Thumbnail
Σχετικά με τις μετακινήσεις δασκάλων - νηπιαγωγών

Αν χρειαστεί θα χρησιμοποιήσει τα πλεονάσματα των ωρών για να μετακινήσει συναδέλφους, γιατί μόνο αυτό μπορεί να κάνει, δήλωσε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής κ. Λόντος σε εκπροσώπους Συλλόγων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συλλόγου Σεφέρης.

«Στη συνάντηση που έγινε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής  του ζητήθηκε να απαντήσει πόσα είναι τα καταγραμμένα από την Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής κενά και να δεσμευτεί για χρονοδιάγραμμα κάλυψής τους. Η απάντηση του Περιφερειακού Διευθυντή ήταν ότι κάνει απλά καταγραφή των κενών και τα στέλνει στο Υπουργείο, όταν τα ζητήσει, δηλαδή κάνει απλά διαχείριση των κενών και δεν έχει την ευθύνη για την ροή των προσλήψεων. Επίσης ισχυρίστηκε ότι υπάρχουν  μόνο ….. 160 κενά σε δασκάλους και νηπιαγωγούς  στην Αττική, ενώ για τα κενά των ειδικοτήτων δεν έχει στοιχεία και περιμένει να τα μαζέψει την επόμενη εβδομάδα, δηλαδή 1 εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα!

Παράλληλα όμως δήλωσε ότι τα κενά είναι αμοιβαδικά!!! Και δεν παρέλειψε να δηλώσει ότι αν χρειαστεί θα χρησιμοποιήσει τα πλεονάσματα των ωρών για να μετακινήσει συναδέλφους, γιατί μόνο αυτό μπορεί να κάνει!
Όταν ερωτήθηκε πώς γίνεται οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης να μοιράζονται μέχρι και σε 5 παιδιά (!), η απάντησή του ήταν ότι εκμεταλλευόμαστε (οι παριστάμενοι εκπαιδευτικοί) το ζήτημα της αναπηρίας!   
Η ίδια η πραγματικότητα διαψεύδει βέβαια τον κ. Περιφερειακό» τονίζει ο Σύλλογος και σημειώνει: «Τα κενά στην Αττική, με βάση τα στοιχεία που δίνουν τα σχολεία, οι διευθύνσεις κι επιβεβαιώνουν και οι αιρετοί του κλάδου, είναι πολλές εκατοντάδες και γι' αυτό ελάχιστα σχολεία λειτουργούν σε πλήρες πρόγραμμα 3 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς! Κι αυτά τα κενά δεν καλύπτονται με μπαλώματα και σε καμία περίπτωση δε μπορούν να καλυφθούν μετακινώντας εκπαιδευτικούς τσακίζοντας έτσι παραπέρα τη ζωή τους. Ούτε μπορούν να καλυφθούν μετατρέποντας τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης σε περιοδεύοντες μεταξύ 2,3,4 και 5 παιδιών με ειδικές ανάγκες!».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Χαβιέ Μπαρδέμ στα Emmy
Χαβιέ Μπαρδέμ: Με παλαιστινιακή κεφίγια στα βραβεία Emmy - «Να σταματήσει η γενοκτονία, ελεύθερη Παλαιστίνη»
Χαβιέ Μπαρδέμ στα Emmy: «Δεν θα συνεργαστώ ποτέ με κάποια εταιρεία που δεν καταδικάζει τη γενοκτονία στη Γάζα - Ζητάμε εμπορικό, διπλωματικό...
Χαβιέ Μπαρδέμ: Με παλαιστινιακή κεφίγια στα βραβεία Emmy - «Να σταματήσει η γενοκτονία, ελεύθερη Παλαιστίνη»
syntaxeis-poioi-tha-paroyn-anadromika.jpg
Συντάξεις – Αναδρομικά: Ποιοι διεκδικούν ποσά έως 16.800 ευρώ [Παραδείγματα - Πίνακες]
16 επικουρικά ταμεία, μία αδικία: Τι διεκδικούν οι συνταξιούχοι, πόσα χρήματα τους οφείλονται - Ποιοι θα λάβουν αυξήσεις και αναδρομικά έως 16.800...
Συντάξεις – Αναδρομικά: Ποιοι διεκδικούν ποσά έως 16.800 ευρώ [Παραδείγματα - Πίνακες]
μεταφορές μαθητών
«Άγονοι» διαγωνισμοί αφήνουν μαθητές χωρίς μεταφορά – Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια Αττικής
Οξύνεται το πρόβλημα με τη μεταφορά μαθητών σε Πειραματικά, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Ειδικά Σχολεία – Κάλεσμα σε κινητοποίηση σήμερα
«Άγονοι» διαγωνισμοί αφήνουν μαθητές χωρίς μεταφορά – Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια Αττικής
Personal Branding από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πώς να παρουσιάζεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου σήμερα;
«Η «πώληση»/παρουσίαση του εαυτού μας δεν αναφέρεται στο να προσπαθούμε να γίνουμε κάτι που δεν είμαστε, αλλά στο να αναδεικνύουμε αυτό που...
Πώς να παρουσιάζεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου σήμερα;