Νίκη Κεραμέως στη Βουλή
INTIME NEWS/ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εξώδικη διαμαρτυρία εκπαιδευτικών στο υπουργείο Παιδείας, κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού

Εξώδικη διαμαρτυρία αποστέλλουν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας - Ξάνθης για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό κατά του κορονοϊού. 

Η εξώδικη διαμαρτυρία αποστέλλεται προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας κ. Απόστολο Βαγενά, τον Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας κ. Αλέξανδρο Ιωσηφίδη, τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης κ. Ιωαννίδη Χρήστο, την Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης κ. Στυλιανίδου Ευμορφία, τον Πρόεδρο της Ανεξάρτητης Αρχής Προσωπικών Δεδομένων. 

Όπως αναφέρουν κάποιοι από τους εκπαιδευτικούς που υπογράφουν την εξώδικη διαμαρτυρία, έχουν εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού ενώ κάποιοι άλλοι «τελούμε υπό την ασφυκτική τηλεοπτική --- εργασιακή πίεση προκειμένου εντέλει να εμβολιαστούμε», όπως αναφέρουν.

Συνεχίζουν τονίζοντας πως όλοι τους θεωρούν ότι τα εν λόγω εμβόλια που ακόμη βρίσκονται σε δοκιμαστικό στάδιο και έχουν λάβει προσωρινές εγκρίσεις, δεν πληρούν σε καμία περίπτωση τους όρους που θέτει η πρόσφατη υπ' αρίθμ. 2387/2020 απόφαση του ΣτΕ περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού προκειμένου αυτός να κριθεί συνταγματικά ανεκτός. 

Στο εξώδικο αναφέρουν ακόμη πως η κυβέρνηση και οι επιστήμονες διακήρυτταν με κάθε βεβαιότητα πως η μετάλλαξη ΔΕΛΤΑ είναι επικίνδυνη και αντιμετωπίζεται επιτυχώς από τις δύο δόσεις εμβολίου, ενώ παραθέτουν στοιχεία από διεθνή δεδομένα τα οποία αποδεικνύουν το αντίθετο. 

«Όσοι από εμάς εμβολιαστήκαμε σας δηλώνουμε κ. Υπουργέ δια του παρόντος ότι για οποιαδήποτε λοιπόν βλάβη της υγείας μας που τυχόν αυτή παρουσιαστεί άμεσα ή στο μέλλον από παρενέργεια του εμβολίου κατά covid-19 που λάβαμε ή πρόκειται να λάβουμε, σας δηλώνουμε ότι θα θεωρήσουμε την κυβέρνηση σας και εσάς προσωπικά άμεσα υπαίτιους με ο,τιδήποτε αυτό συνεπάγεται για την αστική και ποινική σας ευθύνη», τονίζουν.

Aναλυτικά ακολουθεί η εξώδικη διαμαρτυρία:

ΣΧΕΔΙΟ 

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ 
 
Ακολουθούν ονόματα εκπαιδευτικών από Καβάλα και Ξάνθη
 
Π Ρ Ο Σ
 
 1.    Την κ. Υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως, κάτοικο Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 151 80
 2.    Τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας κ. Απόστολο Βαγενά κάτοικο Καβάλας Εθνικής Αντιστάσεως 20
 3.    Τον Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας κ. Αλέξανδρο Ιωσηφίδη κάτοικο Καβάλας Εθνικής Αντιστάσεως 20 
 4.    Τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης κ. Ιωαννίδη Χρήστο, κάτοικο Ξάνθης, Διοικητήριο
 5.    Τον Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης κ. Στυλιανίδου Ευμορφία, κάτοικο Ξάνθης, Διοικητήριο
 6.    Τον Πρόεδρο της Ανεξάρτητης Αρχής Προσωπικών Δεδομένων 
//////////////////////////////////////
Είμαστε άπαντες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Κάποιοι από εμάς έχουμε εμβολιαστεί κατά του covid-19, κάποιοι δεν προτιθέμεθα και κάποιοι τελούμε υπό την ασφυκτική τηλεοπτική --- εργασιακή πίεση προκειμένου εντέλει να εμβολιαστούμε. Σε κάθε περίπτωση όλοι μας θεωρούμε ότι τα εν λόγω εμβόλια που ακόμη βρίσκονται σε δοκιμαστικό στάδιο και έχουν λάβει προσωρινές εγκρίσεις, δεν πληρούν σε καμία περίπτωση τους όρους που θέτει η πρόσφατη υπ' αρίθμ. 2387/2020 απόφαση του ΣτΕ περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού προκειμένου αυτός να κριθεί συνταγματικά ανεκτός. Σύμφωνα με το σκεπτικό της: 
    «Το μέτρο του εμβολιασμού, καθ' εαυτό, συνιστά σοβαρή μεν παρέμβαση στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας και στην ιδιωτική ζωή του ατόμου και δη στη σωματική και ψυχική ακεραιότητα αυτού, πλην όμως συνταγματικώς ανεκτή, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις: α) ότι προβλέπεται από ειδική νομοθεσία, υιοθετούσα πλήρως τα έγκυρα και τεκμηριωμένα επιστημονικά, ιατρικά και επιδημιολογικά πορίσματα στον αντίστοιχο τομέα και β) ότι παρέχεται δυνατότητα εξαίρεσης από τον εμβολιασμό σε ειδικές ατομικές περιπτώσεις, για τις οποίες αυτός αντενδείκνυται. Η ως άνω παρέμβαση, εφόσον κρίνεται, σύμφωνα με τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα, αναγκαία και πρόσφορη για την προστασία της υγείας τόσο των ίδιων των εμβολιαζομένων όσο και τρίτων (λ.χ. βρεφών που δεν έχουν ακόμη εμβολιασθεί, ατόμων που δεν επιτρέπεται για ιατρικούς λόγους να εμβολιασθούν) δεν είναι δυσανάλογη για την επίτευξη του προμνημονευθέντος συνταγματικού δημοσίου σκοπού.» 

Το δοκιμαστικό στάδιο των κατά του covid-19 εμβολίων στο οποίο αυτά ακόμη βρίσκονται τα κατατάσσει αυτομάτως εκτός των προϋποθέσεων που το ΣτΕ θέτει για να είναι συνταγματικά ανεκτή η υποχρεωτικότητά τους αφού για αυτά δεν υπάρχουν ακόμη τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα, παρά μόνο διαρκώς ανανεούμενες και μεταβαλλόμενες ενδείξεις και αντενδείξεις καθώς και πειραματικές μελέτες.

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε Κυβέρνηση και επιστήμονες διακήρυτταν με κάθε βεβαιότητα πως η μετάλλαξη ΔΕΛΤΑ είναι επικίνδυνη και αντιμετωπίζεται επιτυχώς από τις δύο δόσεις εμβολίου και πως μόνο οι ανεμβολίαστοι θα επηρρεαστούν (πηγή ιστοσελίδα ΕΘΝΟΣ, 26/6/2021, δηλώσεις Θ. Βασιλακόπουλου, Ν. Καπραβέλου). Πάνω και σε αυτή την βεβαιότητα στήθηκε μια ολόκληρη εκστρατεία προκειμένου να πεισθεί ο κόσμος να εμβολιαστεί μαζικά και υποχρεωτικά. Δυστυχώς όμως για αυτούς, τα διεθνή δεδομένα λένε άλλα:
 (α) ο Βρετανικός ΕΟΔΥ στην εβδομαδιαία του έκθεση στις 25/6/2021 (Variants of Concer VOC Technical Briefing 17.pdf) ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα, αποδεικνύοντας πέρα από την πολύ μικρότερη θνητότητα της Δ (0,1% ΈΝΑΝΤΙ 1,9% του αρχικού στελέχους) ότι οι εμβολιασμένοι για τον κορονοϊό νόσησαν, νοσηλεύτηκαν και απεβίωσαν σε μεγαλύτερο ποσοστό από ότι οι ανεμβολίαστοι. Η θνητότητα από Δ στους εμβολιασμένους υπολογίστηκε 8πλάσια από ότι στους ανεμβολίαστους! (πίνακας 2 σελ. 8 και πίνακας 4 σελίδα 13)
 (β) Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του υπουργείου υγείας του Ισραήλ, χώρα που αποτελεί εμβολιαστικό πρότυπο, το 50% των νέων κρουσμάτων Δ εμφανίζονται σε πλήρως εμβολιασμένους (https://www.haaretz.com/israel-news/israel-covid-delta-variant-two-month-record-masks-indoors-1.9937892). Επίσης «Το 85% με 90% των νοσηλειών αφορά πλήρως εμβολιασμένα άτομα» και «το 95 % των σοβαρά νοσούντων» βρίσκονται στην εμβολιαστική διαδικασία, δήλωσε ο διευθυντής του νοσοκομείου Herzog στο Ισραήλ, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό News 13 (πηγή ΕΡΤopen 15/8/2021). 

(γ) Στο ίδιο μήκος κύματος μια σειρά μελετών επιστημόνων (ιολόγοι Ντέϊβιντ Ο Κόνορ και Τόμας Φρίντριχ, Παν/μιο Ουϊσκόνσιν Μάντισον) με δημοσιεύσεις στα έντυπα Nature και Νew York Times με αναμετάδοση από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (πηγή ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ 13/8/2021), καταλήγουν στο συμπέρασμα πως οι εμβολιασμένοι που προσβάλλονται από Δ έχουν το ίδιο ιϊκό φορτίο στη μύτη τους όσο και οι ανεμβολίαστοι και μπορούν να μεταδόσουν τον ιό σε άλλους. Παρόμοια μελέτη με τις παραπάνω του Παν/μίου της Μασαχουσέτης τον Αύγουστο του 2021 ώθησε τον Αμερικανικό CDC (κέντρο ελέγχου και πρόληψης νόσων των ΗΠΑ) να συστήσει εκ νέου την χρήση μάσκας από όλους, εμβολιασμένους και μη. Άλλη μελέτη του νοσοκομείου Μεθοδιστών στο Χιούστον του Τέξας επιβεβαιώνει πως 17% των νέων κρουσμάτων με Δ αφορά εμβολιασμένους ασθενείς.

 (δ) Με στοιχεία του δικού μας ΕΟΔΥ με δεδομένα έως τις 26/7/2021, αναφέρονται 182 νεκροί πλήρως εμβολιασμένοι (πηγή ΕΟΔΥ). (οράτε σχετικό Νο 1) 
 Περαιτέρω, κ. Υπουργέ τελείτε σε γνώση του πλήθους των παρενεργειών των κατά του covid-19 εμβολίων. Πολλές από αυτές είναι σοβαρές έως και θανάσιμες. Απλή αντιπαράθεση των δεδομένων σε Ευρωπαϊκό επίπεδο αναφορικά με τις παρενέργειες που τηρούνται στον σχετικό ιστότοπο δείχνει καταρχήν το πλήθος τους αλλά και το ανησυχητικό γεγονός ότι στην Ελλάδα τα δεδομένα αυτά υποκαταγράφονται σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαϊκό όρο. Όσοι από εμάς διστάζουμε να εμβολιαστούμε το κάνουμε ακριβώς για αυτό το λόγο, επειδή σταθμίζουμε την τρέχουσα κατάσταση της υγείας μας και τους κινδύνους που διατρέχουμε. Θεωρούμε πως η Ιπποκράτειος Αρχή του "ωφελείν ή μη βλάπτειν" παραβιάζεται και καταστρατηγείται! 
Όσοι από εμάς εμβολιαστήκαμε σας δηλώνουμε κ. Υπουργέ δια του παρόντος ότι για οποιαδήποτε λοιπόν βλάβη της υγείας μας που τυχόν αυτή παρουσιαστεί άμεσα ή στο μέλλον από παρενέργεια του εμβολίου κατά covid-19 που λάβαμε ή πρόκειται να λάβουμε, ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΜΕΣΑ ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ με ο,τιδήποτε αυτό συνεπάγεται για την αστική και ποινική σας ευθύνη καθώς, δεδομένων των παρενεργειών, γνωρίζετε ότι διακινδυνεύουμε τη βλάβη της υγείας μας με τα εν λόγω εμβόλια και ωστόσο αποδέχεσθε τον κίνδυνο αυτό σε βάρος μας και με τα μέτρα περί υποχρεωτικού διαγνωστικού ελέγχου για τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς οικονομικά μας εξαναγκάζετε να εμβολιαστούμε, άλλως μας οδηγείτε στην οικονομική μας εξόντωση καθώς μας αναγκάζετε να προβαίνουμε με δικά μας έξοδα σε δύο αυτοδιαγνωστικούς ελέγχους εβδομαδιαίως. 
 Καταρχήν θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο επιβαλλόμενος υποχρεωτικός εμβολιασμός και η συνεχώς ψυθιριζόμενη από δημοσιογράφους επέκταση του και σε άλλους κλάδους του Δημοσίου όπως εμάς του εκπαιδευτικούς (είδηση που εσείς και η Κυβέρνησή σας διοχετεύει) είναι μεταξύ άλλων μια ύψιστη προσβολή του δικαιώματος της αυτοδιάθεσής μας και φυσικά της αξιοπρέπειάς μας. Οι σχετικές διατάξεις είναι παράνομες διότι πλήττεται από αυτές ο πυρήνας των ατομικών δικαιωμάτων μας κατ' άρθρα 2, 5 παρ. 1 και 5 του Συντάγματος, σε συνδυασμό με το άρθρο 8 παρ. 1 της ΕΣΔΑ, το άρθρο 3 του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και του άρθρου 5 της Συμβάσεως του Οβιέδο. Παραβιάζονται σε βάρος μας η αρχή της Ισότητας και της Αναλογικότητας που απορρέουν από τα άρθρα 4 παρ. 1 και 25 παρ.1 του Συντάγματος. 
    Το μέτρο της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού είναι δυσανάλογο προς τον σκοπό για τον οποίο θεσπίστηκε, δηλαδή της προστασίας της Δημόσιας Υγείας, χωρίς να έχουν εξαντληθεί ηπιότερα μέτρα και συνιστά άδικη μεταχείριση όσων εξ ημών δεν έχουμε εμβολιαστεί και διστάζουμε έως σήμερα να εμβολιαστούμε σε σχέση με τους υπολοίπους από εμάς και τους συναδέλφους μας που έχουν ήδη εμβολιαστεί. Απλή αντιπαράθεση των όσων έχει συστήσει η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής προς την Ελληνική Κυβέρνηση αναφορικά με την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού στο χώρο της υγείας με την από 14-6-2021 σύστασή της καταδεικνύει την καταστρατήγηση κάθε έννοιας δικαίου και των ανωτέρω διοικητικών αρχών που επέρχεται με τις ρυθμίσεις του ν. 4820/2021.
Περαιτέρω σας θυμίζουμε το πολύ πρόσφατο 2361/21 (σε αρμό με το μεταγενέστερο 2383/21) ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης που υπερψηφίστηκε από το σύνολο των συμμετεχόντων Ελλήνων Βουλευτών (και του κυβερνώντος κόμματος) και το οποίο στο σημείο 7.3.1 προβλέπει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλει να "Διασφαλίζει ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πιέζεται πολιτικά, κοινωνικά ή με άλλο τρόπο να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί." Ενώ στο σημείο 7.3.2: "Διασφαλίζει ότι κανείς δεν υφίσταται διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία ή επειδή δεν θέλει να εμβολιαστεί."
 Αλήθεια κ. Υπουργέ, γιατί στην Ευρώπη εσείς οι βουλευτές δείχνετε ένα φιλελεύθερο και δημοκρατικό πρόσωπο με την κοινοβουλευτική σας ομάδα μαζί με τα άλλα ελληνικά κόμματα και εδώ στην Ελλάδα η Κυβέρνηση σας με πράξεις και η αντιπολίτευση με την εκκοφαντική σιωπή της προβαίνετε στην οικονομική εξόντωση και τον βασανισμό ων ηρώων της πανδημίας Υγειονομικών ; Γιατί διχάζετε τον λαό; Ο έχων λοιπόν στοιχειώδη νομική παιδεία μπορεί να αντιληφθεί ότι οι σχετικές ενέργειες και αποφάσεις της κυβέρνησής σας είναι προδήλως παράνομες και αντισυνταγματικές.
 Ήδη οι πρόσφατες επιστημονικές και υγειονομικές εξελίξεις έχουν καταστήσει κοινό τόπο ότι ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ COVID -19 ΝΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ την νόσο. To γνωρίζετε καλά ότι επιμέρους δομές ή κλινικές ανά την Ελλάδα δεν διακρίνουν πλέον μεταξύ Εμβολιασμένων και Ανεμβολίαστων όσον αφορά τους προληπτικούς ελέγχους (tests κατά covid-19) προκειμένου το υγειονομικό προσωπικό ή τρίτοι να έχουν πρόσβαση σε αυτές. Ακόμη και στην εκπαιδευτική κοινότητα μας υπάρχουν πλείστες όσες περιπτώσεις πλήρως εμβολιασμένων, που νόσησαν. Επικρατεί δημοσιογραφικά ένα αφήγημα ότι οι πλήρως εμβολιασμένοι δεν νοσούν βαριά. Τούτο όμως, ακόμη και αληθές να είναι που δεν είναι, είναι αδιάφορο για τη δημόσια υγεία αφού δεν σχετίζεται με την διάδοση του covid-19. Επίσης είναι αδιάφορο και εάν οι πλήρως εμβολιασμένοι έχουν λιγότερο ιϊκό φορτίο αφού αυτό δεν τους διαφοροποιεί από όσους από εμάς είναι ανεμβολίαστοι και ως τυχόν ασυμπτωματικοί προσέρχονται στο χώρο εργασίας. Όσοι από εμάς θα εμφανίσουν μεγάλο ιικό φορτίο είναι δεδομένο ότι έχοντας συμπτώματα δεν θα είμαστε στο χώρο εργασίας μας αφού με δυο διαγνωστικούς ελέγχους (tests κατά covid-19) εβδομαδιαίως στα οποία υποβαλλόμαστε διασφαλίζεται ασφαλώς η έγκαιρη αποχή μας από την εργασία εάν τυχόν νοσήσουμε. Αντίθετα όσοι από εμάς είμαστε πλήρως εμβολιασμένοι καθώς και οι συνάδελφοί μας που έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού δυνάμεθα να κυκλοφορούμε ελεύθερα, να ταξιδεύουμε, να διασκεδάζουμε μαζικά και να εισερχόμαστε στο χώρο εργασίας του Σχολείου μας χωρίς ως επί το πλείστον υποχρέωση στους δύο διαγνωστικούς ελέγχους και κατά συνέπεια να εξισωνόμαστε με τους ανεμβολίαστους, όμως έτσι εμείς οι εμβολιασμένοι γινόμαστε φορείς μετάδοσης της νόσου τόσο σε συναδέλφους όσο και στους μαθητές και τις οικογένειές τους.
    Συνεπώς όλοι μας εμβολιασμένοι και μη εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προβαίνουμε σε με δυο διαγνωστικούς ελέγχους (tests κατά covid-19) εβδομαδιαίως, προκειμένου να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία. Διαφορετικά οι δυο διαγνωστικοί έλεγχοι (tests κατά covid-19) εβδομαδιαίως δεν θα στοχεύουν στην διασφάλιση της δημόσιας υγείας, αλλά στην οικονομική εξόντωση των ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών. 
    Ελπίζουμε και ευχόμαστε ως υπεύθυνη πολιτικός, ως Υπουργός Παιδείας, ως μητέρα και ως νομικός να ενδιαφέρεστε για την δημόσια υγεία και το καλό της σχολικής κοινότητας και όχι για την οικονομική εξόντωση των άμεσα ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών. 
 Σας επισημαίνουμε λοιπόν, ουδείς επιτακτικός λόγος προστασίας της δημόσια υγείας υφίσταται σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά δεδομένα που να δικαιολογεί τη διαφορετική μεταχείριση μεταξύ των εμβολιασμένων και των ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών. Οποιαδήποτε διαφορετική ΜΕΤΑΧΕΊΡΙΣΗ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΥΧΕΡΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΣΑΣ.
Για τον λόγο αυτό λοιπόν ζητούμε τόσο από εσάς κ. Υπουργέ όσο και από τους αξιότιμους κ. Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από την αρχή της σχολικής χρονιάς να μην γίνονται διακρίσεις μεταξύ εμβολιασμένων εκπαιδευτικών και μη εμβολιασμένων, όπως επίσης και μεταξύ των μαθητών, πολλοί γονείς των οποίων αντιδρούν στον υποχρεωτικό εμβολιασμό τόσο των ιδίων των παιδιών όσο και των γονέων τους. 
Στην ΘΆΣΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟ Γυμνάσιο ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ κ. ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ ζήτησε από τους γονείς που θα έρχονται στο σχολείο να καταθέτουν για να εγγράψουν τα παιδιά τους Πιστοποιητικό Εμβολιασμού. (οράτε σχετικό Νο 2). Η Ενέργεια αυτή είναι παράνομη και καταχρηστική. Δια της παρούσης σας ενημερώνουμε προκειμένου όπως άμεσα προβείτε στις νόμιμες ενέργειες. Αλήθεια έχει νόμιμη άδεια αυτός ο Διευθυντής να συλλέγει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένων των οικογενειών των μαθητών; 
