Thumbnail
Του Βασίλη Βούγια

1. - Πότε θα ξέρουμε την κατανομή των θέσεων στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης(Κ.Ε.Σ.Υ.);

Η Υπουργική Απόφαση με την κατανομή των θέσεων εκπαιδευτικών και Ε.Ε.Π. στα 71 Κ.Ε.Σ.Υ. (Στα 62 ΚΕ.Δ.Δ.Υ. προστέθηκαν άλλα 9*) θα εκδοθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Η κατανομή θα γίνει με εκτίμηση πληθυσμιακών δεδομένων, αριθμού μαθητών και σχολικών μονάδων ανά Περιφερειακή Ενότητα.

*Τα 9 επιπλέον,  στην Αττική, στην Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα.

        Συγκεκριμένα 2ο Κ.Ε.Σ.Υ. στην Α΄ Αθήνας με έδρα την Αθήνα, 2ο στη Β΄ Αθήνας με έδρα την Αγία Παρασκευή, 2ο στη Γ΄ Αθήνας με έδρα το Αιγάλεω, 2ο στη Δ΄ Αθήνας με έδρα τη Νέα Σμύρνη, 2ο στην Ανατολική Αττικής με έδρα το Κορωπί , 2ο στον Πειραιά με έδρα τον Πειραιά,

·         2ο στην Α΄ Θεσσαλονίκης με έδρα τη Θέρμη, 2ο στη Β΄ Θεσσαλονίκης με έδρα τη Σταυρούπολη,

·         2ο στην Αχαΐα με έδρα την Πάτρα.

2. -  Πότε θα εκδοθούν ο Κανονισμός Λειτουργίας και τα Καθηκοντολόγια του προσωπικού των Κ.Ε.Σ.Υ.;

Από Σεπτέμβριο, αφού δοθούν πρώτα για ολιγοήμερη Διαβούλευση, με κάποιο τρόπο που θα επιλεγεί προσεχώς.

3. - Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία Επιλογής Προϊσταμένων για τα 71 Κ.Ε.Σ.Υ.

Η διαδικασία επιλογής θα ξεκινήσει εντός του Σεπτεμβρίου και αναμένεται να περατωθεί περί τέλη Νοεμβρίου του 2018.

4. - Δηλαδή πότε θα αρχίσει η λειτουργία των Κ.Ε.Σ.Υ. και μέχρι πότε θα έχουμε ΚΕ.Δ.Δ.Υ.;

Το χρονοδιάγραμμα έχει ως εξής:

1ον: Επιλέγονται οι Προϊστάμενοι Κ.Ε.Σ.Υ.

2ον: Εκδίδεται η Υπουργική Απόφαση μεταφοράς των οργανικών θέσεων του προσωπικού στον νέο Θεσμό.

3ον: Εκκίνηση της λειτουργίας των Κ.Ε.Σ.Υ.

 Άρα, πιθανά μέχρι Νοέμβριο θα έχουμε ΚΕ.Δ.Δ.Υ.  και μετά Κ.Ε.Σ.Υ.

5. - Τα 9 νέα Κ.Ε.Σ.Υ. θα λειτουργήσουν αμέσως;

Ανάλογα με το αν έχει εξευρεθεί χώρος στέγασης για καθένα απ αυτά. Παραδείγματος χάρη η λειτουργία του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. στη Β Αθήνας, με έδρα την Αγία Παρασκευή, θα ξεκινήσει αμέσως μιας και έχει βρεθεί κτήριο στέγασής του.

Σε κάθε περίπτωση οι νέοι Προϊστάμενοι γι αυτά τα 9 νέα Κ.Ε.Σ.Υ., θα μεριμνήσουν για τη στέγαση κατ αρχήν και την εύρυθμη λειτουργία τους μόλις αναλάβουν καθήκοντα.

6. - Σε περίπτωση που υπάρξουν προβλήματα, λόγω περιορισμένου χώρου των πρώην Κ.Ε.Δ.Δ.Υ., στη μεταστέγαση των υπηρεσιών που συγχωνεύονται(Σ.Σ.Ν., ΚΕ.ΣΥ.Π., ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), τι γίνεται;

Σε τέτοιες περιπτώσεις, με Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, ως προβλέπει ο νόμος υπ αριθμ: 4547/2018,  δύνανται οι συγχωνευμένες  υπηρεσίες να παραμείνουν στους ήδη υπάρχοντες χώρους τους.
 

7. - Θα υπάρξει χρονοδιάγραμμα για την επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού(ΠΕ.Κ.Ε.Σ.);

Θα υπάρξει από την εβδομάδα που έρχεται. Περί τα τέλη Αυγούστου 2018 προβλέπεται η τοποθέτηση των νέων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού(ΠΕ.Κ.Ε.Σ.).

 

Βασίλης Βούγιας

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»