«Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θεωρεί διαχειριστικό ζήτημα την ανεργία και τις απολύσεις, την ελαστική εργασία και την αδιοριστία»

Δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π. Ε. στο Δ.Σ. της ΔΟΕ

Γιάννη Αναγνωσταρά  (6974750410) και  Άννας Μάγιας Σταυροπούλου (6975308409)

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΖΑΧΑΡΑΚΗ 07-07-2020.

Στη χτεσινή συνάντηση με την υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη οι απαντήσεις της χαρακτηρίζονται από κυνισμό. Η ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θεωρεί διαχειριστικό ζήτημα την ανεργία και τις απολύσεις, την ελαστική εργασία και την αδιοριστία.

Στη σκιά των απόντων η πλειοψηφία των διοικητικών συμβουλίων της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ που δεν έκριναν σκόπιμο να καλύψουν με κινητοποίηση των Ομοσπονδιών τη σημερινή συγκέντρωση που έγινε έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Η φρουρά της πύλης ανακοίνωσε ότι η υφυπουργός μπορεί να δεχτεί μόνο 3 μέλη με πρόσχημα το υγειονομικό πρωτόκολλο, αποκλείοντας μέλη διοικητικών συμβουλίων των Ομοσπονδιών, προέδρους πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων καθώς και εκπροσώπους από τους άμεσα ενδιαφερόμενους/ενες, τους αναπληρωτές/ριες.

Από την  τριμελή αντιπροσωπεία που συνάντησε τη Ζαχαράκη , συνοπτικά τα ζητήματα που τέθηκαν ήταν:

·Αποκλεισμός των συναδέλφων/ισσών εξαιτίας του ν.4589/2019 (προσοντολόγιο)

·Το θέμα των αποφοίτων διετούς φοίτησης χωρίς εξομοίωση.

·Το ζήτημα παραβόλου των 3 ευρώ κθώς και τα διαχειριστικά λάθη του ΑΣΕΠ, του taxis και των τραπεζών.

·Τα τεράστια προβλήματα στέγασης και σίτισης που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί/ισσες μας αναπληρωτές/ριες.

·Το χρόνιο ζήτημα της αδιοριστίας και των μόνιμων διορισμών.

·Την περικοπή της προϋπηρεσίας των συναδελφισσών Δινοπούλου Βαγγελίτσας( πρώην μέλος ΔΣ ΔΟΕ) και της Μαργαρίτη Ελεάννας(πρόεδρο ΣΕΠΕ Ζεφυρίου- Λιόσια- Φυλής, Ηρώ Κωνσταντοπούλου).

Το Υπουργείο Παιδείας με τις απαντήσεις που δόθηκαν για τα παραπάνω ζητήματα θεωρεί ότι είναι φυσιολογικό οι συνάδελφοί/ισσες μας αναπληρωτές/ριες μετά από 10-15 χρόνια στήριξης των πάγιων αναγκών του δημόσιου σχολείου και της τάξης να κατρακυλούν στους πίνακες και να ξεκινούν έναν νέο κύκλο αβεβαιότητας και εργασιακής ανασφάλειας. Οι νόμοι 4589/2019 (Γαβρόγλου) και 4629/2020(Κεραμέως) υφαίνουν στον ίδιο ιστό: την υποβάθμιση των πτυχίων και μετατρέπουν τις ζωές των ανθρώπων σε κουτάκια μορίων που θα αγωνιούν να δουλέψουν σε ένα σχολείο όπου τα παιδιά στοιβάζονται σε πολυπληθή τμήματα.

Και οι δύο(2) νόμοι και η προηγούμενη κυβέρνηση και η τωρινή αποτελούν τις όψεις του ίδιου νομίσματος. Κοινό στόχο έχουν να αφομοιώσουν οι εκπαιδευτικοί –όπως άλλωστε όλοι οι εργαζόμενοι- ότι το δικαίωμα στην εργασία δεν αφορά όλους/όλες, το ίδιο και το δημόσιο δωρεάν σχολείο δε χωρά όλους τους εκπαιδευτικούς που στηρίζουν τόσα χρόνια τη λειτουργία του.

Για τους αποφοίτους διετούς φοίτησης επικαλέστηκε ότι έχει λυθεί νομικά το ζήτημα ενώ για την πρόσληψη αναπληρωτών/ριών σε μία φάση 1η Σεπτέμβρη αποκρίθηκε ότι το Υπουργείο εκτιμά ότι τέλος Ιουλίου θα διαμορφωθούν οι οριστικοί πίνακες από τον ΑΣΕΠ και θα δοθούν στις αρχές Αυγούστου οι περιοχές για τοποθέτηση χωρίς δέσμευση για συνολική πρόσληψη σε μια φάση.             Τάζοντας το άγνωστο για το μεγάλο ζήτημα της αδιοριστίας και των μαζικών διορισμών υποσχέθηκε την αβεβαιότητα μεταθέτοντας με ερωτηματικό και χωρίς καμία αιδώ και δέσμευση πιθανούς διορισμούς το 2021.

Για το τεράστιο ζήτημα της στέγασης και της σίτισης των αναπληρωτών/ριών παρέπεμψε το θέμα στην ευθύνη των δήμων ξεχνώντας ότι η κυβέρνησή της μοίρασε 20.000.000 σε διαφημίσεις και ομοτράπεζούς της δημοσιογράφους και τόσα ακόμα για ζαρτινιέρες…του μεγάλου περίδρομου της Αθήνας. Ψέλλισε δε το αμίμητο… ότι οι αναπληρωτές/ριες είναι πολλοί/πολλές (κατά τη νεοφιλελεύθερη ατζέντα οι εργαζόμενοι/ενες πολλοί/ές) άρα η λύση μια ανεργία εφικτή που θα μοιράζει τη φτώχεια με περιστολή κοινωνικών και ατομικών δικαιωμάτων και κόντεμα της δημοκρατίας.

Για την περικοπή της προϋπηρεσίας των συναδελφισσών λόγω βραχυχρόνιων αδειών που δικαιούνται, η υφυπουργός καμώθηκε την ανήξερη αλλά ψεύδεται ασύστολα αφού την ίδια έλλειψη ενημέρωσης προσποιήθηκε και τον Ιανουάριο του 2020  όταν το ΔΣ της ΔΟΕ συναντήθηκε με την πολιτική ηγεσία, είπε ότι δεν ήξερε και θα φρόντιζε να ενημερωθεί. Έξι μήνες μετά μας κοροϊδεύει κατάμουτρα και ανερυθρίαστα αφού πάλι… δεν ήξερε, δε γνώριζε για την περικοπή της προϋπηρεσίας της Δινοπούλου Β. και της Μαργαρίτη Ε. μελών των Παρεμβάσεων Π.Ε.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι χρέος της μαχόμενης εκπαίδευσης απέναντι στους/στις αναπληρωτές/ριες, στους αδιόριστους που κρατούσαν τα πανό κάτω από το Υπουργείο Παιδείας και στις χιλιάδες που μπαίνουν στο ταμείο ανεργίας περιμένοντας έναν Σεπτέμβρη της ανεργίας ή ψάχνοντας με αγωνία το όνομά τους στους πίνακες προσλήψεων στις διευθύνσεις Π.Ε. της χώρας, το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να απαντήσει με αγωνιστικές κινητοποιήσεις ότι δε θα αφήσει τα μεγάλα πέλματα των νόμων 4589 και 4692 της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ να σημαδέψουν την εκπαίδευση και να παραδώσουν το δημόσιο δωρεάν σχολείο στις νεοφιλελεύθερες δεξιότητες της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.

Να το ακούσουν λοιπόν καλά!

Θα υπερασπιστούμε το δημόσιο δωρεάν σχολείο, τη μόνιμη και σταθερή εργασία για μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών.

Άμεσος διορισμός/Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

Κατάργηση του ν. 4589/2019 (προσοντολόγιο) και του ν. 4692/2020.

Θα υπερασπιστούμε την παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο καλώντας τους Συλλόγους Π.Ε. να επικαιροποιήσουν τις σχετικές αποφάσεις τους, να συνταχθούν με το κοινό κείμενο των 77 Συλλόγων ΠΕ – ΕΛΜΕ για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση.

Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει άμεσα αντίστοιχη απόφαση για Απεργία – Αποχή και να συνδράμει στο πανεκπαιδευτικό αγώνα με αντίστοιχες αγωνιστικές αποφάσεις και δράσεις.

 

 

 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Η ιστορία του Ταλχά, που ξέφυγε από τις εχθροπραξίες στην πατρίδα του, έπεσε θύμα εκμετάλλευσης και ξυλοδαρμού από διακινητές και έφτασε στη χώρα μας...
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας