Thumbnail
Εύρεση εργασίας 

Το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (Ν.Π.Δ.Δ. εποπτευόμενο από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, ΥΠ.ΠΟ.Α.), προκηρύσσει τριάντα (30) συνολικά θέσεις καθηγητών, για την κάλυψη των υπηρεσιακών του αναγκών, ως καλλιτεχνικό – διδακτικό προσωπικό, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την εκπαιδευτική περίοδο 2017-2018, σύμφωνα με τον προγραμματισμό προσλήψεων του K.Ω.Θ. 2017-2018 και τον καλλιτεχνικό – εκπαιδευτικό προγραμματισμό του.

Ο τελικός αριθμός των θέσεων που θα πληρωθούν από τις προκηρυχθείσες και η ακόλουθη σύναψη (υπογραφή) των σχετικών συμβάσεων θα εξαρτηθεί από την ομαλή χρηματοδότηση του Κ.Ω.Θ. από τον τακτικό προϋπολογισμό και από τις διδακτικές ανάγκες του Κ.Ω.Θ. Ο δε ακριβής χρόνος καταβολής των αμοιβών θα εξαρτηθεί από το ρυθμό χρηματοδότησης του Κ.Ω.Θ. από το ΥΠ.ΠΟ.Α.

Αναλυτικότερα οι θέσεις που προκηρύσσονται είναι:

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 25 (ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ) ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ Ν 1943/1991

 Τέσσερις (4) θέσεις καθηγητών Βιολιού

 Τέσσερις (4) θέσεις καθηγητών Βιολοντσέλου

 Μία (1) θέση καθηγητή Κοντραμπάσου

 Τρεις (3) θέσεις καθηγητών Φλάουτου

 Δύο (2) θέσεις καθηγητών Κλαρινέτου

 Μία (1) θέση καθηγητή Σαξοφώνου

 Μία (1) θέση καθηγητή Άρπας

 Μία (1) θέση καθηγητή Κιθάρας

 Μία (1) θέση καθηγητή Κρουστών με δυνατότητα πλήρους απασχόλησης

 Μία (1) θέση καθηγητή Μονωδίας

 Μία (1) θέση καθηγητή Μελοδραματικής

 Μία (1) θέση καθηγητή Υποκριτικής

 Μία (1) θέση καθηγητή για Διεύθυνση και Εκπαίδευση της Χορωδίας Κ.Ω.Θ.

 Μία (1) θέση Συνοδού Πιάνου με δυνατότητα πλήρους απασχόλησης

 Δύο (2) θέσεις Συνοδών Πιάνου για το Τμήμα της Δ/νσης Ορχήστρας, με υποχρέωση στην εκτέλεση παρτιτούρας Ορχήστρας στο πιάνο και με δυνατότητα πλήρους απασχόλησης

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 5 (ΠΕΝΤΕ) ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ Ν 1958/1991

 Δύο (2) θέσεις καθηγητών Βιόλας

 Μία (1) θέση καθηγητή Όμποε με δυνατότητα πλήρους απασχόλησης ή τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα

 Δύο (2) θέσεις καθηγητών Τρομπέτας

Οι αιτήσεις θα κατατεθούν στο πρωτόκολλο του Κ.Ω.Θ. (Φράγκων 15, τηλ. 2310.522157) είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, εντός αποκλειστικής προθεσμίας από 31- 7-2017 μέχρι και 11-8-2017 από τις 9:00 – 14:00.

Δείτε αναλυτικά την προκήρυξη ΕΔΩ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
diamartiria
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
Μαζική διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στα γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
taksi
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών
Αγανάκτηση από τους γονείς του 1ου Γυμνασίου Χολαργού για τα εκπαιδευτικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών