έχουν την παραμικρή γνώση των θεμάτων. Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο νομοσχέδιο του υπουργείο παιδείας: «Για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών» και σε όσα περιέχει.

Δεν είναι το μόνο προβληματικό σε αυτό το νομοσχέδιο, η αξιολόγηση όπως σκόπιμα προβάλλεται ,για να στοχοποιηθούν και πάλι οι εκπαιδευτικοί ότι την φοβούνται και την αποφεύγουν. Κανονικά ,αν κάποιος θα έπρεπε να ντρέπεται και να φοβάται, είναι οι πολιτικές επιλογές, ειδικά της σημερινής κυβέρνησης, που έχει αφήσει τα σχολεία γερασμένα και στις περισσότερες των περιπτώσεων να θυμίζουν περασμένες δεκαετίες. Είναι ένα νομοσχέδιο που κατηγοριοποιεί τα σχολεία, τα οποία  δεν θέλουν να είναι ισότιμα για όλα τα παιδιά. 

Μιλούν για αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος και αναρωτιέμαι, αν έχουν περάσει μια βόλτα από την πλειοψηφία των σχολικών μονάδων της χώρας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης, ή περιορίζονται σε στοχευμένες επισκέψεις σχολείων των βορείων προαστίων και σε κολλέγια. Γνωρίζουν ότι ενώ προτάσσουν την εισαγωγή της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία, ότι πολλά σχολεία στερούνται ακόμα και των πιο απλών; Γνωρίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί, για να μπορέσουν να διδάξουν και να κάνουν την διδασκαλία πιο προσιτή και φιλική στους μαθητές κουβαλούν από το σπίτι τον αναγκαίο τεχνολογικό εξοπλισμό;

Σε ένα νομοσχέδιο, που στην ουσία μετατρέπει τα σχολεία σε επιχειρήσεις, πρώτης ή δεύτερης κατηγορίας με χορηγούς και σπόνσορες και διευθυντές μάνατζερ. Ένα σχολείο που ξεφεύγει από τον αρχικό του ρόλο, που είναι  το παιδαγωγικό έργο και η μετάδοση της γνώσης .Εκτός όμως από αυτά το σχολείο μαθαίνει αλληλεγγύη, ισότητα,  δημοκρατία. Έννοιες που μάλλον είναι περιττές για το νέο σχολείο της ακροδεξιάς εμμονικής κυβέρνησης.

Συχνά - πυκνά στοχοποιούνται -από την ΝΔ  και τα φιλικά της ΜΜΕ- ,οι εκπαιδευτικοί ως τεμπέληδες, ανεπαρκείς, αλλά ξεχνούν σκόπιμα ότι στην πλειοψηφία τους οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται στον ελεύθερο χρόνο τους, με προσωπική  οικονομική επιβάρυνση. Ξεχνούν ότι καλύπτουν διαχρονικά τις ανεπάρκειες του εκπαιδευτικού συστήματος .Είναι προσφιλή τους τακτική η στοχοποιήση και η συκοφάντηση, όπως το 2013, όταν πέταξαν στην κυριολεξία εκτός σχολείων 2.500 εκπαιδευτικούς επαγγελματικής εκπαίδευσης και στέρησαν από τους μαθητές το σχολείο τους. Όλα αυτά για να δωρίσουν στους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών ΙΕΚ τις πιο καλές ειδικότητες.

Όμως, μια αυταρχική και εκτός πραγματικότητας κυβέρνηση χρησιμοποιώντας την πλειοψηφία του κοινοβουλίου, πιστεύει ότι μπορεί να νομοθετεί ότι θέλει, να επιβάλει και να διατάζει. Αλλά η εκδικητικότητα και ο κατήφορος δεν σταματούν πουθενά. Προκειμένου να υλοποιηθούν τα αντιπαιδαγωγικά της σχέδια διώκουν τους εκπαιδευτικούς προσπαθώντας να καταργήσουν στην ουσία την απεργία και την διεκδίκηση.

Είναι θλιβερό, να αντιμετωπίζονται οι εκπαιδευτικοί και ακολούθως οι μαθητές τόσο κυνικά και ψυχρά, είναι αποκαρδιωτικό να απαξιώνεται τόσο το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.

Το σχολείο που θέλουμε οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές είναι ένα σχολείο που μαθαίνει αξίες, γνώση και ανθρωπιά. Το σχολείο που οραματίζεται και νομοθετεί η κυβέρνηση είναι μια επιχείρηση με την λογική της προσφοράς και της ζήτησης, των μάνατζερ και των χορηγών.

Τέτοιο σχολείο, δεν το θέλουμε!.

Ευαγγελία Μανιτσούδη - εκπαιδευτικός

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Έρχονται 1.163 μόνιμες προσφορές σε τρία υπουργεία

28η Οκτωβρίου: Πώς θα εορταστεί στα σχολεία - Τι ισχύει για τις μάσκες στην παρέλαση

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Νίκη Κεραμέως, υπουργός Παιδείας
Ο Ρουβίκωνας έκανε παρέμβαση στο σπίτι της Ν.Κεραμέως - Η απάντηση της υπουργού
Μέλη του Ρουβίκωνα πέταξαν τρικάκια έξω από το σπίτι της υπουργού Παιδείας το βράδυ του Σαββάτου. Δήλωση της Νίκης Κεραμέως και του Γ. Οικονόμου για...
Ο Ρουβίκωνας έκανε παρέμβαση στο σπίτι της Ν.Κεραμέως - Η απάντηση της υπουργού
Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Επιχειρείται οι εκπαιδευτικοί να χρεώνονται την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου να χρεώνεται με τη σειρά της την...
Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης
Όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη είναι αποκαλυπτικά του αστραπιαίου τρόπου με τον οποίο μπορεί να μεταδοθεί ο κορονοϊός μεταξύ μαθητών στη σχολική...
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης