ΟΛΜΕ προς Κεραμέως: Άλλα οργανικά κενά για τους διορισμούς και άλλα για τις μεταθέσεις;
Επιστολή -παρέμβαση της ΟΛΜΕ προς το ΥΠΑΙΘ σχετικά με τους πίνακες οργανικών κενών - πλεονασμάτων και τις μεταθέσεις: Ζητά ανακατανομή ανά ειδικότητα, ώστε οι διορισμοί των 4.500 εκπαιδευτικών να ανταποκρίνονται αφού όμως ληφθούν πρώτα υπόψη οι μεταθέσεις

Κυρία Υπουργέ

Κυρία Υφυπουργέ

Κυρία Γενική Γραμματέα,

 

            Το ΔΣ της ΟΛΜΕ εκφράζει την αντίθεσή του στη διαδικασία που επιλέχθηκε με βάση την εγκύκλιο 239027/Ε2/18-2-20 για την εξαγωγή οργανικών κενών – πλεονασμάτων από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Εκτός από την αρχική ημερομηνία των οργανικών κενών – πλεονασμάτων από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια επισημαίνουμε:

  1. Οι πίνακες αυτοί πρέπει να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη των συλλόγων διδασκόντων και όχι αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου.
  2. Στον πίνακα Γ, δεν υπάρχει η στήλη «εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ», παρά η μονοπρόσωπη πρόταση των Περιφερειακών Διευθυντών με αποτέλεσμα την απαξίωση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΔΕ) και γι’ αυτό επισημαίνουμε ότι πρέπει να επανέλθει σε ισχύ η παρ. 2 του άρθρ. 4 του ΠΔ 50/96.

Θα πρέπει να επισημανθεί ότι τα οργανικά κενά για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή βγήκαν με στοιχεία του Απριλίου του 2019 και η κατανομή των ειδικοτήτων έγινε με βάση αυτά τα στοιχεία. Με την τωρινή εγκύκλιο των μεταθέσεων ζητείται από τα σχολεία να στείλουν πίνακες για να βγουν τα οργανικά κενά των μεταθέσεων. Δηλαδή θα έχουμε δύο διαφορετικούς πίνακες οργανικών κενών.

Ζητάμε με βάση τα τωρινά επικαιροποιημένα κενά να γίνει ανακατανομή του συνολικού αριθμού ανά ειδικότητα, ώστε οι διορισμοί των 4.500 εκπαιδευτικών να ανταποκρίνονται σε αυτά, αφού όμως ληφθούν πρώτα υπόψη οι μεταθέσεις.

Με δεδομένη την καθυστέρηση στο διορισμό των 4.500 εκπαιδευτικών θα πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθηθεί απαρέγκλιτα η κείμενη νομοθεσία που διέπει τις υπηρεσιακές μεταβολές και να προηγηθούν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.

Τέλος επισημαίνουμε ότι δεν έχει δοθεί λύση στο αίτημα της ΟΛΜΕ και πολλών εκπαιδευτικών να δοθεί η δυνατότητα αίτησης μετάθεσής/βελτίωσης όλων των μονίμων εκπαιδευτικών με τα τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ για όλα τα οργανικά κενά στα Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε) και ΣΜΕΑΕ και για τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 πριν από τους επικείμενους νέους διορισμούς.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συντριβή αεροσκάφους στο Κεντάκι
Πτήση θανάτου στο Κεντάκι: Ο κινητήρας του αεροπλάνου UPS αποσπάται λίγα δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή – 14 νεκροί
Η προκαταρκτική έκθεση αποκάλυψε τις λεπτομέρειες της τραγωδίας – Το αεροπλάνο δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα 30 πόδια
Πτήση θανάτου στο Κεντάκι: Ο κινητήρας του αεροπλάνου UPS αποσπάται λίγα δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή – 14 νεκροί
Ζελένσκι σε διάγγελμα
Ζελένσκι: «Θα χάσουμε τον βασικό μας εταίρο ή την αξιοπρέπεια της Ουκρανίας» (Βίντεο)
«Από τις πιο δύσκολες στιγμές στην ιστορία μας» - Δραματικό διάγγελμα του Ουκρανού προέδρου
Ζελένσκι: «Θα χάσουμε τον βασικό μας εταίρο ή την αξιοπρέπεια της Ουκρανίας» (Βίντεο)
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: «Βαριά η οδύνη μου» – Τι απαντά για τον θάνατο της 13χρονης μαθήτριας
Σοφία Ζαχαράκη: «Όταν χάνεται ένα παιδί, τα λόγια είναι φτωχά» – Τι δηλώνει για τη στελέχωση και τις ενέργειες του σχολείου
Σοφία Ζαχαράκη: «Βαριά η οδύνη μου» – Τι απαντά για τον θάνατο της 13χρονης μαθήτριας