Γυμνάσια-Λύκεια – Σύψας: Λογικό να ανοίξουν 1 Φεβρουαρίου
Προς 1η Φεβρουαρίου οδεύει το άνοιγμα Γυμνασίων-Λυκείων, σύμφωνα με τον λοιμωξιολόγο Νίκο Σύψα

Για το άνοιγμα των Γυμνασίων - Λυκείων που πρόκειται να συζητηθεί στην Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων σήμερα, ο καθηγητής λοιμωξιολογίας Νίκος Σύψας ισχυρίστηκε ότι το πιο λογικό είναι να ανοίξουν 1η Φεβρουαρίου και ότι είναι υψηλού κινδύνου το άνοιγμα αυτό γιατί τα παιδιά σε αυτές τις βαθμίδες συμπεριφέρονται σαν ενήλικες.

Για την πορεία του κορονοϊού στην χώρα μας, ο Νίκος Σύψας δήλωσε στον ΣΚΑΪ ότι είμαστε σε μια σταθεροποίηση, δηλαδή δεν έχουμε αύξηση κρουσμάτων αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχουμε πάνω από 5.000 ενεργά κρούσματα στην Ελλάδα και τα μισά είναι στην Αττική.

Στη συνέχεια, επισήμανε ότι ο δείκτης θετικότητας στο κέντρο της Αθήνας είναι πάνω από 4 και ότι υπάρχει φόβος για την διασπορά ως εκ τούτου χρειάζεται αυξημένη επαγρύπνηση και επιτήρηση. 

Αν «σκάσει» η Αθήνα θα έχουμε πολύ άσχημη τροπή τόνισε ο ίδιος και ανέφερε πως δεν έχει περάσει ακόμα ο κίνδυνος, ότι είναι εδώ ο ιός και ότι δεν αποκλείεται νέο 3ο κύμα.

Εστίαση: Δεν είναι στις προτεραιότητες

Για το άνοιγμα εστίασης είπε ότι θα ανοίξει μεν αλλά όχι πρώτη, ότι δεν είναι μέσα στις προτεραιότητες γιατί δυστυχώς είναι αιτία υπερμετάδοσης. 

Υπογράμμισε ότι υπάρχει η ατομική ευθύνη, αλλά ότι δεν πρέπει να επιφυλασσόμαστε.

Όσο παραμένει η απαγόρευση κυκλοφορίας την νύχτα τόσο το καλύτερο τόνισε μεταξύ άλλων ο καθηγητής.

Αττική: Αν έχουμε ατύχημα, τα πράγματα θα πάνε άσχημα

Ο καθηγητής σημείωσε πως για να έχουμε καλό καλοκαίρι δεν πρέπει να έχουμε ατύχημα. «Αν έχουμε ατύχημα στη Αττική τα πράγματα θα πάνε άσχημα για όλο τον χρόνο» σημείωσε χαρακτηριστικά εξηγώντας πως αν αυξηθούν απότομα οι εισαγωγές στις εντατικές τότε κάτι δεν πάει καθόλου καλά και ότι αν αυτό γίνει θα γίνει ξαφνικά όπως έγινε και στον Μπέργκαμο.

«Είμαστε κοντά στο να κόψουμε το νήμα νικητές, ας κάνουμε υπομονή»  υπογράμμισε ο κ. Σύψας.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι  δεν είναι δεδομένος ο εμβολιασμός με εμβόλια ενώ σχετικά με την διαδικασία στην Ελλάδα είπε πως δεδομένου των συνθηκών είμαστε πάρα πολύ καλά.

Αναφορικά με το πιστοποιητικό εμβολιασμού είπε πως θα επιβληθεί από την ίδια την ζωή καθώς πολλές δραστηριότητες θα το χρειαστούν. 

Σκουτέλης: Γυμνάσια-Λύκεια μπορούν να ανοίξουν τη Δευτέρα

«Με βάση την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τις ανάγκες της κοινωνίας, ήρθε η ώρα να ανοίξουν τα σχολεία», επισήμανε στον ΑΝΤ1 ο καθηγητής λοιμωξιολογίας και μέλος της επιτροπής ειδικών, Αθανάσιος Σκουτέλης.

Ο καθηγητής υποστήριξε ότι «το άνοιγμα της αγοράς πήρε τη θέση του ανοίγματος των σχολείων, για να πάρει σε λίγο καιρό σειρά και η εστίαση».

Σε σχέση με το πότε μπορεί να ανοίξουν τα σχολεία, δηλαδή Γυμνάσια και Λύκεια, δεν απάντησε σαφώς, ωστόσο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ανοίξουν ακόμα κι αυτήν τη Δευτέρα. Όπως εκτίμησε ο Αθανάσιος Σκουτέλης, τα σχολεία «μπορούν να ανοίξουν αυτή τη Δευτέρα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φοιτη
Παγιδευμένοι στις ΗΠΑ: Έλληνας φοιτητής στο Λος Άντζελες εξηγεί γιατί δεν θα έρθει το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Όμηροι της αβεβαιότητας: Η νέα πραγματικότητα των ξένων φοιτητών στις ΗΠΑ
Παγιδευμένοι στις ΗΠΑ: Έλληνας φοιτητής στο Λος Άντζελες εξηγεί γιατί δεν θα έρθει το καλοκαίρι στην Ελλάδα
παραλία
Οπτική Ψευδαίσθηση: Κοιτάξτε την εικόνα προσεκτικά, και προσπαθήστε να ψάξετε για πράγματα που φαίνονται περίεργα
Γνωρίζατε ότι οι οπτικές ψευδαισθήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της γήρανσης του εγκεφάλου;
Οπτική Ψευδαίσθηση: Κοιτάξτε την εικόνα προσεκτικά, και προσπαθήστε να ψάξετε για πράγματα που φαίνονται περίεργα