Thumbnail
Έρευνα

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,

Η συμβολή σας και η εμπειρία σας στην παρούσα έρευνα είναι πολύτιμη καθώς, όπως ενδεχομένως ήδη γνωρίζετε, δεν υπάρχει προηγούμενη ερευνητική δραστηριότητα στον τομέα της Ειδικής Αγωγής σε συνδυασμό με τη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στη χώρα μας.

Θα διαπιστώσετε ότι τα εργαλεία που θα έχετε στη διάθεσή σας θα διευκολύνουν το έργο σας ως εκπαιδευτικών και θα συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση της εκ προοιμίου μικτής τάξης που καλούμαστε να διδάξουμε. Η συμμετοχή σας στην παρούσα έρευνα θα σας εφοδιάσει με τη γνώση χρήσης διαγνωστικών εργαλείων και οργάνωσης στοχευμένης παρέμβασης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Ακόμη, θα εφαρμόσετε στην πράξη τη διαφοροποιημένη διδασκαλία στην τάξη σας με την καθοδήγηση της ερευνήτριας (αρχικά).

Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην καταγραφή και μελέτη των δυσκολιών που συναντούν τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες[1] κατά την εκμάθηση της Γερμανικής ως Β΄ ξένης γλώσσας στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο, εστιάζοντας στην παραγωγή γραπτού λόγου. Εξετάζει επίσης τη δυνατότητα, το βαθμό και τους τρόπους αντιμετώπισης από τον/την εκπαιδευτικό γερμανικής γλώσσας (ΠΕ07) των εν λόγω δυσκολιών με την εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σύνολο της τάξης και της κατάλληλης παρέμβασης στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

Σε γενικότερο πλαίσιο η συγκεκριμένη έρευνα θα διεξαχθεί σε τρεις φάσεις. Κατά την πρώτη φάση θα πραγματοποιηθεί η κανονική διδασκαλία και καταγραφή των παρατηρήσεών σας (τήρηση ημερολογίου). Επίσης θα χορηγηθούν ορισμένα ερωτηματολόγια και κατά το τέλος της Α΄ φάσης θα χορηγηθούν τρεις δοκιμασίες.

Κατά τη δεύτερη φάση θα πραγματοποιηθεί η διαφοροποίηση της διδασκαλίας με βάση τις καταγεγραμμένες δυσκολίες των μαθητών καθώς και η παρέμβαση στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία).

Κατά την τρίτη φάση θα χορηγηθούν εκ νέου ορισμένα από τα τεστ της Α΄ φάσης και ορισμένα ερωτηματολόγια.

Θα μεσολαβεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα μπορέσετε να μελετήσετε την αναλυτικότερη επεξήγηση των εργαλείων καθώς και τις οδηγίες χορήγησης, ώστε να λυθούν τυχόν απορίες.

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην έρευνα παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με την ερευνήτρια. Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Φιλικά,

Σοφία Τσακαλίδου

Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ07

Υπ. Διδάκτορας Α.Π.Θ.

E-mail:[email protected]

 

 

[1] Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία).

 

deutsch.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘΑ
Υπ. Παιδείας: Νέα εγκύκλιος για εκπαιδευτικούς - Οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας και τη θερινή υπηρεσία
Ανάληψη υπηρεσίας μέσω gov.gr για εκπαιδευτικούς με άδειες, αποσπάσεις ή μεταθέσεις – Τι ισχύει για τη θερινή υπηρεσία
Υπ. Παιδείας: Νέα εγκύκλιος για εκπαιδευτικούς - Οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας και τη θερινή υπηρεσία
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Αυτό είναι το κορυφαίο μεταπτυχιακό του ΕΚΠΑ στη Διοίκηση, Αναλυτική και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων

Η φυσιογνωμία του προγράμματος σπουδών

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Αυτό είναι το κορυφαίο μεταπτυχιακό του ΕΚΠΑ στη Διοίκηση, Αναλυτική και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων
limeniko-10-intime.jpg
Καταγγελία: Λιμενικοί ξεγύμνωσαν προσφυγόπουλα και τα εγκατέλειψαν μέσα στη θάλασσα
Καταγγελία για βάναυση μεταχείριση ανήλικων προσφύγων από το ελληνικό Λιμενικό στα ανοικτά της Λέσβου
Καταγγελία: Λιμενικοί ξεγύμνωσαν προσφυγόπουλα και τα εγκατέλειψαν μέσα στη θάλασσα