Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: Απαξίωση και αδικία στους διορισμούς
«Το ελάχιστο που μπορεί ακόμα και τώρα να γίνει είναι το υπουργείο να αυξήσει έστω και λίγο τους διορισμούς που ανακοίνωσε και να καλύψει και το αντίστοιχο κομμάτι καθηγητών Φυσικής Αγωγής με τους επικείμενους μόνιμους διορισμούς» αναφέρουν οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής

Για «απαξίωση και αδικία» κάνουν λόγο οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής που σε σχετική τους ανακοίνωση θέτουν το ζήτημα της κατανομής των 11.700 διορισμών που ανακοινώθηκε προ ημερών από το υπουργείο Παιδείας.

«Τα οργανικά κενά είναι 16.000 και η κατανομή των 11.700 καλύπτει σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες το 90% έως και 103% των οργανικών κενών τους. Μόνο στους καθηγητές Φυσικής Αγωγής όμως, ο αριθμός των διορισμών φτάνει μόλις το 37% των οργανικών τους κενών!», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής. 

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Η αδιαφορία και απαξίωση από τα Υπουργεία για τους αναπληρωτές και τη δημόσια εκπαίδευση είναι φανερά από τα τελευταία χρόνια αδιοριστίας. Όμως γιατί απαξιώνουν και αδικούν τόσο πολύ τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, πρέπει να το εξηγήσουν δημόσια.

Πως αλλιώς να ερμηνεύσουμε τον αριθμό των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στην κατανομή των διορισμών που ανακοίνωσαν;

Την ώρα που τα σχολεία υποφέρουν με χιλιάδες κενά, γεγονός που φαίνεται από τις προσλήψεις αναπληρωτών που φτάνουν τις 50 χιλιάδες και την ίδια ώρα υπάρχουν 8.000 συνταξιοδοτήσεις μόνο φέτος, ανακοινώνονται 11.700 διορισμοί. Φαίνεται, πως τόσο χρόνια δεν έχει γίνει το αυτονόητο, να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων και να μονιμοποιηθούν όλοι οι αναπληρωτές που στηρίζουν σε κάθε γωνιά και ραχούλα της χώρας τη δημόσια εκπαίδευση.

Αλλά ακόμα και η επιλογή για τους 11.700 γιατί δεν γίνεται με αντικειμενικά ενιαία κριτήρια και ισότιμη αντιμετώπιση όλων των ειδικοτήτων και κλάδων;

Τα οργανικά κενά είναι 16 χιλιάδες και η κατανομή των 11.700 καλύπτει σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες το 90% έως και 103% των οργανικών κενών τους. Μόνο στους καθηγητές Φυσικής Αγωγής όμως, ο αριθμός των διορισμών φτάνει μόλις το 37% των οργανικών τους κενών!

Γιατί αυτή η αδικία λοιπόν στον κλάδο μας; Γιατί αυτή η ειδική μεταχείριση;

Ξέρουν πολύ καλά ότι:

  • οι πρώτοι 500 καθηγητές Φυσικής Αγωγής του πίνακα είμαστε σχεδόν όλοι πάνω από 50 χρονών, με 15–20 χρόνια αναπληρωτές. Όλα αυτά τα χρόνια με κόστος προσωπικό και οικογενειακό τρέχαμε σε όλη τη χώρα για να λειτουργήσουν τα σχολεία.

  • οι παλιότεροι από μας προερχόμαστε από τις λίστες των αναπληρωτών του 24μηνου και του 30μηνου και όπως σε κάθε άλλη ειδικότητα και κλάδο έπρεπε όπως ορίζουν και οι νόμοι του ελληνικού κράτους, να έχουμε διοριστεί από το 2008. Με τον ίδιο νόμο μονιμοποιήθηκαν τότε όλες οι υπόλοιπες ειδικότητες και κλάδοι (δάσκαλοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, κλπ), εκτός από τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής. Πολλοί από μας είδαμε τα ονόματά μας σε ΦΕΚ διορισμού το 2008 και ο διορισμός μας ποτέ δεν έγινε.

  • Με 1400 προσλήψεις την φετινή χρονιά και τις 340 συνταξιοδοτήσεις που θα φανούν τα κενά τους από τον Σεπτέμβριο πως γίνεται οι ανάγκες μονιμοποίησης να είναι μόνο 102!

  • Είμαστε ένας κλάδος με πάρα πολλές συνταξιοδοτήσεις (340) την φετινή χρονιά, όπως και όλα τα προηγούμενα χρόνια αδιοριστίας γεγονός που θα εκτοξεύσει τα κενά στην φυσική αγωγή.

  • Είμαστε ένας κλάδος που έχουμε πολλές χιλιάδες αιτήσεις κάθε χρόνο (8778!) για μια θέση εργασίας, από τους πιο πολυπληθείς (η πέμπτη στη σειρά εκπαιδευτικών).

  • Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πιάσει ταβάνι στην προϋπηρεσία μας (που δείχνει πόσα χρόνια έχουμε στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση σαν αναπληρωτές γυρνώντας όλες τις γωνιές της Ελλάδας) και οι περισσότεροι, με τους λίγους αυτούς διορισμούς θα παραμείνουμε για πάντα αναπληρωτές.

  • Είμαστε ένας κλάδος που δεν μπορεί να καλυφθεί από άλλους εκπαιδευτικούς και η έλλειψή μας από τα σχολεία θα φανεί, γεγονός που θα αποδειχθεί από τις πολλές εκατοντάδες προσλήψεις αναπληρωτών που θα γίνουν ξανά φέτος τον Σεπτέμβρη όπως κάθε χρόνο.

Αυτή είναι η πρόοδος που μας τάζουν, να δουλεύουμε ως αναπληρωτές μέχρι τη συνταξιοδότηση; Τα κενά στους καθηγητές Φυσικής Αγωγής σημαίνει ότι και τα σχολεία θα μείνουν χωρίς φυσική αγωγή; Με ποιο κριτήριο τελικά συμπεριφέρονται έτσι μόνο για τον κλάδο μας;

Αντί να αποκαταστήσουν την αδικία όλων των προηγούμενων χρόνων, αντί να δείξουν στοιχειωδώς ενιαία αντιμετώπιση στους κλάδους, μας καταδικάζουν στην αβεβαιότητα και στην αναπλήρωση για όλη μας τη ζωή!

ΕΜΕΙΣ ακόμα και τώρα και την τελευταία στιγμή απαιτούμε να μετριάσουν την αδικία σε βάρος μας. Δε στρεφόμαστε απέναντι στους άλλους κλάδους. Ξέρουμε ότι η λύση είναι η μονιμοποίηση όλων όσων όλα αυτά τα χρόνια στήριξαν το δημόσιο σχολείο. Ωστόσο το ελάχιστο που μπορεί ακόμα και τώρα να γίνει είναι να αυξήσει έστω και λίγο τους διορισμούς που ανακοίνωσε και να καλύψει και το αντίστοιχο κομμάτι καθηγητών Φυσικής Αγωγής με τους επικείμενους μόνιμους διορισμούς. Δηλαδή γιατί δεν μπορούν οι διορισμοί να γίνουν τελικά 12.000+ ή τουλάχιστον όσα είναι τα οργανικά κενά (αυτά πότε προγραμματίζεται να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς;) και ακόμα περισσότεροι ώστε να καλυφθούν τώρα όλοι οι παλιότεροι και να μην πεταχτούν «σαν στημένες λεμονόκουπες».

Καθηγητές και καθηγήτριες Φυσικής Αγωγής που τόσα χρόνια στηρίζουμε τα δημόσια σχολεία σε κάθε άκρη της Ελλάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
συνελευση φοιτητεσ
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση
Ζητούν και προκήρυξη θέσεων μονίμων στελεχών στα Κέντρα Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση