Ο ΑΣΕΠ δεν περνάει τα μόρια καταχωρημένων προσόντων
Ανακοίνωση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης    

Το πρόβλημα προέκυψε καθώς αρκετοί από τους υποψηφίους ενώ δήλωσαν κανονικά και όπως προβλεπόταν το πτυχίο ή το μεταπτυχιακό τους  δεν πάτησαν τον αριθμό 1 κάτω από το πεδίο ‘’Αριθμ. Μεταπτ. τίτλων ή για ΠΕ61,ΠΕ71 πτυχίο με ειδική κατεύθυνση’’.
Μετά την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων του ΑΣΕΠ για την προκήρυξη 3ΕΑ/2019 έχει προκύψει μια πληθώρα προβλημάτων. Αυτή η επιστολή αποσκοπεί στην έκθεση των επιχειρημάτων των υποψηφίων που το βασικό τους πτυχίο (ΠΕ61 και ΠΕ71)ή το μεταπτυχιακό τους μοριοδοτήθηκε ελλιπώς . Κοινώς  ενώ μέσα στην αίτηση του ΑΣΕΠ δηλώνεται ,δεν μοριοδοτείται με τα 20 μόρια όπως ορίζεται από την προκήρυξη.

Το πρόβλημα προέκυψε καθώς αρκετοί από τους υποψηφίους (περίπου 250 από τη πρωτοβάθμια με τον αριθμό να αυξάνεται κατά πολύ με την πρόσθεση των υποψηφίων της δευτεροβάθμιας) ενώ δήλωσαν κανονικά και όπως προβλεπόταν το πτυχίο ή το μεταπτυχιακό τους  δεν πάτησαν τον αριθμό 1 κάτω από το πεδίο ‘’Αριθμ. Μεταπτ. τίτλων ή για ΠΕ61,ΠΕ71 πτυχίο με ειδική κατεύθυνση’’.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στους συγκεκριμένους υποψήφιους να μην προσμετρηθούν τα 20 μόρια του βασικού τίτλου σπουδών Ειδικής Αγωγής ΠΕ61 και ΠΕ71 αλλά και του μεταπτυχιακού ειδικής αγωγής εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης. Ωστόσο, πρέπει να αναφερθεί ότι ο βασικός τίτλος σπουδών ΠΕ 61 και ΠΕ71, όπως και το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής εμφανίζονται καταχωρημένα και εντάσσονται στους κύριους πίνακες.


Παραθέτουμε τα επιχειρήματα μας προς αποκατάσταση της παραπάνω αδικίας/αδυναμίας του συστήματος:

Το μεταπτυχιακό και το πτυχίο είναι βασικά προσόντα που είναι ήδη περασμένα στο σύστημα. Ζητάμε να μοριοδοτηθεί ήδη καταχωρημένο προσόν και όχι να προστεθεί νέο προσόν.
Στην προσμέτρηση μορίων του διδακτορικού δεν ίσχυε κάτι ανάλογο με το μεταπτυχιακό, καθώς το διδακτορικό δηλωνόταν μόνο μία φορά και όχι και στον πίνακα μοριοδότησης.
Η διαδικασία υποβολής της αίτησης θα έπρεπε να σταματάει και να μην ολοκληρώνεται η υποβολή της, εφόσον ήταν ήδη επιλεγμένο το μεταπτυχιακό ή το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής, αλλά δεν είχε καταχωρηθεί ο αριθμός 1.
Το σύστημα προφανώς δεν έκανε διασταύρωση στοιχείων ούτε και υπήρξε πρόβλεψη, ώστε να εντοπιστεί η παράλειψη, να αναγνωριστεί ως σφάλμα και να προστατεύσει τους αιτούντες. Κάτι που συμβαίνει στην ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων άλλων δημόσιων φορέων.
Το επίμαχο πεδίο για το μεταπτυχιακό και για τους ΠΕ71 και ΠΕ61, στο οποίο και παραλείφθηκε η καταχώρηση του 1, δημιούργησε σύγχυση, καθώς πτυχίο και μεταπτυχιακό αναφέρονταν σε ένα κοινό πεδίο.
Επίσης, η επιλογή του 1 στο σχετικό πεδίο, έπρεπε να αποθηκεύεται και στη συνέχεια ο υποψήφιος να επιλέγει το επόμενο προσόν. Σε αντίθετη περίπτωση, η καταχώρηση του 1, υπήρχε περίπτωση να χαθεί ή να αλλάξει, κάτι που δεν διευκρινιζόταν στις οδηγίες.
Μετά την αναφορά των παραπάνω ζητάμε  να γίνουν δεκτές οι όποιες ενστάσεις κατατεθούν στον ΑΣΕΠ για το συγκεκριμένο ζήτημα συνεχίζοντας να πιστεύουμε στον μη τιμωρητικό χαρακτήρα του ΑΣΕΠ, καθώς αυτή η παράλειψη θα συνοδεύει τους εκπαιδευτικούς κατακεραυνώνοντας τη θέση τους στους πίνακες για τα επόμενα χρόνια,δεδομένου του επερχόμενου κλειδώματος των πινάκων.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων


Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης    

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Το παιχνίδι μέσο μάθησης - Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού έργου «PlayProofS»
Με την ολοκλήρωσή του, το έργο αναμένεται να αναδιαμορφώσει τον τρόπο διδασκαλίας των φυσικών επιστημών στα ελληνικά νηπιαγωγεία
ΑΠΘ: Το παιχνίδι μέσο μάθησης - Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού έργου «PlayProofS»
aithousa_taksi
Ερέτρια: Αντιδράσεις για τη σύμπτυξη τμημάτων σε σχολείο με αυξημένη παραβατικότητα

Στην Ερέτρια, έντονη ανησυχία επικρατεί ανάμεσα σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς σχετικά με την απόφαση του...

Ερέτρια: Αντιδράσεις για τη σύμπτυξη τμημάτων σε σχολείο με αυξημένη παραβατικότητα
Σοφία Ζαχαράκη
Προσλήψεις αναπληρωτών: Σήμερα ψηφίζεται η τροπολογία για εξασφάλιση πιστώσεων
Ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή η τροπολογία για προσλήψεις αναπληρωτών: Τι προβλέπει για εξασφάλιση νέων πιστώσεων για το σχολικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις αναπληρωτών: Σήμερα ψηφίζεται η τροπολογία για εξασφάλιση πιστώσεων
Υπουργείο Τουρισμού
Δημοσιεύθηκε το νέο Πρόγραμμα Σπουδών των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.)
Στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το επικαιροποιημένο πλαίσιο σπουδών για τις σχολές του Υπουργείου Τουρισμού, με στόχο την αναβάθμιση της τουριστικής...
Δημοσιεύθηκε το νέο Πρόγραμμα Σπουδών των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.)