Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
«Το Πολυνομοσχέδιο έχει θετικά, αρνητικά, αλλά και ασαφή σημεία, τα οποία πρέπει να συζητηθούν διά ζώσης, στη βάση ενός καλοπροαίρετου και ειλικρινούς διαλόγου»

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, σε σχέση με το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε προς διαβούλευση με τον τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» έχει να δηλώσει ότι είναι γενικά προς τη σωστή κατεύθυνση αναβάθμισης της παρεχόμενης εκπαίδευσης, ωστόσο σε πολλά σημεία χρειάζονται διευκρινίσεις και κάποιες βελτιώσεις, τις οποίες παραθέτουμε παρακάτω.

Ως Φυσικοί ζητούμε:

α) Τη διατήρηση του 7ώρου στη Γ΄ Λυκείου, αφού αυτό έδωσε την ευκαιρία σε πολλά παιδιά από φτωχές οικογένειες και μαθητές απομακρυσμένων περιοχών να έχουν ίσες ευκαιρίες διάκρισης με τα παιδιά που έχουν τη δυνατότητα να πάνε φροντιστήριο.

β) Στη Γ Λυκείου προτείνουμε μάθημα Φυσικών Επιστημών Γενικής Παιδείας για όλους τους μαθητές.

γ) Ζητούμε να μην αποκλείονται οι Φυσικοί από τη διδασκαλία του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας.

δ) Θεωρούμε άκρως απαραίτητη την επαναφορά της 3ωρης διδακτικής απαλλαγής για τους ΥΣΕΦΕ γιατί από όταν καταργήθηκε, στην πράξη ο θεσμός αυτός έπαψε να αποδίδει (μετακινήσεις συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου σε πολλά σχολεία κ.ά.) καθώς και την καθιέρωση τουλάχιστον μίας ώρας εβδομαδιαίως για εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.

ε) Προτείνουμε να υπάρξει στο ωρολόγιο πρόγραμμα μια ελεύθερη ζώνη για τη διδασκαλία διαφόρων μαθημάτων, όπως αυτό της Αστρονομίας.

Ζητούμε να επεκταθεί το άρθρο 40 σχετικά με τους μαθητές που εγγράφονται καθ’ υπέρβαση σε πανεπιστημιακά τμήματα και να συμπεριλάβει και εκείνους που διακρίνονται στις Ολυμπιάδες Αστρονομίας – Αστροφυσικής (τουλάχιστον για τα τμήματα Φυσικής).

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ποτέ δεν δίστασε να εκφράσει με σθένος και σαφήνεια τις απόψεις της έναντι όποιων προτάσεων για αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Θεωρούμε όμως ότι συζητήσεις εξ αποστάσεως και με μηνύματα ως προς το Πολυνομοσχέδιο δεν αναδεικνύουν τη σημασία και την έκταση των αλλαγών που προτείνονται.

Το Πολυνομοσχέδιο έχει θετικά, αρνητικά, αλλά και ασαφή σημεία, τα οποία πρέπει να συζητηθούν διά ζώσης, στη βάση ενός καλοπροαίρετου και ειλικρινούς διαλόγου.

Όλα όσα έχουν συμβεί τους τελευταίους μήνες, αλλά και όσα αναμένονται, αποδεικνύουν την αδήριτη ανάγκη για την ενίσχυση των μαθημάτων των Θετικών Επιστημών στη Μέση Εκπαίδευση και ιδίως στο Λύκειο. Δεν είναι απλώς θέμα μόρφωσης, είναι και θέμα επιβίωσης, προόδου και εξέλιξης.

Αναμένουμε πάντα την πρόσκληση, για να τοποθετηθούμε σε κάθε άρθρο του Πολυνομοσχεδίου, που αφορά τη Μέση Εκπαίδευση κυρίως, αλλά και τις υπόλοιπες βαθμίδες, με θέσεις που αποτελούν καταστάλαγμα δεκαετιών εμπειρίας στις σχολικές αίθουσες σε όλη την Ελλάδα και που θεωρούμε ότι θα συνδράμουν στη βελτιστοποίησή του.

Προτεραιότητά μας ήταν, είναι και θα είναι ένα ισχυρό και αποτελεσματικό Σχολείο, που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του μέλλοντος.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέες Προκηρύξεις ΑΣΕΠ για Χιλιάδες Διορισμούς και προσλήψεις στο δημόσιο - Βγαίνουν καθημερινά εδώ

Σχετικά με την "άψε σβήσε" απόλυση του καθηγητή που χειροδίκησε σε μαθήτρια

Τι ισχύει από τη Δευτέρα 5/12 σε σχολεία και σε πάσης φύσεως εκπαιδευτικές δομές

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

grigoropoulos ximika
Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος: Πετροπόλεμος και χημικά στα Εξάρχεια
Ειρηνικά ολοκληρώθηκε η πορεία στην Αθήνα για τα 13 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου - Πετροπόλεμος και ρίψη χημικών στα Εξάρχεια
Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος: Πετροπόλεμος και χημικά στα Εξάρχεια
epal ksilodarmos
Ξυλοδαρμός μαθήτριας από καθηγητή ΕΠΑΛ: Μου έδωσε τέσσερα χαστούκια και μου τράβηξε τα μαλλιά
«Μου ήρθε ένα χαστούκι από το πουθενά, συνέχισε με τρία χαστούκια και στην συνέχεια με έπιασε από το μαλλί, με έριξε κάτω και άρχισε να με κλωτσάει»,...
Ξυλοδαρμός μαθήτριας από καθηγητή ΕΠΑΛ: Μου έδωσε τέσσερα χαστούκια και μου τράβηξε τα μαλλιά
Σεξουαλική κακοποίηση: Εκπαιδευτικός ζητούσε ως αντάλλαγμα φιλιά για να της δώσει καραμέλες σε 11χρονη
Ποινική δίωξη κατά καθηγητή διευθυντή φροντιστηρίου για ασέλγεια σε 11χρονη μαθήτρια
Σεξουαλική κακοποίηση: Εκπαιδευτικός ζητούσε ως αντάλλαγμα φιλιά για να της δώσει καραμέλες σε 11χρονη