Ο σύλλογος ΠΕ ο Αριστοτέλης χαιρετίζει την καθολική η συμμετοχή των σχολείων του στην απεργία-αποχή για την αξιολόγηση.
Συγκεκριμένα στον σύλλογο η απεργία-αποχή αγγίζει το 100%, οι αποφάσεις στις σχολικές μονάδες είναι σχεδόν ομόφωνες και η αξιολόγηση δεν προχωρά σε: 58 στα 58 δημοτικά σχολεία 100% , 57 στα 59 νηπιαγωγεία 97% ενώ περισσότεροι από 1.500 εκπαιδευτικοί έχουν υπογράψει τη δήλωση μέχρι στιγμής .
Αναλυτικά
«Χαιρετίζουμε την καθολική η συμμετοχή των σχολείων του Αριστοτέλη στην απεργία-αποχή!
Χαιρετίζουμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που έδωσαν την μάχη και απάντησαν αποφασιστικά, με ψηλά το κεφάλι με απεργία-αποχή σε κάθε διαδικασία αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης. Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που έδωσαν ηχηρή απάντηση στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, τον ταξικό κυνισμό, τις αντιπαιδαγωγικές μεθόδους, τον αυταρχισμό του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης. Αυτή η νίκη ανήκει σε όλες και όλους τους εκατοντάδες συναδέλφους που όρθωσαν το ανάστημά τους και υπέγραψαν τη δήλωση απεργίας-αποχής. Σε ένα κλίμα πρωτοφανούς ενότητας και αγωνιστικότητας των εργαζομένων, όλοι μαζί ενωμένοι, μπορούμε να αγωνιστούμε για ένα σχολείο που θα ικανοποιεί τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες.
Το μέλλον ανήκει στον κόσμο της εργασίας!
Στον σύλλογο μας η απεργία-αποχή αγγίζει το 100%, οι αποφάσεις στις σχολικές μονάδες είναι σχεδόν ομόφωνες και η αξιολόγηση δεν προχωρά σε:
58 στα 58 δημοτικά σχολεία 100%
57 στα 59 νηπιαγωγεία 97%
Περισσότεροι από 1.500 εκπαιδευτικοί έχουν υπογράψει τη δήλωση μέχρι στιγμής!
Συμμετοχή στην αξιολόγηση αποφάσισε το 1ο νηπιαγωγείο Νέας Φιλαδέλφειας.
Δεν έχει αποφασίσει ακόμα το 36ο νηπιαγωγείο Αθηνών.
Καλούμε να συνταχτούν και αυτοί οι συνάδελφοι με τη συλλογική απόφαση και τον αγώνα! Να δηλώσουν τις επόμενες μέρες απεργία αποχή! Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να διαλέξουν τον συλλογικό δρόμο, αυτόν που εξασφαλίζει συλλογικά τα δικαιώματα κι όχι τον ατομικό.
Στα σκοτεινά δυστοπικά σχέδια τους, απαντήσαμε με τον δυναμισμό του συλλογικού μας αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου για όλα τα παιδιά. Ένα σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει μαθητ(ρι)ες και εκπαιδευτικούς.
Δεν θα αφήσουμε να αλωθούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, δεν θα επιτρέψουμε να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία μας, να επικρατήσει ο αυταρχισμός και η πειθάρχηση. Οι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί που ζούμε και αναπνέουμε καθημερινά μέσα στα σχολεία, παλεύουμε για το καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση όλων των παιδιών.
Συνεχίζουμε την μάχη και δηλώνουμε με αποφασιστικότητα απεργία-αποχή σε όλα τα σχολεία.
Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ να πάρουν πίσω την ΥΑ για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και να ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ το επικείμενο ν/σχέδιο για την ατομική αξιολόγηση που έχει εξαγγείλει η Κεραμέως.
Εμείς που όλα αυτά τα χρόνια κρατάμε τα σχολεία όρθια, απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, τους ταξικούς φραγμούς, τις ανύπαρκτες υποδομές, τη διαρκή υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, υπερασπιζόμαστε και σήμερα, με τον αγώνα μας για να ακυρωθεί στην πράξη το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης, το καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση.
Απέναντι στην αξιολόγησή τους και σε όλη την αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική, απαντάμε ότι είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε πιο δυναμικά αυτά που χρόνια μας έχουν ''κλέψει'':
-Καθιέρωση του ενιαίου, 12χρονου, δημόσιου, και δωρεάν σχολείου, με δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή/εκπαίδευση. Δημοκρατική λειτουργία, στήριξή του με δαπάνες, δομές, κτηριακές υποδομές, εργαστήρια, περιεχόμενο, κ.ά.
-Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία που συμβάλλουν στην ολόπλευρη μόρφωση και όχι στην κατάρτηση, την πληροφορία, τις δεξιότητες
-Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση. Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης. Πρόγραμμα ίδρυσης νέων σχολικών κτηρίων με βάση τις σύγχρονες ανάγκες αποκλειστικά δημόσιων, όχι στα ΣΔΙΤ
-Μέχρι 15 μαθητές/τριες σε Νηπιαγωγείο, Α΄ και Β΄ Δημοτικού, μέχρι 20 στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄
-Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Κατάργηση του νόμου 4589/2019 που περιλαμβάνει το νέο σύστημα προσλήψεων. Όχι στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
-Δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα στην Α’ βάθμια εκπαίδευση, η οποία θα διδάσκει αποκλειστικά και μόνο το αντικείμενό της. Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών με διορισμούς
-Ένας/μία εκπαιδευτικός για κάθε Τμήμα Ένταξης και έναν/μία εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής για κάθε παιδί που χρειάζεται παράλληλη στήριξη
-Ένταξη όλων των παιδιών των προσφύγων στο πρωινό σχολείο με πρόβλεψη για τη δωρεάν μεταφορά τους στα σχολεία, ίδρυση ολιγομελών τάξεων υποδοχής και τμημάτων ένταξης παντού, πρόσθετες υποστηρικτικές δομές για τις ευπαθείς ομάδες. Κάθε παιδί που δεν γνωρίζει τη γλώσσα να υπολογίζεται ως τρία παιδιά ώστε να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών σε αυτά τα τμήματα αντίστοιχα.
-Στελέχωση των ΚΕΣΥ με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό.
-Ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, νοσηλευτές, τραπεζοκόμοι, καθαρίστριες, γραμματειακή υποστήριξη σε μόνιμη βάση σε κάθε σχολική μονάδα.
-Περιοδική επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα για κάθε εκπαιδευτικό.
Με οδηγό και αυτή τη μάχη της αξιολόγησης διεκδικούμε μόρφωση, ζωή με δικαιώματα!
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη