Thumbnail
Καταγγελία και ψήφισμα συμπεράστασης από το Σύλλογο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμαρουσίου.

Ο Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου εξέδωσε κείμενο στο οποίο δηλώνει τη συμπαράστασή του στον δάσκαλο Α.Τσίτσο ο οποίος τον τελευταίο καιρό δέχεται αήθη επίθεση από γονέα μαθητή. Ο Υποδιευθυντής του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας, Πρόεδρος του Συλλόγου ΠΕ Ιεράπετρας και επί σειρά ετών αιρετός των εργαζομένων δέχεται αήθη, απόλυτα αβάσιμη και πρωτοφανή συκοφαντική επίθεση από γονέα μαθητή του σχολείου που υπηρετεί, διότι "τόλμησε" να παρατηρήσει, προκειμένου να τον συνετίσει, μαθητή του σχολείου του για ζητήματα που αφορούσαν τη συμπεριφορά του μαθητή μέσα στο χώρο του σχολείου.
Διαβάστε την καταγγελία του Συλλόγου ΠΕ Αμαρουσίου.

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου εκφράζει την ομόφωνη και ομόθυμη συμπαράστασή του στο συνάδελφό μας  Ά. Τσίτσο, δάσκαλο (υποδιευθυντή)  του 4ου Δημ. Σχ. Ιεράπετρας, Πρόεδρο του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Ιεράπετρας «Μ. Λιουδάκη» και επί σειρά ετών αιρετό εκπρόσωπο των εργαζόμενων εκπαιδευτικών στο Π. Υ. Σ. Π. Ε. Λασιθίου, απέναντι στην αήθη,  απόλυτα αβάσιμη και πρωτοφανή συκοφαντική επίθεση που δέχεται από γονέα του σχολείου που υπηρετεί, διότι «τόλμησε» να παρατηρήσει, προκειμένου να τον συνετίσει, μαθητή του σχολείου του για ζητήματα που αφορούσαν τη συμπεριφορά του (του μαθητή) μέσα στο χώρο του σχολείου.

Συγκεκριμένα με αφορμή μια παρατήρηση που έκανε ο συνάδελφός μας  σε έναν μαθητή του σχολείου που υπηρετεί και παρά το γεγονός ότι έγιναν από την πλευρά του συναδέλφού όλες οι προβλεπόμενες ενέργειες ενημέρωσης (δάσκαλος της τάξης του μαθητή – Δ/ντρια του σχολείου – μητέρα του μαθητή), επισκέφθηκε την επόμενη ημέρα το σχολείο ο πατέρας του μαθητή και με απειλές επιχείρησε να τρομοκρατήσει το συνάδελφό μας και την Δ/ντρια του σχολείου.  Η επόμενη ενέργεια του γονέα ήταν να βγει τις επόμενες ημέρες  σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της πόλης της Ιεράπετρας και να προχωρήσει  με δηλώσεις του σε μια επιχείρηση δημόσιας διαπόμπευσης του συναδέλφου μας παρουσιάζοντάς τον ως ένα τέρας που τρομοκρατεί και προσβάλει τα παιδιά (εκμεταλλευόμενος το ήδη βεβαρημένο κλίμα που υπάρχει στην πόλη από την προ ενός μηνός σύλληψη δασκάλου για παιδική ασέλγεια), αναρτώντας σε δημόσια ιστολόγια έγγραφη αναφορά σε βάρος του συναδέλφου, πριν ακόμα την καταθέσει επίσημα στο σχολείο του ή στη Δ/νση Π. Ε. Λασιθίου. 

Αποτέλεσμα των ραδιοφωνικών εκπομπών και των αβάσιμων καταγγελιών του συγκεκριμένου γονέα, ήταν το Α.Τ. Ιεράπετρας να διενεργήσει αυτεπάγγελτη προανακριτική διαδικασία, προκειμένου να στείλει το φάκελο της υπόθεσης στην εισαγγελία για να κρίνει το αξιόποινο των πράξεων (αν υπάρχουν αξιόποινες πράξεις). Μετά από όλα αυτά πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας η οποία ομόφωνα τάχθηκε υπέρ του συναδέλφου, καθώς η υπόθεση θα οδηγηθεί στα αρμόδια δικαστήρια προκειμένου να αποκατασταθεί η τιμή και η υπόληψη του συναδέλφου μας. Επίσης 28 από τους 29 εκπαιδευτικούς του 4ου Δημ. Σχ. Ιεράπετρας κατέθεσαν αιτήσεις απόσπασης για να φύγουν από το σχολείο λόγο της ψυχολογικής πίεσης που νιώθουν, εξαιτίας της συμπεριφοράς μικρής ομάδας γονέων, αλλά και για να στηρίξουν το συνάδελφό τους.

Θεωρώντας ότι τέτοιου είδους ενέργειες και συμπεριφορές από την πλευρά των γονέων δυναμιτίζουν το παιδαγωγικό κλίμα, που οφείλουμε όλοι (εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές) να διαφυλάσσουμε, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και υπονομεύουν το έργο και ακυρώνουν το ρόλο των εκπαιδευτικών στο σχολείο, καλούμε τις αρμόδιες αρχές να απομονώσουν και να βάλουν στο περιθώριο τέτοιου είδους «καταγγελίες» που σπιλώνουν υπολήψεις εκπαιδευτικών και επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους εκπαιδευτικούς που επιχειρούν με αυτοθυσία και αυταπάρνηση να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο και να υπερασπιστούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών του.

Δηλώνουμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε στο πλευρό του συναδέλφου μας – δασκάλου Ά. Τσίτσου και καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί του συγκεκριμένου θέματος, παρέχοντας κάθε είδους προστασία και συμπαράσταση (συνδικαλιστική και νομική) τόσο στο συνάδελφο που διασύρεται και κατασυκοφαντείται άδικα όσο και στους συναδέλφους του 4ου Δημ. Σχολείου Ιεράπετρας που δέχονται τέτοιου είδους απαράδεκτες πιέσεις στην άσκηση του παιδαγωγικού τους έργου. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παύλος Μαρινάκης
Μαρινάκης για Τέμπη: «Το σενάριο περί συγκάλυψης έχει πλέον καταρρεύσει»
Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση για το πόρισμα του ΕΜΠ για τα Τέμπη – Μιλένα Αποστολάκη: «Δεν αφορά το κύριο έγκλημα, από το ΠΑΣΟΚ δεν ακούσατε...
Μαρινάκης για Τέμπη: «Το σενάριο περί συγκάλυψης έχει πλέον καταρρεύσει»
sxoleia-kleista
Σχολεία: Σε ποιά περιοχή θα παραμείνουν κλειστά αύριο Τετάρτη 14/5 και γιατί
Η απόφαση αυτή λαμβάνεται στο πλαίσιο του πανηγυρικού εορτασμού για την απελευθέρωση της Θράκης και την ενσωμάτωσή της στον εθνικό κορμό
Σχολεία: Σε ποιά περιοχή θα παραμείνουν κλειστά αύριο Τετάρτη 14/5 και γιατί
aspaite_-.jpg
ΑΣΠΑΙΤΕ 2025 - 2026: Παράταση στις αιτήσεις για τα προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ
Παράταση έλαβε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για φοίτηση στα προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ (Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης) και ΠΕΣΥΠ (Πρόγραμμα...
ΑΣΠΑΙΤΕ 2025 - 2026: Παράταση στις αιτήσεις για τα προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ
απθ
ΑΠΘ: Φοιτητές/τριες από το Πανεπιστήμιο Yale μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό στο Σχολείο Νέας Ελληνικής
Φωτογραφία από την πρώτη μέρα των φοιτητών/τριων από το Πανεπιστήμιο Yale στο ΑΠΘ
ΑΠΘ: Φοιτητές/τριες από το Πανεπιστήμιο Yale μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό στο Σχολείο Νέας Ελληνικής