Επίσης προς την κ. Υπουργό και τους αξιότιμους κ. Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Ενοτήτων Καβάλας και Ξάνθης δηλώνουμε ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί πέρα από τις ευχές για μία καλή και δημιουργική σχολική χρονιά ότι:
Α. δεν θα ανεχθούμε καμία δυσμενή διάκριση, άνιση μεταχείριση, ή σχολικό εκφοβισμό σε βάρος συναδέλφου που δεν επιθυμεί να εμβολιαστεί. Σε περίπτωση που πέσει στην αντίληψή μας τέτοια ενέργεια τότε όλοι μας θα προβούμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειές για να υπερασπιστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα που δυστυχώς παραβιάζονται στην πατρίδα μας από αυτούς που υποτίθεται πως τα προστατεύουν. 
Β. δεν θα ανεχθούμε επίσης και καμία ακρότητα σε βάρος των μαθητών και των οικογενειών τους, καθώς πολλοί γονείς αντιδρούν στον υποχρεωτικό εμβολιασμό τόσο των παιδιών τους όσο και των ιδίων τους. 
Γ. απαιτούμε να εφαρμόσετε το πολύ πρόσφατο 2361/21 (σε αρμό με το μεταγενέστερο 2383/21) ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης που υπερψηφίστηκε από το σύνολο των συμμετεχόντων Ελλήνων Βουλευτών και το οποίο στο σημείο 7.3.1 προβλέπει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλει να "Διασφαλίζει ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πιέζεται πολιτικά, κοινωνικά ή με άλλο τρόπο να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί." ενώ στο σημείο 7.3.2: "Διασφαλίζει ότι κανείς δεν υφίσταται διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία ή επειδή δεν θέλει να εμβολιαστεί."
Δ. θεωρούμε απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο αυτό που συμβαίνει με τους εργαζόμενους στον Χώρο της Υγείας στους οποίους τέθηκε παράνομα και καταχρηστικά από την Κυβέρνηση σας το δίλημμα ή δίδεις το μπράτσο για να σου βάλουμε ένα εμβόλιο που δεν έχει ακόμη επίσημη άδεια, δεν αναλαμβάνουν η Ελληνική Κυβέρνηση, οι φαρμακοβιομηχανίες και Επιτροπή των Λοιμοξιωλόγων την αστική αποζημίωση από τις παρενέργειες των εμβολίων ή σε οδηγούμε σε οικονομικό θάνατο θέτοντας τον εργαζόμενο σε αναστολή εργασίας. Αυτό συνιστά προσβολή του δημοκρατικού πολιτεύματος και κάθε έννοια νομιμότητας 
Ε. Αν τελικά δεν μπορείτε όλοι (κ. Υπουργέ και κ. Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας και Ξάνθης) να συνυπάρξετε με ανεμβολίαστους συμπολίτες, λόγω του φόβου σας, Σας καλούμε να παραιτηθείτε διότι φοβισμένοι άνθρωποι σε καίριες θέσεις στον χώρο της Εκπαίδευσης, μόνο ΚΑΚΟ μπορεί να κάνουν στην Εκπαίδευση και στους μαθητές και τις οικογένειές τους Ο χώρος της εκπαίδευσης έχει ανάγκη από σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου είτε αυτός είναι μαθητής είτε εκπαιδευτικός 
ΣΤ. δεν πρόκειται να ανεχθούμε λογικές ακρότητας όπως του Δημάρχου Καβάλας κ. Θεόδωρου Μουριάδη, ο οποίος ανακοίνωσε ότι δεν θα εισέρχονται στο Δημαρχείο μη εμβολιασμένοι πολίτες, διχάζοντας τους πολίτες της Καβάλα σπέρνοντας τον φόβο. Θέλουμε ένα Ανοικτό Σχολείο και όχι σχολείο μόνο εμβολιασμένων εκπαιδευτικών. 
 Ζ. σύμφωνα με το άρθρο 18 παρ. 8 του Ν. 3850 / 2010 στον ιδιωτικό τομέα: “ Ο ιατρός εργασίας στο πλαίσιο των υποχρεώσεων του και των υποχρεώσεων του εργοδότη, σύμφωνα με τις κείμενες ειδικές διατάξεις, εφόσον η επιχείρηση δεν διαθέτει την κατάλληλη υποδομή, έχει υποχρέωση να παραπέμπει τους εργαζομένους για συγκεκριμένες συμπληρωματικές Ιατρικές εξετάσεις. Οι εξετάσεις αυτές διενεργούνται σε ΕΞ.Υ.Π.Π., ή σε κατάλληλες υπηρεσίες του ιδιωτικού τομέα ή σε προσδιοριζόμενες από τους Υπουργούς Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης αρμόδιες μονάδες των ασφαλιστικών οργανισμών ή του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.). Στη συνέχεια ο ιατρός εργασίας λαμβάνει γνώση και αξιολογεί τα αποτελέσματα των παραπάνω εξετάσεων. Οι δαπάνες που προκύπτουν από την εφαρμογή της παραγράφου αυτής βαρύνουν τον εργοδότη.” 
 Εφόσον στον ιδιωτικό τομέα οι επιπλέον ιατρικές εξετάσεις του εργοδότη βαρύνουν τον εργοδότη, για λόγους ισότητας στον δημόσιο τομέα οι διαγνωστικοί έλεγχοι θα πρέπει να καλύπτονται οικονομικά αποκλειστικά από την Ελληνική Κυβέρνηση και τον ΕΦΚΑ. 
Η. δεν συναινούμε στον Υποχρεωτικό Εμβολιασμό των παιδιών, διότι τα πειραματικά εμβόλια σύμφωνα με τον κ. Α. Ζέρβα υπεύθυνο των εμβολιαστικών προγραμμάτων πολλών ελληνικών κυβερνήσεων ο οποίος δήλωσε: «Δεν θα εμβολίαζα ένα παιδί με ένα μη ασφαλές και μη αποτελεσματικό εμβόλιο»
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΞΩΔΙΚΟΥ 
Ακολουθούν οι υπογραφές


Με τη ρητή επιφύλαξη και παντός άλλου νομίμου δικαιώματός μας αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νομίμως την παρούσα προς αυτόν στον οποίο απευθύνεται, προς γνώση και για τα νόμιμα αποτελέσματα, αντιγράφων αυτήν στην έκθεση επιδόσεως, 
ΚΑΒΑΛΑ 3-9- 2021
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος 
Θεοφάνης Τσίμας 
Λεωνάτου 8 Καβάλα 
Τηλ. 2510—831618, 6945- 880572 
Email    : [email protected] 


Image

ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΝΟΜΟΣ (INTRASOFT INTERNATIONAL)

Ν 3850/2010: Κώδικας νόμων για την ΥΓΕΙΑ και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ (515184)


 
 Αρθρο 18
 Επίβλεψη της
 υγείας των εργαζομένων

 1. Ο ιατρός εργασίας προβαίνει σε ιατρικό έλεγχο των εργαζομένων σχετικό με τη θέση εργασίας τους, μετά την πρόσληψη τους ή την αλλαγή θέσης εργασίας, καθώς και σε περιοδικό ιατρικό έλεγχο κατά την κρίση του επιθεωρητή εργασίας ύστερα από αίτημα της Ε.Υ.Α.Ε., όταν τούτο δεν ορίζεται από το νόμο. Μεριμνά για τη διενέργεια ιατρικών εξετάσεων και μετρήσεων παραγόντων του εργασιακού περιβάλλοντος σε εφαρμογή των διατάξεων που ισχύουν κάθε φορά. Εκτιμά την καταλληλότητα των εργαζομένων για τη συγκεκριμένη εργασία, αξιολογεί και καταχωρεί τα αποτελέσματα των εξετάσεων, εκδίδει βεβαίωση των παραπάνω εκτιμήσεων και την κοινοποιεί στον εργοδότη. Το περιεχόμενο της βεβαίωσης πρέπει να εξασφαλίζει το ιατρικό απόρρητο υπέρ του εργαζομένου και μπορεί να ελεγχθεί από τους υγειονομικούς επιθεωρητές του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, για την κατοχύρωση του εργαζομένου και του εργοδότη.

«2. Ο ιατρός εργασίας επιβλέπει την εφαρμογή των μέτρων προστασίας της υγείας των εργαζομένων και πρόληψης των ατυχημάτων. Για τον σκοπό αυτόν:

 α) επιθεωρεί τακτικά τις θέσεις εργασίας και αναφέρει οποιαδήποτε παράλειψη, προτείνει μέτρα αντιμετώπισης των παραλείψεων και επιβλέπει την εφαρμογή τους,

 β) επεξηγεί την αναγκαιότητα της σωστής χρήσης των ατομικών μέτρων προστασίας,

 γ) ερευνά τις αιτίες των ασθενειών που οφείλονται στην εργασία, αναλύει και αξιολογεί τα αποτελέσματα των ερευνών και προτείνει μέτρα για την πρόληψη των ασθενειών αυτών,

 δ) επιβλέπει τη συμμόρφωση των εργαζομένων στους κανόνες υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, ενημερώνει τους εργαζομένους για τους κινδύνους που προέρχονται από την εργασία τους, καθώς και για τους τρόπους πρόληψής τους, μεταξύ των οποίων τους κινδύνους της βίας και παρενόχλησης, συμπεριλαμβανομένης της σεξουαλικής παρενόχλησης,

 ε) παρέχει επείγουσα θεραπεία, ιδίως σε περίπτωση ατυχήματος, περιστατικού βίας ή αιφνίδιας νόσου και εκτελεί προγράμματα εμβολιασμού των εργαζομένων με εντολή της αρμόδιας υπηρεσίας δημόσιας υγείας της περιφέρειας, όπου εδρεύει η επιχείρηση.»

*** Οι περ. δ` και ε` τροποποιήθηκαν και η παρ.2 διαμορφώθηκε ως άνω
 με το άρθρο 8 παρ.2 Ν.4808/2021, ΦΕΚ Α 101/19.6.2021.

 3. Ο ιατρός εργασίας έχει υποχρέωση να τηρεί το ιατρικό και επιχειρησιακό απόρρητο.

 4. Ο ιατρός εργασίας αναγγέλλει μέσω της επιχείρησης στην Επιθεώρηση Εργασίας ασθένειες των εργαζομένων που οφείλονται στην εργασία.

 5. Ο ιατρός εργασίας πρέπει να ενημερώνεται από τον εργοδότη και τους εργαζομένους για οποιοδήποτε παράγοντα στο χώρο εργασίας που έχει επίπτωση στην υγεία.

 6. Η Επίβλεψη της υγείας των εργαζομένων στον τόπο εργασίας δεν μπορεί να συνεπάγεται οικονομική επιβάρυνση γι` αυτούς και πρέπει να γίνεται κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας τους.

 7. Η παράγραφος 4 του άρθρου 15 έχει εφαρμογή και για τον ιατρό εργασίας.

 8. Ο ιατρός εργασίας στο πλαίσιο των υποχρεώσεων του και των υποχρεώσεων του εργοδότη, σύμφωνα με τις κείμενες ειδικές διατάξεις, εφόσον η επιχείρηση δεν διαθέτει την κατάλληλη υποδομή, έχει υποχρέωση να παραπέμπει τους εργαζομένους για συγκεκριμένες συμπληρωματικές Ιατρικές εξετάσεις. Οι εξετάσεις αυτές διενεργούνται σε ΕΞ.Υ.Π.Π., ή σε κατάλληλες υπηρεσίες του ιδιωτικού τομέα ή σε προσδιοριζόμενες από τους Υπουργούς Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης αρμόδιες μονάδες των ασφαλιστικών οργανισμών ή του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.). Στη συνέχεια ο ιατρός εργασίας λαμβάνει γνώση και αξιολογεί τα αποτελέσματα των παραπάνω εξετάσεων. Οι δαπάνες που προκύπτουν από την εφαρμογή της παραγράφου αυτής βαρύνουν τον εργοδότη.

 9. Για κάθε εργαζόμενο ο ιατρός εργασίας της επιχείρησης τηρεί σχετικό ιατρικό φάκελο. Επιπλέον καθιερώνεται και περιλαμβάνεται στον ιατρικό φάκελο, ατομικό βιβλιάριο επαγγελματικού κινδύνου, όπου αναγράφονται τα αποτελέσματα των ιατρικών και εργαστηριακών εξετάσεων, κάθε φορά που εργαζόμενος υποβάλλεται σε αντίστοιχες εξετάσεις. Δικαιούνται να λαμβάνουν γνώση του φακέλου και του ατομικού βιβλιαρίου του εργαζομένου οι υγειονομικοί επιθεωρητές της αρμόδιας Επιθεώρησης Εργασίας και οι ιατροί του ασφαλιστικού οργανισμού, στον οποίο ανήκει ο εργαζόμενος, καθώς και ο ίδιος ο εργαζόμενος.

 Σε κάθε περίπτωση παύσης της σχέσης εργασίας, το βιβλιάριο παραδίδεται στον εργαζόμενο που αφορά.

 10. Απαγορεύεται η αναγραφή και επεξεργασία στο ατομικό βιβλιάριο επαγγελματικού κινδύνου του εργαζομένου, στοιχείων ή δεδομένων άλλων πέραν των αποτελεσμάτων των ιατρικών και εργαστηριακών εξετάσεων στις οποίες αυτός υποβάλλεται κάθε φορά, σύμφωνα με τη διάταξη της παραγράφου 9. Επιπλέον ιατρικά δεδομένα επιτρέπεται να συλλέγουν, με επιμέλεια του ίδιου του εργαζομένου προκειμένου να αποτελέσουν Αντικείμενο επεξεργασίας, μόνο εφόσον αυτό είναι απολύτως απαραίτητο: α) για την αξιολόγηση της καταλληλότητας του για μια συγκεκριμένη θέση ή εργασία, β) για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων του εργοδότη για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων και γ) για τη θεμελίωση δικαιωμάτων του εργαζομένου και αντίστοιχη απόδοση κοινωνικών παροχών.

 11. Όσοι αναγράφουν ή συλλέγουν ή επεξεργάζονται στοιχεία ή δεδομένα κατά παράβαση της παραγράφου 10 τιμωρούνται με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις που προβλέπονται στις διατάξεις των άρθρων 21 και 22 του ν. 2472/1997 "Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα" (ΦΕΚ 50/Α`) αντίστοιχα. Σε περίπτωση πρόκλησης περιουσιακής ή ηθικής βλάβης εφαρμόζεται το άρθρο 23 του ν. 2472/1997.

 12. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη του Σ.Υ.Α.Ε. και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ρυθμίζονται τα ειδικότερα θέματα που αφορούν την τήρηση και το περιεχόμενο του ατομικού βιβλιαρίου επαγγελματικού κινδύνου, τη συλλογή και επεξεργασία επιπλέον δεδομένων με τη συγκατάθεση και επιμέλεια του εργαζομένου, την επιβολή των κυρώσεων της παραγράφου 11 και κάθε άλλη λεπτομέρεια αναγκαία για την εφαρμογή του άρθρου αυτού.

*** ΠΡΟΣΟΧΗ: ΒΛ. ΚΑΙ ν.3996/2011,ΦΕΚ Α 170/5.8.2011, με το άρθρο 24
 παρ.9 του οποίου ορίζεται ότι:".... οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, όπως του ν. 3850/2010, περί επιβολής κυρώσεων από τους Επιθεωρητές Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι εκδόσεως των υπουργικών αποφάσεων που ρυθμίζουν κατά τρόπο διάφορο την κατηγοριοποίηση, τη διαδικασία, τα κριτήρια και το ύψος των επιβαλλόμενων προστίμων σύμφωνα με το παρόν άρθρο. Μετά την έκδοση των υπουργικών αποφάσεων του παρόντος άρθρου καταργείται κάθε αντίθετη διάταξη που ρυθμίζει κατά τρόπο διαφορετικό την κατηγοριοποίηση των προστίμων, τα κριτήρια, το ύψος και τη διαδικασία επιβολής αυτών".


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα