Επιδιώκει να καταργήσει από την πίσω πόρτα βασικά εργασιακά δικαιώματα!
Μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων το ΥΠΑΙΘ, καλλιεργώντας σκοπίμως κλίμα δημιουργικής ασάφειας, βομβαρδίζει τους εκπαιδευτικούς με συνεχείς οδηγίες και εντολές για την άτυπη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ταυτόχρονα βομβαρδίζει την κοινωνία με διθυράμβους για τη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών και την επιτυχία του εγχειρήματος. Στις 7/4 στέλνει στα σχολεία εγκύκλιο που αφορά την συγκέντρωση στοιχείων, μέχρι την Πέμπτη 9/4, από τους διευθυντές για τις ανάγκες των σχολικών μονάδων, σε κινητό ηλεκτρονικό εξοπλισμό laptop και tablet προκειμένου να δοθεί προς χρήση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που έχουν ανάγκη. Το γεγονός εμφανίζεται στα ΜΜΕ σαν μια τεράστια μέριμνα και προσφορά του Υπουργείου στην κατεύθυνση να έχουν όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τον απαραίτητο εξοπλισμό, που, άρα, όλο το προηγούμενο διάστημα δεν είχαν! Πριν περάσουν 2 μέρες και πριν την εκπνοή της προηγούμενης ασφυκτικής προθεσμίας για την υποβολή των αναγκών, το ΥΠΑΙΘ, με νέα εγκύκλιο, αποσύρει τη «πλουσιοπάροχη» προσφορά και κάνει σαφές ότι ο εξοπλισμός αφορά μόνο τις σχολικές μονάδες και όχι ατομικά μαθητές και εκπαιδευτικούς και αναλογεί 1 laptop για 45-50 μαθητές σε κάθε σχολείο.
Την ίδια στιγμή στέλνει εγκύκλιο για δυνατότητα συνέχισης της διδασκαλίας της ύλης με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ αναγγέλλει την παράταση των μαθημάτων στη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα, πάντα σε προαιρετική βάση, παρακάμπτοντας το ΠΔ 104/79 που ορίζει ρητά αργίες και διακοπές. Ποιον άραγε εμπαίζει το Υπουργείο, τους μαθητές και τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς, ολόκληρη την κοινωνία; Μάλλον όλους αυτούς. Είναι ανάλγητη η πολιτική του ΥΠΑΙΘ, γιατί εκμεταλλεύεται και πατάει πάνω στον πόνο και την αγωνία χιλιάδων οικογενειών, σε μια τόσο κρίσιμη και δύσκολη περίοδο, τάζοντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες, και, ταυτόχρονα, επιχειρεί να καταργήσει στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα. Άλλωστε η περίοδος γεννά μεγάλες παρακαταθήκες για το μέλλον, σύμφωνα με δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.
Οι εκπαιδευτικοί δε θα ανεχτούμε και καταγγέλλουμε την κοροϊδία του Υπουργείου απέναντί μας και απέναντι στους μαθητές και τις οικογένειές τους. Απαιτούμε:
- Τερματισμό διδακτέας ύλης για όλα τα σχολεία στις 10 Μάρτη, με ειδική μέριμνα για τους 3 νομούς, όπου τα σχολεία είχαν κλείσει πιο νωρίς.
- Κατάργηση όλων των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων σε όλες τις τάξεις και άρση της υποχρεωτικότητας των διαγωνισμάτων του β΄ τετραμήνου.
- Nα μην περάσουν οι fast track ρυθμίσεις κατάργησης εργασιακών δικαιωμάτων. Κανείς να μην εργαστεί στις διακοπές του Πάσχα! Καμία συμπλήρωση της ύλης από «απόσταση» ή με εντατικά μαθήματα αν ανοίξουν τα σχολεία.
- Αν η ορισθείσα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων δεν αντιστοιχεί στη διδαχθείσα ως τις 10 Μαρτίου για όλα τα πανελλαδικά μαθήματα, να γίνει νέα περικοπή εξεταστέας ύλης, σύμφωνα με την ελάχιστη ύλη πανελλαδικά.
- Αύξηση του αριθμού των εισακτέων στα ΑΕΙ που να ανταποκρίνεται στο μέγεθος και το βάθος της κρίσης που διέρχεται η χώρα. Μεγάλη αύξηση των μεταγραφών φοιτητών.
Τα κράτος και το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να παρέχει δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση που να είναι καθολική για όλους, με όλα τα απαραίτητα, υλικοτεχνικά μέσα και υποδομές.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη