Thumbnail
ΙΕΠ

Στο πλαίσιο του βιωματικού κύκλου αυτοτελών επιμορφωτικών εργαστηρίων με τίτλο «Διδασκαλία μέσα από την Τέχνη», που διοργανώνει η Επιστημονική Μονάδα «Τέχνες» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το σχολικό έτος 2017-18, θα διεξαχθεί το δεύτερο κατά σειρά Επιμορφωτικό Εργαστήριο με τίτλο «STEAM-Μαθηματική Μοντελοποίηση».
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το εργαστήριο, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, η οποία θα είναι προσβάσιμη για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τις 30 Οκτωβρίου (η πλατφόρμα θα ανοίξει στις 7:00 π.μ.) έως τις 6 Νοεμβρίου (η πλατφόρμα θα κλείσει στις 13:00 μ.μ.) και για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τις 6 έως τις 13 Νοεμβρίου 2017.

  • Το εργαστήριο είναι δωρεάν και υλοποιείται αμισθί από τους επιμορφωτές .
  • Θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το ΙΕΠ.
  • Το εργαστήριο θα υλοποιηθεί σε δύο μέρη. Ως εκ τούτου, η παρουσία των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και στις δύο (2) συναντήσεις.

Υποβολή Αίτησης Συμμετοχής: https://iep.edu.gr/services/mitroo/

Νοέμβριος 2017/ «STEAM-Μαθηματική Μοντελοποίηση». Επιμορφωτές: Άρης Μαυρομμάτης και Αποστόλης Παπανικολάου, Μαθηματικοί. 
1ησυνάντηση: Πέμπτη, 9/11/17και ώρα 17:00-19:00 (Εκπαιδευτικοί  Π/θμιας Εκπαίδευσης)
2ησυνάντηση:Πέμπτη,16/11/17 και ώρα 17:00-19:00(Εκπαιδευτικοί  Π/θμιας Εκπαίδευσης)
Χώρος: Μουσείο Ηρακλειδών, Ηρακλειδών 16, περιοχή Θησείο, ΗΣΑΠ σταθμός: Θησείο, Μετρό στάση: Κεραμεικός 
1ησυνάντηση:Πέμπτη,23/11/17και ώρα 17:00-19:00 (Εκπαιδευτικοί  Δ/θμιας Εκπαίδευσης) 2ησυνάντηση: Πέμπτη,30/11/17 και ώρα 17:00-19:00(Εκπαιδευτικοί  Δ/θμιας Εκπαίδευσης)
Χώρος: Μουσείο Ηρακλειδών, Ηρακλειδών 16, περιοχή Θησείο ΗΣΑΠ σταθμός: Θησείο, Μετρό στάση: Κεραμεικός

[Το δελτίο Τύπου σε pdf]

Περιγραφή του εργαστηρίου
Χρησιμοποιώντας ένα ειδικά σχεδιασμένο απλό σύστημα δόμησης, οι εκπαιδευτικοί πρόκειται να κατασκευάσουν μηχανικά συστήματα, αρχιτεκτονικές κατασκευές, ηλεκτρικά κυκλώματα, συστήματα αυτομάτου ελέγχου και να εξερευνήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους στο πλαίσια της Φυσικής Επιστήμης. Μέσα από τη λειτουργία των κατασκευών, πρόκειται να γίνει αναγωγή στη Μαθηματική μοντελοποίηση.   Οι εκπαιδευτικοί προτρέπονται να φιλοτεχνήσουν τις κατασκευές τους εισάγοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το προσωπικό-υποκειμενικό τους στοιχείο.
Συμμετοχή έως 25 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμμετοχή έως 25 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σήμερα η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας – Όλες οι λεπτομέρειες και το χρονοδιάγραμμα για δηλώσεις περιοχών
Διορισμοί 10.000 εκπαιδευτικών: Ημερομηνίες και διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο ΟΠΣΥΔ
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σήμερα η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας – Όλες οι λεπτομέρειες και το χρονοδιάγραμμα για δηλώσεις περιοχών
22_12_17disprosita.jpeg
Τα δυσπρόσιτα σχολεία σε όλη τη χώρα-Τι ισχύει για αναπληρωτές και μόνιμους
Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Τα δυσπρόσιτα σχολεία σε όλη τη χώρα-Τι ισχύει για αναπληρωτές και μόνιμους
δασκαλος
Αναδιάταξη εκπαιδευτικών ισορροπιών: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2025-2026
Προβλεπόμενο πλήθος προσλήψεων αναπληρωτών το σχολικό έτος 2025 - 2026
Αναδιάταξη εκπαιδευτικών ισορροπιών: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2025-2026
Βιβλίο
Πώς λέγεται στα ελληνικά το feedback;
Τι σημαίνει πραγματικά το feedback; Και πώς μπορούμε να το πούμε στα ελληνικά χωρίς να χάσουμε τη βαρύτητα και την πολυπλοκότητά του;
Πώς λέγεται στα ελληνικά το feedback;