ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Γυμνάσια – Λύκεια: Πώς μπορεί να «μπλοκάρει» το άνοιγμα
Μόνο με σταθερή τάση στα κρούσματα κορονοϊού θα ανοίξουν Γυμνάσια και Λύκεια, σύμφωνα με τον καθηγητή Νίκο Σύψα

Μιλώντας για την κινητικότητα και τις εικόνες συνωστισμού στα μαγαζιά που θα φέρουν αύξηση των κρουσμάτων, ο καθηγητής λοιμωξιολογίας του ΕΚΠΑ Νίκος Σύψας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η κατάσταση αυτή να «μπλοκάρει» το άνοιγμα των Γυμνασίων και των Λυκείων, που έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα σχολεία θα ανοίξουν μόνο αν έχουμε σταθερή τάση στα κρούσματα κορονοϊού.

Επιπλέον, τόνισε ότι πιο λογικό είναι να ανοίξουν 1η Φεβρουαρίου και ότι είναι υψηλού κινδύνου το άνοιγμα αυτό γιατί τα παιδιά σε αυτές τις βαθμίδες συμπεριφέρονται σαν ενήλικες.

«Το άνοιγμα των σχολείων θα γίνει με την προϋπόθεση ότι η επιδημία θα μείνει σταθερή», είπε και μίλησε για άνοιγμα υψηλού κινδύνου αφού «οι μαθητές Λυκείου συμπεριφέρονται σαν ενήλικες όσον αφορά την διασπορά της νόσου».

Εικόνες συνωστιμού: «Παίζουμε με τη φωτιά»

«Παίζουμε με τη φωτιά. Δεν ξέρω αν με τις εικόνες αυτές θα μπορεί να συνεχίσει η αγορά να είναι ανοιχτή. Η επιδημία συνεχίζει ακάθεκτη», δήλωσε στο Mega ο Νίκος Σύψας και υπενθύμισε ότι τέτοιες εικόνες «είχαμε δει τα Χριστούγεννα στο Harrod’s και δείτε τώρα που είναι το Λονδίνο. Οι εικόνες της Ερμού δεν μας δείχνουν αποστάσεις αλλά συνωστισμό».

Ο Νίκος Σύψας υποστήριξε ότι «η επιτροπή πρέπει να επιληφθεί του θέματος. Δεν νομίζω ότι πρέπει να μείνει άπραγη» και πρόσθεσε ότι «θέλω να δω και την επίδραση αυτών των καταστάσεων στην επιδημία».

«Η επιδημία είναι ακόμα άσχημη, ενώ έχει έρθει και η μετάλλαξη η οποία μεταδίδεται ταχύτατα. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να παραμείνει ανοιχτή η αγορά αν συνεχιστούν αυτές οι εικόνες» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο Νίκος Σύψας, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για άμεση εισήγηση από την επιτροπή λοιμοξιολόγων για κλείσιμο της αγοράς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει αύξηση της κινητικότητας, η οποία αυτή την εβδομάδα θα είναι ακόμη μεγαλύτερη και αυτό σημαίνει πως «όλοι αυτοί οι άνθρωποι επιστρέφουν στο σπίτι τους και η διασπορά γίνεται ενδοοικογενειακά».

Με αυτά τα δεδομένα, ο Νίκος Σύψας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο «να υπάρξουν και ενδιάμεσα μέτρα. Δεν μπορεί να μείνει έτσι η κατάσταση, αν δεν κάνουμε κάτι με αυτές τις εικόνες θα έχουμε πρόβλημα».

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Έρχονται 1.163 μόνιμες προσφορές σε τρία υπουργεία

28η Οκτωβρίου: Πώς θα εορταστεί στα σχολεία - Τι ισχύει για τις μάσκες στην παρέλαση

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

άνοιγμα σχολείων 2021 κορονοιος
Κορονοϊός-Σχολεία: Τι ισχύει από σήμερα στα σχολεία και στις πάσης φύσεως εκπαιδευτικές δομές
Τα μέτρα που ισχύουν από σήμερα Δευτέρα 25 Οκτωβρίου στα σχολεία και στις πάσης φύσεως εκπαιδευτικές δομές
Κορονοϊός-Σχολεία: Τι ισχύει από σήμερα στα σχολεία και στις πάσης φύσεως εκπαιδευτικές δομές
teacher 1280
1.600 νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ζητούν μείωση του χρόνου υπηρέτησης στην οργανική θέση (Ονόματα)
Μείωση της υπηρέτησης στην οργανική θέση από δύο έτη σε ένα ζητούν 1.600 νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης - «Θα...
1.600 νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ζητούν μείωση του χρόνου υπηρέτησης στην οργανική θέση (Ονόματα)
28η Οκτωβρίου - Παγώνη: Ορθώς δεν θα γίνουν παρελάσεις σε Ημαθία και Πιερία
Υπέρ της απόφασης να μην γίνουν παρελάσεις σε Ημαθία και Πιερία για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου τάσσεται η Ματίνα Παγώνη
28η Οκτωβρίου - Παγώνη: Ορθώς δεν θα γίνουν παρελάσεις σε Ημαθία και Πιερία
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: «Πού βρισκόμαστε και πώς προχωράμε»
Εν αναμονή της συνεδρίασης της ΔΟΕ για την αξιολόγηση, οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τις δράσεις τους ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου Παιδείας
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: «Πού βρισκόμαστε και πώς προχωράμε»