Thumbnail
ΙΕΠ

Στο πλαίσιο του βιωματικού κύκλου αυτοτελών επιμορφωτικών εργαστηρίων με τίτλο «Διδασκαλία μέσα από την Τέχνη», που διοργανώνει η Επιστημονική Μονάδα «Τέχνες» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το σχολικό έτος 2017-18, θα διεξαχθεί το δεύτερο κατά σειρά Επιμορφωτικό Εργαστήριο με τίτλο «STEAM-Μαθηματική Μοντελοποίηση».
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το εργαστήριο, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, η οποία θα είναι προσβάσιμη για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τις 30 Οκτωβρίου (η πλατφόρμα θα ανοίξει στις 7:00 π.μ.) έως τις 6 Νοεμβρίου (η πλατφόρμα θα κλείσει στις 13:00 μ.μ.) και για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τις 6 έως τις 13 Νοεμβρίου 2017.

  • Το εργαστήριο είναι δωρεάν και υλοποιείται αμισθί από τους επιμορφωτές .
  • Θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το ΙΕΠ.
  • Το εργαστήριο θα υλοποιηθεί σε δύο μέρη. Ως εκ τούτου, η παρουσία των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και στις δύο (2) συναντήσεις.

Υποβολή Αίτησης Συμμετοχής: https://iep.edu.gr/services/mitroo/

Νοέμβριος 2017/ «STEAM-Μαθηματική Μοντελοποίηση». Επιμορφωτές: Άρης Μαυρομμάτης και Αποστόλης Παπανικολάου, Μαθηματικοί. 
1ησυνάντηση: Πέμπτη, 9/11/17και ώρα 17:00-19:00 (Εκπαιδευτικοί  Π/θμιας Εκπαίδευσης)
2ησυνάντηση:Πέμπτη,16/11/17 και ώρα 17:00-19:00(Εκπαιδευτικοί  Π/θμιας Εκπαίδευσης)
Χώρος: Μουσείο Ηρακλειδών, Ηρακλειδών 16, περιοχή Θησείο, ΗΣΑΠ σταθμός: Θησείο, Μετρό στάση: Κεραμεικός 
1ησυνάντηση:Πέμπτη,23/11/17και ώρα 17:00-19:00 (Εκπαιδευτικοί  Δ/θμιας Εκπαίδευσης) 2ησυνάντηση: Πέμπτη,30/11/17 και ώρα 17:00-19:00(Εκπαιδευτικοί  Δ/θμιας Εκπαίδευσης)
Χώρος: Μουσείο Ηρακλειδών, Ηρακλειδών 16, περιοχή Θησείο ΗΣΑΠ σταθμός: Θησείο, Μετρό στάση: Κεραμεικός

[Το δελτίο Τύπου σε pdf]

Περιγραφή του εργαστηρίου
Χρησιμοποιώντας ένα ειδικά σχεδιασμένο απλό σύστημα δόμησης, οι εκπαιδευτικοί πρόκειται να κατασκευάσουν μηχανικά συστήματα, αρχιτεκτονικές κατασκευές, ηλεκτρικά κυκλώματα, συστήματα αυτομάτου ελέγχου και να εξερευνήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους στο πλαίσια της Φυσικής Επιστήμης. Μέσα από τη λειτουργία των κατασκευών, πρόκειται να γίνει αναγωγή στη Μαθηματική μοντελοποίηση.   Οι εκπαιδευτικοί προτρέπονται να φιλοτεχνήσουν τις κατασκευές τους εισάγοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το προσωπικό-υποκειμενικό τους στοιχείο.
Συμμετοχή έως 25 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμμετοχή έως 25 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου