ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Τι ισχύει για την επιλογή και τις αρμοδιότητες των υπευθύνων των Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής
Η διαδικασία επιλογής, τα κριτήρια, τα καθήκοντα

Εγκύκλιο με όλες τις διαδικασίες επιλογής Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Y.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Σημειώνεται ότι χθες είχε δημοσιοποιηθεί και εγκύκλιος με όλες τις διαδικασίες επιλογής Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (Y.Σ.Ε.Φ.Ε.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.)

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ την εγκύκλιο για επιλογή ΥΣΕΦΕ

Διαδικασία επιλογής Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Η επιλογή Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. γίνεται σε συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων/ουσών της σχολικής μονάδας. Μετά την εκδήλωση σχετικού ενδιαφέροντος και σύμφωνα με τα κριτήρια της παραγράφου 2 που ακολουθεί, o σύλλογος προτείνει έναν/μία εκπαιδευτικό μεταξύ εκείνων που πρόκειται να διδάξουν τα μαθήματα Πληροφορικής στη σχολική μονάδα, ως Υπεύθυνο/η για το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) που χρησιμοποιεί η σχολική μονάδα. Επισημαίνεται ότι η πρόταση του συλλόγου αφορά στους/στις εκπαιδευτικούς που πρόκειται να διδάξουν τα μαθήματα Πληροφορικής, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 85980/Δ2/03-07-2020 Υ.Α. (Β΄ 2737), όπως τροποποιήθηκε με την με αρ. πρωτ. 97911/Δ2/23-07-2020 Υ.Α. (Β΄ 3215), συμπληρώθηκε με την με αρ. πρωτ. 94222/Δ2/29-07-2021 Υ.Α. (Β΄ 3782) και ισχύει. Η πρόταση του συλλόγου για τον/την Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. διαβιβάζεται στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα. Ο/Η Προϊστάμενος/η της οικείας Δ.Δ.Ε. με απόφασή του/της ορίζει τον/την Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., η θητεία του/της οποίου/ας διαρκεί ένα σχολικό έτος, εάν είναι μόνιμος/η εκπαιδευτικός. Εάν ο/η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. είναι αναπληρωτής/τρια ή ωρομίσθιος/α εκπαιδευτικός, η θητεία του/της διαρκεί από τον ορισμό του/της ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Η απόφαση κοινοποιείται στη σχολική μονάδα και στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Τμήμα Α΄ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.).

Καθήκοντα Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Τα καθήκοντα Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. περιγράφονται αναλυτικά στον «Κανονισμό Λειτουργίας Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ». Ο/Η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία της σχολικής μονάδας σε θέματα που αφορούν στις Τ.Π.Ε., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών. Επισημαίνεται ότι ο/η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αναλαμβάνει την ευθύνη του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών από τον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με την παράγραφο 14 του άρθρου 66 του Ν. 4386/2016 (Α΄ 83)

Διευκρινίσεις επί του ορισμού Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

i) Σε περίπτωση κατά την οποία υπάρξουν περισσότεροι/ες του ενός/μιας υποψήφιοι/ες Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. και συγκεντρώσουν τον ίδιο αριθμό μορίων, επαφίεται στον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας να προτείνει ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. τον/την υποψήφιο/α που θεωρεί ως καταλληλότερο/η.

ii) Σε κάθε σχολική μονάδα ορίζεται ένας/μία (1) Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

iii) Αν σε μια σχολική μονάδα υπάρχουν δύο (2) ή περισσότερα Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορίζεται ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ένας/μία (1) εκπαιδευτικός για κάθε Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ώστε να δίνεται η δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους/ες εκπαιδευτικούς να ασκήσουν καθήκοντα Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

iv) Αν σε σχολική μονάδα με δύο (2) ή περισσότερα Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορισθεί ένας/μία (1) Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. για περισσότερα του ενός (1) Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., για οποιονδήποτε λόγο, αυτός/ή απαλλάσσεται από τις εφημερίες.

v) Αν σε σχολικό συγκρότημα, στο οποίο στεγάζονται περισσότερες από μία (1) σχολικές μονάδες, υπάρχει μόνον ένα (1) Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορίζονται ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ένας/μία (1) εκπαιδευτικός από κάθε σχολική μονάδα.

vi) Ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σχολικής μονάδας τοποθετείται, κατά προτίμηση, εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει τα μαθήματα Πληροφορικής σε αυτή για τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα.

