Σχολεία-ΟΛΜΕ: Απαράδεκτη η τηλεκπαίδευση σε σχολεία με κατάληψη
Καμία τηλεκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη σεπισημαίνει με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ. Απαράδεκτη η εγκύκλιος για την τηλεκπαίδευση σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα

 Η συνεισφορά των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δε θα επιτρέψουμε να γίνει φάρμακο «δια πάσα νόσο». Όπως καταλήψεις, χιόνια, σεισμοί. 

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών, επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας.

Η παράλογη  επιχείρηση επιβολής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη δε θα περάσει. 

Τα παραπάνω σημειώνουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί και τα σωματεία τους.

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ συνεχίζει στο δρόμο του  αυταρχισμού και της  αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς. Απέναντι στους μαθητές και τις μαθήτριες  που διεκδικούν δίκαια αιτήματα για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων εξαπολύει ένα νέο κύμα τρομοκράτησης, εκβιασμού και καταστολής.

Το υπουργείο συνεχίζει τις απαξιωτικές και ντροπιαστικές για εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες πρακτικές αποκαλύπτοντας ποιο είναι το όραμα της πολιτικής ηγεσίας για την εκπαίδευση και το σχολείο:

Να μετατρέψει τους/τος εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων σε όργανα καταστολής και να στήσει καταδοτικό μηχανισμό στα σχολεία.

Οι απειλές για αποκλεισμούς και  απουσίες σε  μαθητές και μαθήτριες, μόνο ντροπή και θυμό προκαλούν.

Στην Υ.Α 111525/ΓΔ4 “Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-22” της 10-09-2021 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τ.Β, 4188/10-09/2021, επαναλαμβάνεται η περσινή ρύθμιση  σύμφωνα με την οποία: «Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας»

Αδιαφορεί για άλλη μία φορά το ΥΠΑΙΘ για τα παιδιά που δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (30% βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ) και όχι μόνο δεν τους τον παρείχε παρά τις ψευδείς εξαγγελίες αλλά τους τιμωρεί για τη φτώχεια τους με απουσίες.

Ταυτόχρονα, προβλέπεται, όλως παρανόμως, ο αποκλεισμός από την τηλεκπαίδευση και άρα υποχρεωτική απουσία όσων μαθητών/τριών συνεχίσουν να αγωνίζονται.

Οι εκπαιδευτικοί το προηγούμενο διάστημα στάθηκαν δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριες τους  κάνοντας εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποκλειστικά δικά τους μέσα, αφού το ΥΠΑΙΘ δεν παρείχε κανένα εξοπλισμό. Κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό, ούτε να χρησιμοποιεί δικά του μέσα.

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών/τριών επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας.

Είναι αυτονόητο ότι κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να παίξει ρόλο καταδότη.

Επαναλαμβάνουμε ότι κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν τέτοιο εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα.

Είναι απαράδεκτος ο εκβιασμός σε συναδέλφους να κάνουν μαθήματα σε κλειστά σχολεία. Να αποκλείονται και να τιμωρούνται μαθητές/τριες επειδή αγωνίζονται.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους συναδέλφους να μην επιτρέψουν να υλοποιηθούν οι απαράδεκτες , αντιδημοκρατικές και ανάλγητες αυτές ενέργειες του ΥΠΑΙΘ.

Κανείς συνάδελφος να μην συμμετέχει σε  τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης του σχολείου.

Η ΟΛΜΕ σε υλοποίηση της απόφασης της Συνέλευσης Προέδρων στις 25/9/2021, έχει ήδη δώσει εντολή στη νομική της σύμβουλο να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κήρυξη απεργίας  – αποχής από την τηλεκπαίδευση σε σχολικές μονάδες που  τελούν υπό κατάληψη. Μόλις ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες και τεθεί σε ισχύ η απεργία αποχή θα υπάρξει άμεση ενημέρωση από το ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Καμία τηλεκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη!

