Thumbnail
Η αναβάθμιση και η ενίσχυση των ανθρωπιστικών σπουδών και η αξιοποίηση προς τούτο των πιο πρόσφορων κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας είναι βασικός στόχος και σταθερό μέλημα του Ι.Ε.Π.

Η «Αντιγόνη» είναι ένα εμβληματικό έργο του Σοφοκλή και η παρουσία του στο Πρόγραμμα Σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ουδέποτε αμφισβητήθηκε από τα αρμόδια όργανα του Ι.Ε.Π. Το όλο ζήτημα προέκυψε από αυθαίρετες υποθέσεις και ατεκμηρίωτους συλλογισμούς, που αβασάνιστα υιοθετήθηκαν από μερίδα των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων. 

 Αντίθετα, το Ι.Ε.Π. έχει επεξεργαστεί ήδη προτάσεις για την ένταξη του «Επιταφίου» του Θουκυδίδη στο Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου. 

 Από την πλευρά μας δηλώνουμε για μία ακόμη φορά ότι είμαστε πρόθυμοι να αξιοποιήσουμε κάθε εποικοδομητική πρόταση που θα κατατεθεί από τους αρμόδιους φορείς στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής στο πλαίσιο του Διαλόγου που έχει ήδη ξεκινήσει. 
  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολείο
Αντιδράσεις στον Εύοσμο για τη μετατροπή του 6ου Γυμνασίου και του 3ου ΓΕΛ σε Ωνάσεια Σχολεία
Εκπαιδευτικοί και γονείς του Ευόσμου ζητούν την άμεση ανάκληση της μετατροπής του 6ου Γυμνασίου και του 3ου ΓΕΛ σε Ωνάσεια Σχολεία
Αντιδράσεις στον Εύοσμο για τη μετατροπή του 6ου Γυμνασίου και του 3ου ΓΕΛ σε Ωνάσεια Σχολεία
tsanta_sholeio
Η αγανάκτηση των γονέων απέναντι στα κενά της δημόσιας εκπαίδευσης
Επιστολή μητέρας, γονέων ολόκληρου τμήματος και του συλλόγου Γονέων του 11ου ΔΣ Χανίων: «Δεν υπάρχει υπομονή πια, μόνο αγανάκτηση»!
Η αγανάκτηση των γονέων απέναντι στα κενά της δημόσιας εκπαίδευσης