αξιολόγηση
Προσφυγή Κεραμέως: Παράνομη έβγαλε σήμερα την απεργία της ΑΔΕΔΥ το δικαστήριο
Σχολεία: Ελλείψεις και προβλήματα δείχνει έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης
Πότε κερδίζουν 1 έτος βαθμολογικής προαγωγής οι Δημόσιοι υπάλληλοι (Εγκύκλιος)
Αξιολόγηση - Παρεμβάσεις ΠΕ: Ζητούν από τη ΔΟΕ επαναπροκήρυξη της απεργίας - αποχής
Μέντορες – Συντονιστές: «Αυξάνονται οι ΕΛΜΕ και τα σχολεία που αποφασίσουν απεργία – αποχή»
Σχολεία - Αξιολόγηση: Το χρονοδιάγραμμα 2022-2023 - Ο νέος οδηγός του ΙΕΠ
Αξιολόγηση: Διαδικτυακή ενημερωτική σύσκεψη της ΔΟΕ στις 10 Οκτωβρίου
Κριτική από τα "μέσα": «Η συνδικαλιστική κατάντια του ΣΥΡΙΖΑ στους εκπαιδευτικούς»
Αξιολόγηση: Νέα ενιαία κείμενα για τα σχολεία από τη ΔΟΕ
«Καταπέλτης» από τους Διευθυντές Σχολείων: Η αυτοαξιολόγηση οδηγεί σε κατηγοριοποίηση
Μέντορες, συντονιστές - Εκπαιδευτικοί: Αυθαιρεσίες και παράνομες πιέσεις
Υπουργείο Παιδείας: Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της εσωτερικής αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων για το σχολ. έτος 2022/23
ΔΟΕ: Συνεχίζουμε κανονικά την απεργία-αποχή για μέντορες-συντονιστές
Aξιολόγηση: Μερικές σκέψεις για το τρίπτυχο προγραμματισμός- εφαρμογή -αποτίμηση
ΑΔΕΔΥ: Προκήρυξη απεργίας-αποχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
ΔΟΕ: Με νέα ενιαία κείμενα για την αξιολόγηση απαντά στον αυταρχισμό Κεραμέως
Μέντορες – Συντονιστές: «Απαντάμε άμεσα στον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘ»
Αξιολόγηση: Κυλιόμενες διευκολυντικές στάσεις εργασίας από την Α' ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής
ΟΛΜΕ: Πρόγραμμα δράσης με 10 σημεία για το επόμενο διάστημα
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Δεν θα «νερωθεί» αλλά θα είναι «επιεικής» την πρώτη φορά
Αξιολογώντας τους προσανατολισμούς θέσπισης ή ανανέωσης εκπαιδευτικών θεσμών
Μέντορες – Ενδοσχολικοί συντονιστές: «Κατέρρευσαν πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις οι βεβαιότητες της Κεραμέως»
Απεργία-αποχή: Πάνω από 85% η συμμετοχή του Α’ Συλλόγου Αθηνών
Αύριο Δευτέρα οι εκπαιδευτικοί πάνε Ευελπίδων - Μεγάλη συγκέντρωση ΔΟΕ-ΟΛΜΕ στις 12:30
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών Β΄ και Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων
Απεργία – Εκπαιδευτικοί στην Αθήνα: Στάση εργασίας τη Δευτέρα