vii) Εάν εκπαιδευτικός καλύπτει στη σχολική μονάδα που ανήκει, τη διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής σε λιγότερες από τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα και συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριό του/της σε άλλη ή σε άλλες σχολικές μονάδες, στην οποία ή στις οποίες έχουν ήδη ορισθεί Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. στη σχολική μονάδα που ανήκει.

viii) Εάν εκπαιδευτικός έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σε σχολική μονάδα και πρόκειται να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής και σε άλλη ή σε άλλες σχολικές μονάδες προς συμπλήρωση του/της υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου του/της και στην οποία ή στις οποίες, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. άλλος/η εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής σε αυτή ή σε αυτές, τότε ο/η πρώτος/η εκπαιδευτικός μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. και στην άλλη ή στις άλλες σχολικές μονάδες. Στην περίπτωση αυτή ο/η εκπαιδευτικός απαλλάσσεται από τις εφημερίες σε όλες τις σχολικές μονάδες στις οποίες έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

ix) Δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Διευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας. Κατ’ εξαίρεση, μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Διευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας, εφόσον είναι ο/η μοναδικός/ή υπηρετών/ούσα εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής.

x) Δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Υποδιευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας. Κατ’ εξαίρεση, μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Υποδιευθυντής /ντρια σχολικής μονάδας, εφόσον είναι ο/η μοναδικός/ή υπηρετών/ούσα εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής.

xi) Σε περίπτωση κατά την οποία σε σχολική μονάδα δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τη θέση του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., γίνεται υποχρεωτική ανάθεση σε εκπαιδευτικό μεταξύ εκείνων που πρόκειται να διδάξουν 7 σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες Υπουργικές Αποφάσεις, μετά από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων και των διδασκουσών προς την οικεία Δ.Δ.Ε.

xii) Επειδή η χρήση του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής, σε περίπτωση κατά την οποία δεν είναι δυνατόν να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σχολικής μονάδας μόνιμος/η εκπαιδευτικός ή αναπληρωτής/τρια εκπαιδευτικός πλήρους ωραρίου, μπορεί να ορισθεί και αναπληρωτής/τρια εκπαιδευτικός μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιος/α εκπαιδευτικός.

Δείτε όλη την εγκύκλιο με τα κριτήρια επιλογής Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες  ειδήσεις σήμερα

Περιφερειάρχης «αδειάζει» Κεραμέως: Αναλαμβάνω μισθούς εκπαιδευτικών!

Σχολεία - Κορονοϊός: Το 30% των κρουσμάτων είναι μαθητές έως 17 ετών

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδότησε και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ το μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Εύβοια, πλημμύρες, νερό, κακοκαιρία, πυροσβεστική,
Πλημμύρες: 132 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Ελλάδα μέσα σε 20 χρόνια
Οι πλημμύρες της περιόδου 2000-2020 κόστισαν τη ζωή σε 38 ανθρώπους στην Αττική και 132 σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με το meteo του Αστεροσκοπείου
Πλημμύρες: 132 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Ελλάδα μέσα σε 20 χρόνια
Νεκρός από κορονοϊό ο Υποδιευθυντής του Μουσικού Σχολείου Σερρών - Ήταν αρνητής
Ο εκλιπών, σύμφωνα με  τις αναρτήσεις του, στην προσωπική του  σελίδα του στο Facebook, υπήρξε  αρνητής του κορονοϊού. Δεν πίστευε στην ύπαρξη του,...
Νεκρός από κορονοϊό ο Υποδιευθυντής του Μουσικού Σχολείου Σερρών - Ήταν αρνητής
Πλακάτ στη δίκη του Ζακ Κωστόπουλου
Συγκλονίζει ο πατέρας του Ζακ Κωστόπουλου: «Μακάρι να ήταν ληστής και να ζούσε»
«Δεν ήταν περιθωριοποιημένο άτομο, ήταν ένας άνθρωπος χαρούμενος που είχε την οικονομική στήριξη της οικογένειάς του» είπε ο πατέρας του Ζακ...
Συγκλονίζει ο πατέρας του Ζακ Κωστόπουλου: «Μακάρι να ήταν ληστής και να ζούσε»