paidiko panepistimio
Σκοπός της δράσης είναι η επαφή των μαθητών με τις Επιστήμες, την Έρευνα και την Καινοτομία στους κατεξοχήν χώρους που αυτές αναπτύσσονται και διδάσκονται, όπως είναι τα Ακαδημαϊκά και τα Ερευνητικά Ιδρύματα

Ξεκίνησε το Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου, η λειτουργία του «Παιδικού Πανεπιστημίου» της Περιφέρειας Αττικής για την περίοδο Φεβρουάριος – Μάιος 2020.

Σκοπός της δράσης είναι η επαφή των μαθητών της Περιφέρειας Αττικής με τις Επιστήμες, την Έρευνα και την Καινοτομία στους κατεξοχήν χώρους που αυτές αναπτύσσονται και διδάσκονται, όπως είναι τα Ακαδημαϊκά και τα Ερευνητικά Ιδρύματα. Η δράση υλοποιείται μέσω συγχρηματοδότησης από το ΠΕΠ Αττικής, το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το ΕΣΠΑ.

Η πρώτη ημέρα του «Παιδικού Πανεπιστημίου»

Η πρώτη ημέρα ξεκίνησε με τις εγγραφές των μαθητών τεσσάρων τμημάτων του Προγράμματος Σπουδών: «Π1 – Μαθητές Δημοτικού» και τεσσάρων τμημάτων του Προγράμματος Σπουδών: «Π2 – Μαθητές Γυμνασίου», οι οποίοι στη συνέχεια παρακολούθησαν το πρώτο μάθημα της Θεματικής Ενότητας του τμήματός τους, με βάση το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί.

Τα μαθήματα για τις θεματικές Ενότητες: «Ρώτα έναν Επιστήμονα» και «Όταν η γνώση οδηγεί στον κόσμο της Νομικής», πραγματοποιήθηκαν στους χώρους του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι Θεματικές Ενότητες: «Το οικολογικό μου αποτύπωμα» και «Κυκλική Οικονομία πραγματοποιήθηκαν στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών».

Η ενθουσιώδης συμμετοχή και η απήχηση της πρωτοβουλίας από τους γονείς ήταν μεγάλη και μας δίνει δύναμη για τη συνέχεια της Δράσης.

Περισσότερες πληροφορίες για τη Δράση «Παιδικό Πανεπιστήμιο» της Περιφέρειας Αττικής και το πρόγραμμα των μαθημάτων της περιόδου Φεβρουάριος – Μάιος 2020, μπορείτε να βρείτε εδώ: http://kidsuniversity.innovationattica.gr

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης με αφορμή την έναρξη του προγράμματος, επισημαίνει σχετικά:

«Η σημαντική ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία μας σηματοδοτεί την αναγκαιότητα ενίσχυσης στο μέλλον σχετικών δράσεων με στόχο τη στήριξη στις νέες γενιές επενδύοντας στη γνώση και στην καινοτομία.

Τα παιδιά μας είναι το μέλλον και οφείλουμε να διαμορφώσουμε τις συνθήκες και να τους δώσουμε κίνητρα προκειμένου να μείνουν και να εργαστούν στην πατρίδα μας, προσφέροντας τις γνώσεις και την εμπειρία τους.

Θα συνεχίσουμε δυναμικά και με άλλες πρωτοβουλίες με αναπτυξιακό πρόσημο. Η παρακολούθηση των μαθημάτων στα πανεπιστήμια θα δώσει στα παιδιά μια πολύτιμη εμπειρία και ίσως σηματοδοτήσει και την μελλοντική εκπαιδευτική πορεία τους. Η Περιφέρεια Αττικής, μέσα από το Παιδικό Πανεπιστήμιο, το Κέντρο Καινοτομίας που έχει δημιουργήσει και τις συνεργασίες με Πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα, υλοποιεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική έξυπνης εξειδίκευσης, ενδυναμώνοντας τη δικτύωση του κόσμου της επιχειρηματικότητας και των νεοφυών επιχειρήσεων με τους φορείς που παράγουν καινοτομία και ενθαρρύνοντας τη διάχυση της γνώσης, προς όφελος όλων των πολιτών»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Φοιτητές στο πανεπιστήμιο Κολούμπια
Το σύνδρομο της κοινωνικής πολυοργανικής ανεπάρκειας
Δεν φταίνε οι ανεξέλεγκτες και βίαιες εκδηλώσεις της απόγνωσης και του πανικού που αισθάνονται τα παιδιά μπροστά σ’ ένα μέλλον που ξέρουν ότι δεν...
Το σύνδρομο της κοινωνικής πολυοργανικής ανεπάρκειας
egkefalos
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο
Τα παιχνίδια γνώσεων μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτή η συνήθεια είναι ακόμα πιο αποτελεσματική
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο