Τη διάρκεια της διδακτικής ώρας του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας ορίζει έγγραφο που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου.
Έτσι, η διάρκεια της Διδακτικής Ώρας προβλέπεται να είναι 45' λεπτά, ενώ η διάρκεια του Διαλείμματος 5' λεπτά.