Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Οι καθηγητές εργαστηρίων (ΠΕΤΕΕΜ.ΤΕ) με επιστολή τους προς τον Πρόεδρο του ΙΕΠ ζητούν διευκρινίσεις για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση των εργαστηριακών μαθημάτων ΕΠΑΛ- ΕΚ-ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ

Να σταλούν διευκρινίσεις και νέες εισηγήσεις για από το ΙΕΠ σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των εργαστηριακών μαθημάτων ζητούν οι καθηγητές εργαστηρίων (ΠΕΤΕΕΜ.ΤΕ).

Με επιστολή τους προς τον Πρόεδρο του ΙΕΠ και το υπουργείο Παιδείας, οι καθηγητές ζητούν να μάθουν αν τελικά δικαιολογείται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση των εργαστηρίων των ΕΠΑΛ – ΕΚ και ΕΠΑΣ μαθητείας του ΟΑΕΔ. 

«Η απόκτηση τεχνικών γνώσεων και δεξιοτήτων (περιγραφής τεχνολογικών στοιχείων, σχεδίασης, χειρισμού εργαλείων και μέσων ειδίκευσης καθώς και πρόληψης ατυχημάτων κατά την εργασία εξάσκηση των μαθητών), είναι υπόθεση βιωματική» αναφέρουν χαρακτηριστιά και ζητούν ποιες είναι οι σχετικές εισηγήσεις του ΙΕΠ για το θέμα.

Ακολουθεί η επιστολή:

Κύριε Πρόεδρε

Όπως γνωρίζετε με αφορμή την πανδημία και το κλείσιμο των σχολείων η πολιτική ηγεσία του υπουργείου καθιέρωσε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Εκτός των άλλων προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί, οι αμιγώς εκπαιδευτικοί εργαστηρίων κλάδου ΤΕ01-02, βρίσκονται σε δύσκολη υπηρεσιακή και συνειδησιακή θέση με την αντικειμενική δυσκολία πραγματοποίησης εργαστηρίων από απόσταση, που ούτως ή άλλως αποτελεί απέχθεια ως διαδικασία, των μαθητών των ΕΠΑΛ.

Έχουμε γνωστοποιήσει στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙθ και στη διοίκηση της εκπαίδευσης τις απόψεις μας με σχετικά έγγραφα, αυτές τις δυσκολίες και τους τρόπους αναπλήρωσης το «νεκρού» χρόνου από το Lockdaown (συνημμένα) και αναμένουμε απαντήσεις επί αυτών.

Με το παρόν θέλουμε επιπροσθέτως να σας κάνουμε γνωστό ότι ορισμένοι διευθυντές σχολικών μονάδων στην προσπάθειά τους, προκειμένου να είναι τυπικά εντάξει με τις Υ.Α. στο θέμα της τελεκπαίδευσης, πιέζουν τους συναδέλφους μας να συμμετέχουν σε μια διαδικασία ανορθολογισμού, που όπως αναφέρουμε δεν έχει βάση και ευτελίζετε ο θεσμός των εργαστηρίων και η όλη διαδικασία.

Αγνοούν φαίνεται ότι στις πρακτικές ασκήσεις δεν υπάρχουν σε καμία ειδικότητα οδηγοί με κάποια project εργασιών, ούτε και κάποια software προσομοίωσης, συγκειμένων τεχνικών δεξιοτήτων, που να καλύπτουν το διδασκόμενο αναλυτικό πρόγραμμα ή μέρος αυτού, για να απασχοληθούν κάπως οι μαθητές μας την περίοδο αυτή.

Δεν είναι δυνατόν η αισθητική μνήμη των μαθητών να «αποθηκεύσει» πληροφορίες, χωρίς τα αισθητικά συστήματα, με την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Όπως σας είναι γνωστό η απόκτηση τεχνικών γνώσεων και δεξιοτήτων (περιγραφής τεχνολογικών στοιχείων, σχεδίασης, χειρισμού εργαλείων και μέσων ειδίκευσης καθώς και πρόληψης ατυχημάτων κατά την εργασία εξάσκηση των μαθητών), είναι υπόθεση βιωματική.

Δηλαδή, μας ζητούν να πράξουμε ένα τυπικά διοικητικό έργο αντί του εκπαιδευτικού. Μας προτρέπουν αντί της συγκρατούμενης τρέχουσας αισθητικής πληροφορίας, που υφίσταται συνεχώς ένας οργανισμός, ο οποίος αλληλεπιδρά με το περιβάλλον του εργαστηρίου, να μετατρέπουμε το ανθρωπογενές σχολικό εργαστηριακό περιβάλλον, σε εξ’ αποστάσεως ανούσιες συζητήσεις. Πέρα και έξω από την παιδαγωγική ευθύνη μεταβίβασης γνώσεων και δεξιοτήτων και τεκμηρίωσης αυτών, στους αυριανούς τεχνικούς και μάλιστα με πτυχίο επιπέδου 4.

Μας ζητούν δηλαδή να μεταφέρουμε το σχολικό εργαστήριο «επί της οθόνης», αν είναι δυνατόν! .

Όταν είναι κοινά αποδεκτό ό,τι για την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων σε όλα τα εργαστηριακά μαθήματα, πρέπει ο μαθητής να εγκλιματιστεί στις ανάλογες συνθήκες του profile της ειδικότητάς και τις πραγματικές δυσκολίες του χώρου εξάσκησής του.

Αν ήταν εφικτή η απόκτηση ειδίκευσης εξ αποστάσεως τότε κακώς το κράτος επενδύει τεράστια ποσά κάθε φορά για εξοπλισμό εργαστηρίων!

Σύμφωνα με τα ως άνω και όσα αναφέρουμε στα συνημμένα μας κείμενα , παρακαλούμε να μας απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:

1) Με τα δεδομένα που σας αναφέρουμε (και στα συνημμένα), εάν δικαιολογείται εξ αποστάσεως εκπαίδευση των εργαστηρίων των ΕΠΑΛ – ΕΚ και ΕΠΑΣ μαθητείας του ΟΑΕΔ;

2) Ποιες οι εισηγήσεις του ΙΕΠ, επί αυτού;

3) Ποιες οι προτάσεις σας για την αναπλήρωση της μη διδαχθείσας ύλης στα εργαστήρια όλων των ειδικοτήτων;

4) Ποιο το ποσοστό της μη διδαχθείσης ύλης, εκ του προσράμματος, που καθιστά επαρκεί τη φοίτηση, προκειμένου οι σύλλογοι των διδασκόντων να χαρακτηρίζουν κάποιο μαθητή πτυχιούχο με επαγγελματικά προσόντα επίπεδου 4;

Προκαλούμε να έχουμε την απάντησή σας σύντομα, λόγω του επάγοντος του θέματος

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:

1) Το αριθ. Πρωτ. 08/20 / 08-11-2020

2) το με αριθ. Πρωτ. 07/20 / 10-9-2020

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ζαραλίκος σε Οικονόμου: «Είστε πλυντήριο μπράβων ή αγράμματος;»

ΑΣΕΠ - Προσλήψεις σε δήμους: Μετράμε αντίστροφα για την προκήρυξη "μαμούθ"

Ζαραλίκος: Mάθημα συμπεριφοράς από την Κλέλια Ρένεση στη Σάσα Σταμάτη

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα