kerameos
POOL | INTIME
«Η πολιτική της κυρίας Κεραμέως έχει ξεκάθαρα αρνητικό πρόσημο στην ελληνική Κοινωνία και τούτο γίνεται εμφανές από την τελευταία δημοσκόπηση» - Γράφει ο Βασίλειος Δ. Παπαχρήστου

«Και στο κατατεθέν νομοσχέδιο δεν έχουν αποτυπωθεί όλες οι λεπτομέρειες. Σαφώς και δε χρειάζεται να τις γνωρίζουμε! Θα εξειδικεύονται με υπουργικές αποφάσεις! Αυτό ονομάζεται προγραμματισμός για την κυρία Κεραμέως!».

Νοέμβριος 2016 - 8 Ιουλίου 2019: τομεάρχης παιδείας της Νέας Δημοκρατίας η κυρία Ν. Κεραμέως.

9 Ιουλίου 2019 – 9 Ιουλίου 2021: υπουργός παιδείας η κυρία Ν. Κεραμέως.

Σύνολο συστηματικής ενασχόλησης, σχεδόν κατά αποκλειστικότητα, της κυρίας Κεραμέως με τα της Ελληνικής Εκπαίδευσης μέχρι σήμερα τέσσερα έτη και οκτώ μήνες.

Τόσο χρονικό διάστημα απαιτήθηκε, για να παρουσιάσει στην εκπαιδευτική πολιτική και στην ελληνική κοινότητα το περίφημο νομοσχέδιο περί της επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.

Η πολιτική της κυρίας Κεραμέως έχει ξεκάθαρα αρνητικό πρόσημο στην ελληνική Κοινωνία και τούτο γίνεται εμφανές από την τελευταία δημοσκόπηση. Έχει χαθεί ολοσχερώς από την πρώτη δεκάδα των υπουργών!

Η πολιτική της κυρίας Κεραμέως έχει όμως ξεκάθαρα αρνητικό πρόσημο κυρίως στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Αρχικά υπέστη μία αντικειμενικά σκληρότατη ήττα με την αποχή των εκπαιδευτικών -σε ποσοστό 95%!- από την εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια. Και αυτή η αποχή χαρακτηρίστηκε από την ίδια ως επιτυχία και επαίρετο ότι σαφώς έχουν εκλεγεί αιρετοί στα υπηρεσιακά συμβούλια!

Άρα ό,τι λέει η κυρία Κεραμέως περί των εκλογών είναι σωστά για τους ασχέτους περί της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Οι εκπαιδευτικοί όμως δεν είναι αφελείς! Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που έβγαλαν ασπροπρόσωπη την πολιτική ηγεσία και την κυβέρνηση σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση που βιώσαμε επί ενάμισι έτος, χωρίς καμία απολύτως υλικοτεχνική και παιδαγωγική βοήθεια και στήριξη.

Στη συνέχεια αντικειμενικά υπέστη συντριβή στη διαδικασία για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, μολονότι απείλησε τους διευθυντές σχολικών μονάδων σε τηλεδιάσκεψη που είχε μαζί τους την 22α Φεβρουαρίου 2021. Για το λόγο αυτό δεν προχώρησε στο να την ολοκληρώσει στις σχολικές μονάδες που δέχθηκαν να την πράξουν. Πόσες άραγε ήταν αυτές σε όλη την Ελληνική Επικράτεια; Ελάχιστες. Διότι αν ήταν πολλές, θα το διαφήμιζε πανηγυρικά και θα υλοποιούσε την αξιολόγηση!

Κυρία Κεραμέως, θα σας αναπτύξω τον παρακάτω συλλογισμό. Κάντε τον κόπο να τον διαβάσετε και σίγουρα θα ωφεληθείτε:

Ας κάνουμε μία υπόθεση εργασίας.

Η πολιτική παράταξη στην οποία βρίσκεστε είναι αξιωματική αντιπολίτευση. Και η κυβέρνηση προκηρύσσει εθνικές εκλογές. Όμως η αντιπολίτευση σύσσωμη δίνει «γραμμή» στο εκλογικό σώμα να απέχει από την εκλογική διαδικασία. Και πράγματι απέχει από τη ψηφοφορία το 95% του εκλογικού σώματος. Παρόλα αυτά η κυβέρνηση με τις ψήφους του 5% του εκλογικού σώματος αποφασίζει να συγκροτήσει κυβέρνηση. Πώς θα το χαρακτηρίζατε αυτό, κυρία Κεραμέως;

Αυτό πράξατε με τις εκλογές των αιρετών. Και αφού με σύνεση και υπευθυνότητα παραιτήθηκαν οι αιρετοί, τι ακριβώς σκαρφιστήκατε; Με νόμο αντικαταστήσατε τους αιρετούς με δοτούς! Προσπαθείτε με κάθε τρόπο να χαρακτηρίζεστε ως νικήτρια, με γνώμονα το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν»!

Ως καταξιωμένη νομικός, κυρία Κεραμέως, θα έπρεπε να γνωρίζετε τη νομοθεσία συγκρότησης των υπηρεσιακών συμβουλίων.

Καυχάστε και καγχάζετε ότι τελικά υπερίσχυσε και επικράτησε η βούλησή σας. Τη συντριβή σας τη βαπτίσατε νίκη! Σας ενημερώνω ότι όντως συγκροτήσατε υπηρεσιακά συμβούλια, ΟΜΩΣ η φιλοσοφία συγκρότησης των υπηρεσιακών συμβουλίων, όπως αυτή ορίζεται από το Π.Δ. 1/2003, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που εσείς δημιουργήσατε ως υπηρεσιακό συμβούλιο. Καταργήσατε την ύπαρξη των αιρετών. Μα τα υπηρεσιακά συμβούλια βασίζονται στην ύπαρξη των αιρετών!

Και αφού θεωρείτε εαυτόν ως νικήτρια, ως η απολύτως ελέγχουσα τα της εκπαίδευσης, ανακοινώνετε το νομοσχέδιο. Και για να δώσετε μάλιστα αίγλη, λάμψη και διαφήμιση, το παρουσιάζετε παρουσία του πρωθυπουργού και ενημερώνετε και την πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Και κατατίθεται το νομοσχέδιο , όταν έχουν ήδη κλείσει τα σχολεία! Τυχαία;

Και το κατατεθέν κείμενο στη βουλή περιέχει στοιχεία επί τα χείρω από εκείνο της δημόσιας διαβούλευσης!

Προφανέστατα τα δύο γεγονότα τυχαία δεν είναι!

Και στο κατατεθέν νομοσχέδιο δεν έχουν αποτυπωθεί όλες οι λεπτομέρειες. Σαφώς και δε χρειάζεται να τις γνωρίζουμε! Θα εξειδικεύονται με υπουργικές αποφάσεις! Αυτό ονομάζεται προγραμματισμός για την κυρία Κεραμέως!

Θέλησε η υπουργός με έμφαση να επισημάνει και να τονίσει τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στην ελληνική κοινωνία πως Ο,ΤΙ και να λέτε ΕΓΩ θα σας αναγκάσω να κάνετε αυτό που ΕΓΩ θέλω.

Ειλικρινά τι φοβάται η περισπούδαστος και γνώστρια της εκπαιδευτικής διαδικασίας κυρία Κεραμέως και δεν κατέθεσε το νομοσχέδιο προ του κλεισίματος των σχολικών μονάδων; Ενώ την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την νομοθέτησε και θέλησε να την ολοκληρώσει, ενώ οι σχολικές μονάδες ήταν σε λειτουργία;;;

Γνωρίζουμε ότι η κυρία Κεραμέως απαξιώνει να συνομιλήσει με τους εκπαιδευτικούς. Παρόλα αυτά σας προκαλώ και σας προσκαλώ, κυρία Κεραμέως, να συνομιλήσετε μαζί μου. Τι έχετε άραγε να ζημιωθείτε; Τίποτε απολύτως. Εφόσον κατέχετε την αλήθεια και έχετε αδιάσειστα επιχειρήματα, μπορείτε να αποδομήσετε οποιονδήποτε αντίλογο και να είστε η θριαμβεύτρια σε μία τέτοια επικοινωνία.

Μπορείτε; Θέλετε;

Δυστυχώς, η επιχειρηματολογία σας είναι εντελώς ανίσχυρη, μηδαμινή.

Ο συνάδελφός σας υπουργός κύριος Χατζηδάκης δήλωσε ευθαρσώς ότι δεν μπορούν οι συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων του σε διάφορα γραφεία να είναι απάνθρωπες, δηλαδή σε αυτές τις κλιματολογικές συνθήκες να εργάζονται δίχως κλιματισμό.

Πότε ακούστηκε κάτι τέτοιο από την κυρία Κεραμέως; Πότε μίλησε για τις άθλιες συνθήκες εργασίας στα βαθμολογικά κέντρα; Πότε μίλησε για τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης των εκπαιδευτικών στο –ανύπαρκτο πολλές φορές- γραφείο τους; Πότε παραδέχθηκε ότι έπρεπε να παραχωρήσει το Ελληνικό Δημόσιο στους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα να αγοράσουν ή να τους χορηγήσει την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή για τα εξ αποστάσεως μαθήματα;

Η απάντηση είναι ΠΟΤΕ. Βλέπει τους εκπαιδευτικούς απέναντί της. Αδίκως. Δεν ακούει, δε θέλει να συνεργαστεί. Και για το λόγο αυτό υποχρεώνει την υλοποίηση της αξιολόγησης με απειλές και όχι με πειθώ.

* Αιρετός επί σειρά ετών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα