Thumbnail
Σύντομος σχολιασμός της ανακοίνωσης καλέσματος σε σύσκεψη νηπιαγωγών για τις εξελίξεις που μεθοδεύονται στην προσχολική αγωγή του σωματείου «Ο Σωκράτης»

Πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε το υπουργείο ότι εντάσσονται από Σεπτέμβρη του 2020 στα νέα προγράμματα σπουδών του νηπιαγωγείου και όχι μόνο, τέσσερεις νέοι θεματικοί κύκλοι που προσιδιάζουν περισσότερο, αρκετοί από αυτούς, στα γνωστικά αντικείμενα εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, όπως φυσικής αγωγής και πληροφορικής.

 Ως υπεύθυνους δε εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων στο νηπιαγωγείο, το υπουργείο, χωρίς περιστροφές όρισε τους νηπιαγωγούς και μόνο.

 Μετά από αυτό οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί απολύτως συνεπείς με τις απόψεις που εξέφραζαν τόσο καιρό, αντιδρούν και πάλι στην εισαγωγή των νέων θεματικών κύκλων στο νηπιαγωγείο, όποιος και αν είναι ο εκπαιδευτικός που θα τους διδάξει. (Βλέπε link Σωκράτη https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/313958_kalesma-se-syskepsi-nipiagogon-gia-tis-exelixeis-poy-methodeyontai-stin )

Επομένως δεν επιθυμούν για κανένα λόγο να είναι αυτοί που θα διδάξουν τα νέα αντικείμενα, μετά από μία απλή επιμόρφωσή τους.

Φαίνεται όμως ότι το υπουργείο, σχεδόν αδιαφορώντας για τις απόψεις τους, επιμένει, γιατί προφανώς αυτό επιτάσσουν οι σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και επιστημονικές θεωρίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 Υπό αυτήν την έννοια, αβίαστα προκύπτει το ερώτημα, γιατί οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί να μην ευθυγραμμιστούν με τις επιστημονικά τεκμηριωμένες απόψεις των επιστημονικών ενώσεων Φυσικής Αγωγής και  των καθηγητών των ΣΕΦΑΑ και να αποδεχθούν την εισαγωγή στο νηπιαγωγείο των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ως συνεργατών, που θα επιχειρήσουν παιδαγωγικά να διδάξουν τα νέα γνωστικά αντικείμενα των θεματικών κύκλων.

 Είναι ευκολότερο να επιμορφωθεί ένας νηπιαγωγός σε γνωστικά αντικείμενα διατροφής, πρόληψης εξαρτήσεων και αγωγής υγείας ή ένας καθηγητής Φυσικής Αγωγής να εξειδικευθεί ως εκπαιδευτικός για τον τρόπο που θα προσεγγίζει παιδαγωγικά τα παιδάκια αυτής της ηλικίας;

Ή ακόμα ένας νηπιαγωγός είναι πιο εύκολο να επιμορφωθεί στην διδασκαλία νέων τεχνολογιών και ρομποτικής από έναν καθηγητή πληροφορικής στο πως θα κινηθεί ορθά παιδαγωγικά στο περιβάλλον του νηπιαγωγείου;

Θέλω να πω δηλαδή με λίγα λόγια ότι δεν πρέπει κανείς να παρεξηγεί τη σθεναρή μας στάση στο θέμα της εισαγωγής γνωστικών αντικειμένων που ανήκουν στον κύκλο σπουδών της επιστήμης μας στο νηπιαγωγείο, διότι αυτό το επιβάλλει το καθήκον μας όχι μόνο για την προστασία της αυθεντικότητας και μοναδικότητας του λειτουργήματός μας, αλλά και το καθήκον μας ως γονέων και εκπαιδευτικών για την άρτια προστασία της δημόσιας υγείας μαθητών και μάλιστα της τρυφερής αυτής ηλικίας.

 

Σχολιάζει η Ολυμπία Ζαραμπούκα, MSc Φυσικής Αγωγής,

εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Οργανωτική Συντονίστρια Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής στην Κεντρική Μακεδονία

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

georgiadis
Απίστευτη δήλωση Γεωργιάδη για Καραμανλή: «Αντί να πούμε μπράβο που παραιτήθηκε, τον σταυρώνουμε»
«Δεν έγινε ένα έγκλημα, όπως λένε από το πρωί έως το βράδυ. Ο Καραμανλής ήθελε να πεθάνουν τα παιδιά; Ο Μητσοτάκης ήθελε να πεθάνουν τα παιδιά; Άρα,...
Απίστευτη δήλωση Γεωργιάδη για Καραμανλή: «Αντί να πούμε μπράβο που παραιτήθηκε, τον σταυρώνουμε»