Γιατί τέτοια απαξίωση και αδικία στους καθηγητές Φυσικής Αγωγής;
Alexandros Michailidis / SOOC
Κείμενο διαμαρτυρίας που υπογράφουν καθηγητές Φυσικής Αγωγής ΠΕ11

Με κείμενο τους  οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής τονίζουν την αδιαφορία και την απαξίωση από τo Υπουργείo για τους αναπληρωτές και τη δημόσια εκπαίδευση.

Όπως αναφέρουν στο κείμενο διαμαρτυρίας «τα σχολεία υποφέρουν με χιλιάδες κενά, γεγονός που φαίνεται από τις προσλήψεις  αναπληρωτών που φτάνουν τις 50 χιλιάδες και την ίδια ώρα υπάρχουν 8000 συνταξιοδοτήσεις μόνο φέτος, ανακοινώνονται μόνο 11.700 διορισμοί».

Αναφορικά με τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία έγινε η κατανομή των διορισμών, τονίζουν πως «προφανώς χρησιμοποιήθηκε ο πίνακας των οργανικών κενών. Εννοείται ότι αυτός ο πίνακας προέρχεται από τις ιδρυμένες οργανικές θέσεις που δεν έχουν επικαιροποιηθεί εδώ και δεκαετίες, με αποτέλεσμα ολόκληροι κλάδοι και χιλιάδες οργανικές θέσεις άλλων κλάδων να μην είναι καν καταγεγραμμένες, όχι να συσταθούν κιόλας».

Αναλυτικά το κείμενο διαμαρτυρίας:

Η αδιαφορία και απαξίωση από τo Υπουργείo για τους αναπληρωτές και τη δημόσια εκπαίδευση είναι φανερή από τα τελευταία χρόνια αδιοριστίας. Όμως γιατί απαξιώνουν και αδικούν τόσο πολύ τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, πρέπει να το εξηγήσουν δημόσια.

Πως αλλιώς να ερμηνεύσουμε άλλωστε τον αριθμό των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στην κατανομή των διορισμών που ανακοίνωσαν;

Την ώρα που τα σχολεία υποφέρουν με χιλιάδες κενά, γεγονός που φαίνεται από τις προσλήψεις  αναπληρωτών που φτάνουν τις 50 χιλιάδες και την ίδια ώρα υπάρχουν 8000 συνταξιοδοτήσεις μόνο φέτος, ανακοινώνονται μόνο 11.700 διορισμοί. Φαίνεται, πως τόσο χρόνια δεν έχει γίνει το αυτονόητο, να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων και να μονιμοποιηθούν όλοι οι αναπληρωτές που στηρίζουν σε κάθε γωνιά και ραχούλα της χώρας τη δημόσια εκπαίδευση.

Αλλά ακόμα και η επιλογή για τους 11.700 γιατί δεν γίνεται με αντικειμενικά ενιαία κριτήρια και ισότιμη αντιμετώπιση όλων των ειδικοτήτων και κλάδων; 
Αλήθεια με ποια κριτήρια έγινε η κατανομή των διορισμών;

Είναι προφανές ότι χρησιμοποιήθηκε ο πίνακας των οργανικών κενών. Εννοείται ότι αυτός ο πίνακας προέρχεται από τις ιδρυμένες οργανικές θέσεις που δεν έχουν επικαιροποιηθεί εδώ και δεκαετίες, με αποτέλεσμα ολόκληροι κλάδοι και χιλιάδες οργανικές θέσεις άλλων κλάδων να μην είναι καν καταγεγραμμένες, όχι να συσταθούν κιόλας. Ακόμα κι αυτούς τους πλασματικούς πίνακες όμως, το υπουργείο δεν τους σέβεται!  Αυτό προκύπτει από την διαφορετική κατανομή στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια. Ας σημειώσουμε εδώ, ότι μόλις δύο μήνες πριν προχώρησε εσπευσμένα σε ίδρυση 721 οργανικών θέσεων ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια που πριν, δεν είχαν ούτε μία. Απεναντίας στον κλάδο της Φυσικής Αγωγής δεν έγινε επικαιροποίηση των οργανικών κενών σύμφωνα με τα ωρολόγια προγράμματα και το σχολείο του σήμερα. Πρόκειται λοιπόν για πίνακες που δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση με την σημερινή πραγματικότητα των σχολείων μας.

Ενώ λοιπόν σχεδόν σε όλους τους κλάδους της εκπαίδευσης έγινε πλήρωση  από 80% έως και 103% των οργανικών κενών , στον κλάδο των ΠΕ 11 έγινε πλήρωση του 37% (102 προσλήψεις σε 276 οργανικά κενά). Ακόμη πιο τραγική φαίνεται να είναι η κατάσταση στην Πρωτοβάθμια όπου έχουμε κάλυψη της τάξεως του 27% (76 προσλήψεις σε 250 οργανικά κενά)!

Γιατί αυτή η αδικία λοιπόν στον κλάδο μας; Γιατί αυτή η ειδική μεταχείριση;
Ξέρουν πολύ καλά ότι 
οι πρώτοι 500 καθηγητές Φυσικής Αγωγής του πίνακα είμαστε σχεδόν όλοι πάνω από 50 χρονών, με 15–20 χρόνια αναπληρωτές. Όλα αυτά τα χρόνια με κόστος προσωπικό και οικογενειακό τρέχαμε σε όλη τη χώρα για να λειτουργήσουν τα σχολεία.

οι παλιότεροι από μας προερχόμαστε από τις λίστες των αναπληρωτών του 24μηνου και του 30μηνου και όπως σε κάθε άλλη ειδικότητα και κλάδο έπρεπε όπως ορίζουν και οι νόμοι του ελληνικού κράτους, να έχουμε διοριστεί από το 2008. Με τον ίδιο νόμο μονιμοποιήθηκαν τότε όλες οι υπόλοιπες ειδικότητες και κλάδοι (δάσκαλοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, κλπ), εκτός από τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής. Πολλοί από μας είδαμε τα ονόματά μας σε ΦΕΚ διορισμού το 2008 και ο διορισμός μας ποτέ δεν έγινε.

Με 1400 προσλήψεις αναπληρωτών την φετινή χρονιά και τις 340 συνταξιοδοτήσεις που θα φανούν τα κενά τους από τον Σεπτέμβριο πως γίνεται οι ανάγκες μονιμοποίησης να είναι μόνο 102!

Είμαστε ένας κλάδος με πάρα πολλές συνταξιοδοτήσεις (340) την φετινή χρονιά, όπως και όλα τα προηγούμενα χρόνια αδιοριστίας γεγονός που θα εκτοξεύσει τα κενά στην Φυσική Αγωγή.

Είμαστε ένας κλάδος που έχουμε πολλές χιλιάδες αιτήσεις κάθε χρόνο (8778!) για μια θέση εργασίας, από τους πιο πολυπληθείς (η πέμπτη στη σειρά εκπαιδευτικών).
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε φτάσει το μέγιστο (120 μήνες),  στην προϋπηρεσία  (που δείχνει πόσα χρόνια έχουμε στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση σαν αναπληρωτές γυρνώντας όλες τις γωνιές της Ελλάδας) και οι περισσότεροι, με τους λίγους αυτούς διορισμούς θα παραμείνουμε για πάντα αναπληρωτές.
Είμαστε ένας κλάδος που δεν μπορεί να καλυφθεί από άλλους εκπαιδευτικούς και η έλλειψή μας από τα σχολεία θα φανεί, γεγονός που θα αποδειχθεί από τις πολλές εκατοντάδες προσλήψεις αναπληρωτών που θα γίνουν ξανά φέτος τον Σεπτέμβρη όπως κάθε χρόνο.

Αυτή είναι η πρόοδος που μας τάζουν, να δουλεύουμε ως αναπληρωτές μέχρι τη συνταξιοδότηση; Τα κενά στους καθηγητές Φυσικής Αγωγής σημαίνει ότι και τα σχολεία θα  μείνουν χωρίς φυσική αγωγή; Με ποιο κριτήριο τελικά συμπεριφέρονται κατ’ αυτόν τον τρόπο,  μόνο για τον κλάδο μας;

Αντί να αποκαταστήσουν την αδικία όλων των προηγούμενων χρόνων, αντί να δείξουν στοιχειωδώς ενιαία αντιμετώπιση στους κλάδους, μας καταδικάζουν στην αβεβαιότητα και στην αναπλήρωση για όλη μας τη ζωή!

ΕΜΕΙΣ ακόμα και τώρα και την τελευταία στιγμή, απαιτούμε να μετριάσουν την αδικία σε βάρος μας. Δε στρεφόμαστε απέναντι στους άλλους κλάδους. Ξέρουμε ότι η λύση είναι η μονιμοποίηση όλων όσων όλα αυτά τα χρόνια στήριξαν το δημόσιο σχολείο. Ωστόσο το ελάχιστο που μπορεί ακόμα και τώρα να γίνει, είναι να  αυξήσει τους διορισμούς που ανακοίνωσε και να καλύψει και το αντίστοιχο κομμάτι καθηγητών Φυσικής Αγωγής με τους επικείμενους μόνιμους διορισμούς. Δηλαδή γιατί δεν μπορούν οι διορισμοί να γίνουν τελικά 12.000+ ή τουλάχιστον όσα είναι τα οργανικά κενά ή ακόμα πιο σωστά με τα επικαιροποιημένα οργανικά κενά της Φυσικής Αγωγής ;
Τέλος, ζητάμε να φτάσει ο τελικός αριθμός των διορισμών σε τέτοιο σημείο ώστε να διοριστούν όλοι οι παλιότεροι εκπαιδευτικοί και να μην πεταχτούν «σαν στημένες λεμονόκουπες» !

Καθηγητές και καθηγήτριες Φυσικής Αγωγής που τόσα χρόνια στηρίζουμε τα δημόσια σχολεία σε κάθε άκρη της Ελλάδας!
Η συλλογή των υπογραφών θα συνεχιστεί και θα γίνεται ανακοινοποίηση
.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

synedriasi
ΚΥΣΕΕΠ: Συνεδρίαση την Τρίτη (02/04) για επικύρωση κενών και Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024
Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης του Συμβουλίου από τους Αιρετούς ΚΥΣΕΕΠ Γεωργία Μπουλμέτη και Βασίλη Βούγια
ΚΥΣΕΕΠ: Συνεδρίαση την Τρίτη (02/04) για επικύρωση κενών και Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024
ΕΜΠ
Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο κορυφαίο Δημόσιο Πανεπιστήμιο στην παραγωγή νέας επιχειρηματικότητας
Ο Πρύτανης του ΕΜΠ κ. Ιωάννης Χατζηγεωργίου, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πρωτιά του Ιδρύματος στη σχετική μελέτη, δήλωσε ότι η συμβολή...
Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο κορυφαίο Δημόσιο Πανεπιστήμιο στην παραγωγή νέας επιχειρηματικότητας