Η ΕΛΜΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Η πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Παιδείας για εξ αποστάσεως διδασκαλία (webex) είναι στην πράξη ανέφικτη σύμφωνα με την ανακοίνωση των εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Ζακύνθου

Με ανακοίνωση του, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου χαιρετίζει τις κινητοποιήσεις των μαθητών σε όλη τη χώρα που αγωνίζονται για αιτήματα που αφορούν τους ίδιους αλλά και το σύνολο της εκπαίδευσης, όπως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, η Τράπεζα Θεμάτων, η μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, η ασφαλής λειτουργία των σχολείων.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Παιδείας για εξ αποστάσεως διδασκαλία (webex) είναι στην πράξη ανέφικτη, καθώς οι μαθητές καλούνται να…διακτινιστούν από το σχολείο στο σπίτι τους. Επιπλέον, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι η κυβέρνηση δεν προσπαθεί να πείσει για τις αποφάσεις της αλλά να τις επιβάλει χωρίς αντιδράσεις, κάτι που βρίσκει αντίθετους τους εκπαιδευτικούς, όπως άλλωστε είναι σαφές από την απόφαση της ΟΛΜΕ σε αντίστοιχες περσινές μεθοδεύσεις του υπουργείου που επικαιροποιήθηκε από την συντριπτική πλειοψηφία στη ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ στις 25/9/2021.

Ξεκάθαρος στόχος του Υπουργείου είναι να θάψει κάθε μαθητική κινητοποίηση ιδίως όταν αυτές αναδεικνύουν μέσα από τα αιτήματά τους  τις δικές του τεράστιες ευθύνες για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα σχολεία, σημειώνουν χαρακτηριστικά οι εκπαιδευτικοί.

«Αν το υπουργείο πραγματικά ενδιαφερόταν για τη βελτίωση της κατάστασης στα σχολεία, θα είχε ικανοποιήσει τα αιτήματα των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα ζητήματα της εκπαίδευσης και δε θα χρησιμοποιούσε την τηλεκπαίδευση ως φάρμακο δια πάσαν νόσον», αναφέρει ακόμα η ανακοίνωση.

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου καλεί, «τους συναδέλφους να καταδικάσουν τέτοιες άθλιες παρεμβάσεις, που στόχο έχουν να καταστείλουν τους μαθητές και τις δίκαιες κινητοποιήσεις τους».

«Η θέση των εκπαιδευτικών είναι δίπλα στους μαθητές και σε καμία περίπτωση εναντίον τους. Η πρόθεση του Υπουργείου να καταστήσει τους εκπαιδευτικούς καταδότες των αγωνιζόμενων μαθητών τους δε θα περάσει», αναφέρει, τέλος, η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ζακύνθου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ο Στέφανος Κασσελάκης με τον Παύλο Πολάκη συζητούν
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
Ο πρώην υποστηρικτής του Κασσελάκη και συνδιαμορφωτής της ιδρυτικής διακήρυξης του Κινήματος Δημοκρατίας εξαπολύει σφοδρή επίθεση: «Μας εξαπάτησε –...
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
δουκας
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα
Νόαμ Κατς για τα γκράφιτι υπέρ της Παλαιστίνης: «Η Αθήνα στο επίκεντρο του αντισημιτισμού» - Ο Χάρης Δούκας απαντά: «Δεν δεχόμαστε μαθήματα...
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα
Μίρα Μουράτι
«Ένα δισ. δολάρια; Όχι, ευχαριστώ»: Η Αλβανίδα «ιέρεια» της Τεχνητής Νοημοσύνης που είπε «όχι» στον Ζούκερμπεργκ
Έξι χρόνια στην OpenAI, πρωταγωνίστρια πίσω από το ChatGPT, και τώρα ιδρύτρια μιας startup που συγκλονίζει τη Silicon Valley – Η Μίρα Μουράτι...
«Ένα δισ. δολάρια; Όχι, ευχαριστώ»: Η Αλβανίδα «ιέρεια» της Τεχνητής Νοημοσύνης που είπε «όχι» στον Ζούκερμπεργκ
dimokriteio
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ενισχύουμε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο με νέα τμήματα
Δύο νέα τμήματα του ΔΠΘ ανοίγουν τις πύλες τους τον Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο της κυβερνητικής στρατηγικής για ενίσχυση της περιφερειακής Ανώτατης...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ενισχύουμε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο με νέα τμήματα