Νίκος Φίλης: «Η κυβέρνηση λειτουργεί ως delivery των κολεγίων»
Δήλωση του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτή Α' Αθηνών για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας που συζητείται στη Βουλή:


Με το νομοσχέδιο υποβαθμίζονται τα πανεπιστήμια. Στην ουσία, μειώνεται η ήδη προβληματική χρηματοδότησή τους, κλείνουν τμήματα που έπρεπε να ανοίξουν και το σημαντικότερο, αναγνωρίζονται «από το παράθυρο», τα κολέγια ως ισότιμα με τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια. Πρόκειται για μια ρύθμιση, που δεν την επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά την επιλέγει και την επιβάλλει η κυβέρνηση, η οποία λειτουργεί ως delivery των κολεγίων.

Έχει ξεσηκωθεί ο εκπαιδευτικός κόσμος, οι πανεπιστημιακοί, οι φοιτητές, η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ. Είναι μια ρύθμιση έξω από το πλαίσιο των επαγγελματικών προσόντων στην Ελλάδα, που έχει αναγνωρίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το τονίζω. Δεν μας την επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η κυβέρνηση την επιλέγει και την επιβάλλει εις βάρος των δικαιωμάτων των νέων παιδιών, εις βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης.

Το βίντεο με τη δήλωση του Νίκου Φίλη: 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τράπεζα Πειραιώς: Πολύ σημαντική ανακοίνωση για όλους - Τι πρέπει να κάνετε άμεσα

Πόλεμος: O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μάξιμος Χαρακόπουλος με Υφ. Παιδείας Νίκο Παπαϊωάννου
Μάξιμος Χαρακόπουλος με Υφ. Παιδείας Νίκο Παπαϊωάννου: Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας κυψέλη γνώσης, αλλά και πόλος ανάπτυξης
Τα κρίσιμα ζητήματα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Κάλυψη κενών από συνταξιοδοτήσεις, επέκταση Τμήματος Ιατρικής, συντήρηση κτιρίων, επαγγελματικά...
Μάξιμος Χαρακόπουλος με Υφ. Παιδείας Νίκο Παπαϊωάννου: Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας κυψέλη γνώσης, αλλά και πόλος ανάπτυξης